hoi meiden ik heb eindelijk een beetje tijd om mee te praten .. ik ben lekker vroeg opgestaan ben al gedouched alles dus nu alleen nog wachten tot het ongeveeer kwart over 10 is dan moet k weer weg
nhene ben blij dat het gister beter is gegaan en dat het om twee heksen ging. Laat je niet op je kop zitten..
@Red: balen meis! En ja, je kan het tegenhouden. Maar je ei kan ook later geweest zijn. Ook kan je LF per keer verschillen. Ik hoor wel wat je nieuwe nod is meis! @Debby: je bedoeld je easyfix? Cabriofix is het stoeltje namelijk. Het is wel heel makkelijk hoor, klik en rijden maar. Ik weet van mn nichtje dat ze dat vastzetten elke keer echt vreselijk vond. En dat geklungel met die riemen werden we zelf ook niet vrolijk van. Kan je niet 1 easyfix kopen voor de auto die het meest gebruikt wordt? (die voor de kinderopvang gebruikt wordt, dan heb je meestal haast namelijk )
nee ik doe me best om me er niet teveel vanaan te trekken watn hun begrijpen niet dat het om mijn leven gaat. voor hun is het maar een collega maar voor mij is het me toekomst dus dat laat ik me niet zomaar afpakken thanks maar hoe is het hier?
@ Dreamer: Ja, die bedoel ik... daar heb je het al die vermoeidheid. hahahha Dat is wel mogelijk natuurlijk, maar past zo'n ding ook op oudere modellen maxi cosy's? Ik weet uit mijn hoofd niet welke wij hebben, want we hebben hem overgenomen.
Goede morgen dames! @lynn, wat fijn dat alles zo goed gaat meis! Vervelend dat Julian nog in het ziekenhuis moet blijven he, hoop dat hij heel snel mee naar huis mag! @red, oh nee niet ongi worden! Neem maar lekker wat in tegen de pijn hoor, want dat is ook niets! @suus, zo das zeker een heerlijke werkdag! Tot straks dus hihi @nen waar blijf je met je positest? @debby een jongen! Wat geweldig zeg, helemaal super! Lekker stoere jongensdingen gaan shoppen nu dus! @ryanne, he bah wat ongezellig in je eentje, nou maar lekker veel hier kletsen dan he! Hier deze keer vroeg opgestaan, vanmorgen op de koffie bij een vriendin, zodat ik dan vanmiddag nog tijd heb om wat in huis te doen!
Nee, je moet echt de cabriofix hebben volgens de verkoopster. @Ryanne: op de maxicosi site kan je kijken of een auto wel of geen isofix heeft. Wij krijgen volgens jaar ook een nieuwe auto en hebben gisteren op de site gekeken of die isofix heeft. Gelukkig heeft die dat. Als je auto geen isofix heeft kan je de easybase nemen. Zelfde idee, alleen zit ie dan niet vast aan de carosserie.
Zo dames, jullie zijn al lekker aan het kleppen! @ lynn, ik had allemaal vragen getypt, maar zie dat ik niet de enige nieuwsgierige ben Dus ik zal ze je niet nog eens stellen Hopelijk mag Julian gauw naar huis! @ red, neeeeeee meid! Wat balen zeg *dikke knuf!* @ nhene, wat een ***wijven op je werk zeg! Maar wat voor werk doe je nu dan? Want ik kan me herinneren dat je in de gehandicaptenzorg zat... @ kristel, bij deze mijn gokjes. Wil jij ze in de lijst verwerken? Bos Prinsje Stephanie Prinsesje Sterretje Prinsesje Evamariah Prinsje Agneta Prinsesje Jolyn Prinsesje @ all, gisteravond na dansles had ik zooooo'n dorst, ik MOEST gewoon drinken. Anders had ik waarschijnlijk niet kunnen slapen van de dorst. Ik zou eigenlijk vanmorgen dus niet moeten testen, maar ik dacht ik probeer het gewoon. Weer een licht streepje. Hij lijkt een heeeel klein beetje donkerder dan gisteren, maar dat zegt denk ik niets.. Ik ga nu ff wachten tot vrijdag of zaterdag met de volgende test. Maar ik geloof er niet meer echt in dat dit mijn ronde is..
Wel leuk dat iedereen hier zijn mening geeft over babyproducten enzo. Zo kunnen de zwangere dames een goede afweging maken!
Ik zie trouwens net dat de bio-oil bij trekpleister in de aanbieding is voor 5.99 euro. WEet niet of iemand em hier gebruikt, maar dit is de helft van de prijs
Goedemorgen Sterretje en Nen! Sterretje: Ik heb inderdaad zin om me helemaal te buiten te gaan aan stoere jongenskleertjes! Maar misschien nog wel meer het kamertje!
Die moet ik ook nog kopen eigenlijk. Maar ik wilde met 50,- boodcshappen uitkomen deze week en als je dan op zaterdag al voor 47,- haalt is dat niet meer haalbaar. Ik moet het dus voorlopig doen met m'n productjes die ik al heb.
@debby, ja die kun je nu ook helemaal in gaan richten en alles gaan uitzoeken! Kan niet wachten totdat wij weten wat we kunnen gaan shoppen hihi @nen, balen meis, maar wie weet het zou zomaar kunnen toch!
OJah, er staat een heel leuk babykamertje in de praxis folder! Je kunt em via internet bestellen. Kast, commode, ledikant en 2 wandplankjes voor 700 euro (als ik de prijs goed heb)