Nou ja zeg.. op het cameraschermpje zie je het streepje, in het echt zie je het streepje, maar nu ik de foto op de pc bekijk zie ik em niet meer!
@ nen wij willen foto's zien!@@@! @ ster nee nu voel k haar de hele dag dus hoeft het niet meer maar tot 20 weken luisterde wel wel nog vaker. Gewoon ff voor je eigen gevoel. Alles gaat goed, begin wat minder energie te hebben maar als dat alles is. Zal kijken of ik er straks een nieuwe buikfoto op zet.
Haha, wordt aan gewerkt Ga ff proberen 1 in negatief te zetten. Nu ik em groot op de pc zie, is het streepje moeilijk te vinden :S Hopelijk morgen een duidelijkere test!
heerlijk is dat he. Mijn vriend werkt in de horeca dus is vaker s'avonds werken en ben altijd blij als ie weer tegen me aankruipt.
ryanne ik geloo fdat ik dan idd rond de 24 weken ben, wist niet dat je verklaring moet hebben,is dat dat goed met je gaat fozo weet wel dat je na 32 weken nie mag vliegen
@ryanne, een betere geruststelling dan dat kun je niet hebben he! Laat haar maar lekker bewegen dan! Logisch dat je wat minder energie krijgt, zal nog wel meer worden helaas... Maar geod dat hoort erbij, en valt allemaal wel te overleven toch! @sammie, mooi omhoog geschoten je temp nu ja, dus dat word een mooi bevrucht eitje voor jullie! @nen nog een keer een foto proberen te maken anders? En anders ff negatief proberen ja, dat helpt ook vaak wel! Vanavond niet meer drinken, dan moet je morgen een knal test hebben!
Hmz, ik zet de onbewerkte foto's wel in mijn album. Al zie ik daar volgens mij niks meer op. Kan helaas geen nieuwe foto's meer maken, want de test begint nu heel erg te verkleuren en raar te worden... ECht balen, toen de test op zn duidelijkst was, bleek de batterij van de camera leeg!
het is gewoon een briefje van je vk waarin je uitgerekende datum staat. Niet spectaculair maar bij sommige maatschappijen verplicht. En het kost niets dus beter in je zak hebben dat dat ze je niet mee nemen (wat overigens eigenlijk niet mag!)
@sammie afgelopen zaterdag in Angelslo.. volgens mij was het zaterdag.. dat weet ik neit zeker.. Nee, het was vrijdag! @nhene spannenddd... ben zeeerrr benieuwd... miss zijn onze ogen wel kritisch genoeg om het te zien! @ryanne owhh ja idd.. dan ben je zeker blij als ie even tegen je aan kruipt.. Voelde zo'n rust vannochtend.. had dat eigenlijk nog nooit gevoeld. Gaat de laatste tijd zoo goed tussen ons, dat het haast voelt als of ik op een grote wolk zweef en het niet echt is..:s..hihi.. ben idd geval heeel happy nu...!
Ze staan erin, maar je moet wel laserogen hebben om te kunnen zien wat ik hier in het echt zie.. Hopelijk kan ik jullie morgen iets veelbelovenders laten zien!
meiden ik ga hier afsluiten en lekker aar huis. Kom vanavond ff kijken naar de mooie foto's (van debs en van de posi test van nen )
@ryanne, lekker he einde van de dag! @nen, ehm tja ik zie niet echt iets geloof ik Op de laatste lijk ik wat te zien, maar weet niet of ik me dat nu verbeeld of dat het er echt staat Sorry... Morgen gewoon met ochtendurine testen, dan moet de uitslag duidelijk zijn!
Geeft niet hoor dat je dat zegt ster zoals ik al zei is het op de foto's inderdaad amper te zien. Toen ik op het schermpje op de camera keek, zag ik het wel.. Morgen kom ik met beter materiaal haha
0whh jaaaa...hahaha...! foutje.. verwarrend hoor....hahaha.. Hoe gaat het verder? je zag een klein streepje.. ben je dan zwangerrr?..hihi..! en gaan we je allemaaal feliciteren?!
@nen ik zie geen streepje.. gewoon morgen nog 1tje doen en daar komt dan een dikke vette streep op die we kunnen zien! anders miss nog een clearblue test doen?