debby proficiat...een zoon...ik kan je vertellen je bent meteen verliefd hoor als je hem in je armen hebt.... hier alles goed? ik mis natuurlijk wel veel zo maar scrol altijd even snel ....als ontspanning langs de pagina's en volgens mij is het spannend voor nen...? hier alles prima....nou niet prima want julian is nog niet thuis....maar goed dat komt vast snel...de borstvoeding is super opgang! en ik kan hem ook al zelf aanleggen! ben er weer vandoor en lees morgen wel weer een stukje...hoop op goed nieuws hier!
@Lynn: ben jij al wel thuis? Hoe gaat het met jou? Nog veel pijn? Ik hoop dat Julian snel mee naar huis mag meis
Hoi Lynn, mooi dat alles prima gaat, waarom ligt Julian nog in het ziekenhuis? Zware bevalling gehad? Ben nog zeer benieuwd naar je geboorte kaartje ..hihi.. *dikke knuf voor jullie drieetjes*
hoop dat julian heel snel naar huis mag.. fijner als hij lekker bij jullie thuis kan zijn Ik ga even gauw crackertje eten, douchen en dan het bed in! WELTRUSTEN! morgen moet ik trouwens een kort dagje werken.. van 8.45 tot 11.45.. dus is lekker kort dagje
de bevalling is mee gevallen hoor...eerst weeen gehad tot 8 cm en toen een keisersnede....dit was al bekent maar ik had binnen een uur 8 cm....mijn vliezen zijn eerst gebroken en toen was er niets aan de hand maar 2 uur later wel... mijn wond ziet er goed uit en is heel mooi! ik heb weinig bloedverlies gehad tijdens de keisersnede en nu vloei ik ook al niet meer....ben ook al veel vocht kwijt...de borstvoeding is super! en julian is te vroeg geboren...daarom moet hij in het ziekenhuis blijven......
@Bos: ik las dit net bij babyuitzet: de Cabana wit kost bij babypark 2602 euro. Bij Babytrader kost die 1895 euro! Ik weet dat je het niet zelf hoeft te betalen, maar het scheelt wel errug veel! Dus misschien een tip die je aardig wat oplevert? (zeg maar de hele mura )
@ debby super een jongen kan je al die stoere kleertjes gaan kopen die je zo mooi vond @ nen ik duim voor morgen ochtend @ matta goed hoor en met jouw? Mijn buik begint nu echt te trekken Heb een nieuwe buikfoto gemaakt mocht wel weer is tijd worden toch.. Morgen zet ik hem erop. Typ dit nu snel met mijn iPhone Slaap lekker allemaal x
@ all thanks weer tijd crisis hier dus ik ga alleen ff zeggen dat ik het fijn vind dat jullie met me meeleven en dat het vandaag wel goed was gegaan op het werk .. ik ben er ook achter gekomen wie er over me hebben gepraat ten minste gedeeltelijk en ik weet nu dus ook dat er maar 2 slangen zitten in het team .. en de rest wilt me graag houden pfff nou dikke knuffels ik ga naar bed morgen vroegggg opstaan doeii
@nhene: Gelukkig gaat het nu beter op het werk .. is wel belangrijk.. want je bent toch een groot deel van de week op het werk.. @rose: ik ben wel benieuwd naar je buikfoto.. ik kom vanmiddag zeker even kijken @dreamer: dat scheelt inderdaad veel zeg.. die prijzen.. toch vreemd dat dat zo kan verschillen.. pff @all: over een half uurtje moet ik alweer naar het werk.. ben zo moe.. gister was er een leuk programma op tv.. take me out FF geeft mijn ei trouwens de 19de aan dus sammie wij lopen echt gelijk op
En... red wordt vandaag ongi Werd wakker met buikpijn die uitstraalde naar m'n benen. Toch nog maar even een test gedaan maar dat is zo'n test met een plusje, heel vaag kon je 't wel zien maar dat zal wel een indrooglijntje zijn. Heb nu erge buikpijn, ook last van m'n rug enzo. Net 2 ibuprofen ingenomen, hopelijk helpt dat een beetje. Was vroeg wakker dus heb nog even voordat ik aant werk hoef. Hoef pas om half 10 te beginnen. Baal wel erg en snap niet waarom m'n cyclus nu weer 31 dagen moet zijn. Of zou je t onbewust wat tegen kunnen houden? @Lynn, fijn zeg dat alles goed gaat! Hopelijk mag hij snel thuiskomen! 'k Vind bruin ook mooi, denk dat ik in de toekomst mn hele huis wel in bruintinten wil. Boven laten we waarschijnlijk alles spacken en dat wordt dan wit of gebroken wit. k Denk niet dat ik een muur gekleurd maak in de babykamer, maar alleen gekleurde accesoires gebruik. Hopelijk is mn man snel aant werk... vandaag gaat ie maar weer WW aanvragen. Bah! @Jolyn, val je door de misselijkheid zo af? @Linda, lijkt me ook lastig om niet teveel te snoepen als je niet echt misselijk bent. @All, rest ben ik even kwijt. Zal zo even kijken wat m'n nieuwe NOD is.. Gaan ronde 6 alweer in...
Heb hier nu zo'n buikpijn en straalt helemaal uit naar mn zij en benen. Hoop dat de ibuprofen een beetje helpt want anders wordt werken ook geen succes.
Hey meiden, Ik ben al 2 uur aan t terug lezen en ondertussen aan t werk natuurlijk, maar ik kom er niet doorheen... dus ik denk dat ik maar gewoon vanaf deze ochtend weer mee doe. hihihi Ik las wel iets over de cabriofix... super handig... maar wij hebben 2 auto's moet je 2x zo'n ding aanschaffen en ze zijn niet echt goedkoop. Dus denk dat we het voorlopig met een riem vastzetten en als dat echt niet blijkt te werken dan zo'n ding kopen. We waren vanacht pas om 01.00uur thuis... Ik was zo moe dat heel mijn lichaam pijn deed. En vanmorgen stond ik om 05.30uur alweer naast m'n bedje. Als ik een beetje traag reageer of t allemaal niet meer snap weten jullie dus waardoor dat komt. Wij zijn zo blij met onze kleine draak! Ik ben helemaal in de wolken....! Wat is het nu ineens echt! Ik ga weer aan t werk!
goedemorgen vroege vogels, @ Red wat balen zeg! Hoop dat de pijn snel weg is. @ Nen kom maar op met die posi test!
haha ja maar dan valt het minder op omdat ik niet hoef terug te lezen Stagiaire sinds gistermiddag ook ziek dus zit nu echt helemaal in mn uppie vandaag. Moeten jullie me maar gezelschap houden