Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    @ryanne ik mmaak idd taaten,

zo erg beroerd geweest gister ben vandaag thuis gebleven hoop dat snel zakt zodak morge weer kan werken

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Oh hahaha :) Nee dat heb ik nog nooit moeten doen hoor. hahaha :) Dan lig ik ook in een deuk geloof ik. :)

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Eva: Jaaaaa! :D
    Ik ben volgens mij enorm zenuwachtig! Voel me enorm beroerd. Duizelig, benauwd enz... :)

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    @ debby...pas dan maar op,...het is de bedoeling dat je geniet van je kindje en echo...niet flauwvallen dus he! ;)

@ knarboor...wat naar dat je je zo vervelend voelt joh! Ik heb voor de misselijkheid van vsm puur mama zwangerschapsgranules....duurt 1 dag en dan werkt het goed...als je het consequent in neemt!
    Wie weet een idee voor jou?
    Ps...kun je mij een goed recept geven voor een taart met babietjes ofzo erop...wil zaterdag een leuke taart met roze en blauw hebben hihi ;)

5. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

Dec 3, 2008
    513
    0
    0
    @ Eva.. nee niet echt.. maar het gaat nu beter dus zie het ook nog wel even aan voordat ik naar de HA gaan. Wat zou het kunnen zijn volgens jou dan?

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nee zal niet flauwvallen Eva! hihihi :D

Heeft 1 van de zwangere een navelpiercing? ik moet volgens mij echt een zwangerschapspiercing gaan kopen. T zit namelijk niet meer zo lekker. :(

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    @ jolyn...Heb je ook een stekende pijn wat uitstraald?
    zo ja...dan is het zwangerschaps ischias. Dan zit er een spier of zenuw bekneld door het verweken van je onderkant...dat kan die pijn dan geven...ik wist niet waar ik het zoeken moest maar na 1 week trok het langzaam weg!

8. lovelyjolyn1987

Dec 3, 2008
    513
    0
    0
    Ook al ischias.. Dreamer zij het gisteren ook al. Nou dan neem ik dat maar aan en dan kijken we het gewoon aan.. en dan komt het vast wel goed :)

9. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Ja als het te pijnlijk wordt en het trekt niet weg dan zou ik toch naar de dokter gaan...dan krijg je fysio om het boeltje los te maken in je bil! Ik ben zelf veel gaan bewegen en rare oefeneningen doen met me been en bil en op een gegeven moment was het dus aan het weg trekken....wie weet helpt het...ballerina oefeningen doen ;)

10. rust maar lekker uit en doe zeker niet teveel. Zorg je er wel voor dat je regelmatig (beetjes) eet? Dit is beter dan dat je niets neemt. (kunt ook alleen fruit en water en crackers nemen)

11. lovelyjolyn1987

Dec 3, 2008
    513
    0
    0
    Haha.. inderdaad.. nou maar flink wat bewegen dus :) Mag ook wel. Doe dat de laatste tijd ook niet zoveel meer. Aangezien ik zo ziek was lag ik om 8uur al in m;n nest.

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat zijn wat leukere prijsjes... ik zag er laatst 1 van 25,-! Dat vond ik echt niet normaal!

13. Gister op de yoga hadden ze het hierover en die meiden zeiden dat fysio niet echt werkt maar dat je naar een osteopaat moet gaan (Ik heb er geen verstand van maar die vrouwen zweerden erbij)

14. '

die van mij was 7 euro nog wat incl. verzendkosten.
    Je kunt hem zelf op maat knippen

15. @ Knarboor de taart zelf, bak jij die of koop je zo'n cakevorm? En welk meel gebruik je hiervoor?

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb hem besteld hoor.
    Je moet hem wel wat ruimer laten toch dan normaal?

Ik ga nu echt proberen iets te doen....

Kennen jullie dat, dat je zo'n hekel aan iemand hebt gekregen dat alles wat diegene doet je irriteerd! :(

17. lovelyjolyn1987

Dec 3, 2008
    513
    0
    0
    Ik zal wel eens kijken wat ik kan gaan doen. Ik ga even verder... vaatwasser uitpakken en ff zuigen hier.. collega komt straks. Iedereen een fijne dag en Debby.. SUCCES!

18. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    ik bak het helemaal zelf, heb bakmeel van soezie

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Veel plezier vnadaag Jolyn!

Share This Page