@ debs wat super zeg! ik heb ook alles fout. Wil dus zeggen dat iedereen het tegenovergestelde krijgt van wat ik gezegd heb
Heb niet alles teruggelezen.. dat heb ik geen tijd voor.. moest alles weer met de hand afwassen want de vaatwasser is weer kapot @debby: een jongetje! wat leuk Had ik het ook goed geraden vind je eerlijk gezegd ook wel een jongetjesmoeder @nen: ik las dat jij ook misschien zwanger bent.. hoop het echt voor je.. ik ga heel hard duimen.. ! het moet gewoon! @all: ik ben er zo weer vandoor.. ga sporten.. even omkleden en dan ga ik ..
Klopt ik ben er niet bij! Sorry.. :S:S @ Deb.. gefeliciteerd.. jullie krijgen een prinsje! @ All.. ben een beetje harry in de warrie!
Oke.. nou hier maar weer gtst kijken. Mannetje blijft helaas nog wel even weg.. Niks aan zo alleen.. een kat die in m'n oor zit te snurken
Suus, Je banner klopt niet moet 34 dagen zijn. Maar geef Gaby maar een dikke knuffel van mij als ze er straks is.
Ik ben er ook! Even papieren uitgezocht voor de belastingaangifte en 7 km gefietst met de buurvrouw... pfff.... ben ik niet meer gewend Nog steeds niet ongi! Houden zo!
Dat is lang geleden dat je hier was precies 2 mnd geleden. Veel plezier met terug lezen, zijn maar 513 pagina's
hoi hoi ik heb nog niets terug gelezen... debbie hoe was jou echo ennn sorry als je het al op het forum hebt verteld heb nog niets gelezen maar ik dacht als eerste aan jou! ik ben net terug van de vk en alles is goed! ben zo blij hartje goed alles zit erop en eraan de handjes en de vingertjes alles gewoon. zo'n wonder geweldig. het is nu al 11 cm. en hij zei dat het een echt hofland kindje is want het is erg druk. haha. ik vroeg ook of je al kan zien wat het is en hij zei ik kan kijken maar het is geen garantie. ds hij zoeken en drukken en duwen en hij zei hier zie je de geslachtsplaat en met meten e.d van de dichtheid zei hij de kans is groot dat het een meisje is want bij een meisje is dat wat dikker dan bij een jongen maar hij zei ook ik kan je nog geen garantie geven dus koop nog niet roze haha. ik zei geeft niet we zien wel. maar alles is goed en dat is het aller belangrijkste. ik zal ff de foto's in me album zetten.....en teruglezen
Spannend zeg of 't nu idd een meisje is! Enne super zeg dat alles goed is! @Nen, jij ook houden zo he!
hey hey debbie een jongen geweldig! en kristel hoe zit het met die lijst van jongen/meisje? hoe kan je daar aan meedoen?
ja dat is zo ik was echt teleurgesteld ,de ovulatietesten was positiv,de zwangerschaptesten was negatief ik ben rustig en vol met hoop. ik bid altijd en ik voel me goed