Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ohhh ik vind net iets wat ik wel heel interessant vind (en misschien meerdere met mij)
    Een 9-maanden pakket bij een echobureau.
    Gedurende 6 maanden elke maand één echoconsult à 15 minuten opgenomen op DVD met minimaal 2 z/w foto per echoconsult.

Ik wil sowieso elke maand een echo, dus dit is voor mij ideaal!
    Kost maar 220 euro, dus dat scheelt een hele hoop geld (anders had ik elke maand minimaal 60 euro kwijt geweest voor enkel zwart-wit fotootjes, niet eens een dvd dan)
    Is bij babyvision voor als anderen ook geinteresseerd zijn.
    Ik ben weer happy :D
    Nu maar hopen dat ik snel van dit pakket gebruik mag maken ;)

2. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Is voor mij te ver weg.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Misschien zit zoiets ook wel bij jou in de buurt?
    Ik vind het echt super iig!
    Ben nu nog op zoek naar een echo bureau die vanaf 6 weken al echo's maakt.
    Ik krijg met 7 weken de 1e echo, maar zou tussen 7 en 12 weken toch wat extra zekerheid willen denk.

Nou ja, ik ben er vandoor.
    Fijne avond dames!

4. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Ja dat kan ik begrijpen.. ik ben blij dat ik eindelijk a.s maandag mijn eerste echo krijg.. vind het zo spannend! Heb er 5 weken op moeten wachten! en dat is best lang!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @lynn: he jammer dat hij nog niet thuis is...hopen dat jullie snel lekker met zijn drieen thuis mogen genieten..

@oma: thanks voor de tip, maar waar is de babytrader?
    beter dat je afspraak vervroegd is....scheelt weer wat weekjes...
    @rose: buik begint lekker te groeien...

@red: shit ongi geworden...dikke knuffel meid...had het zo gehoopt voor je....

@debby: wij hebben ook twee auto's maar kopen wel voor beide auto's zo'n ding (easofix dan he niet de cabriofix)....wel zo handig en vind het extra veilig...kind is al duur genoeg kan die extra 130 euro er ook nog wel bij :) maar met de riem is toch ook prima als je er geen twee wilt kopen...

@ryanne; als de auto gloednieuw is zit het er zoiezo op volgens mij worden er geen auto's meer gemaakt meer zonder tegenwoordig..

@nen: jee jij houd het wel spannend zeg...

@sterretje: ik heb precies hetzelfde...kan niet wachten tot we weten wat het word...dan ga ik echt los in de winkel :)
    jee jij bent actief geweest vandaag. goed bezig.

@nhene: good luck vanavond ;) oh chips het is al te laat....good luck vast voor mogenavond dan 8)

@eva; heerlijk om te horen dat alles er goed uit zag....ben erg blij voor jouw en je mannetje...

@rose of kim :) : ziet er goed uit dat buikkie van jouw...

@jolijn: mooie kleur op de muur van de kamer.

@agneta: ga na gtst je dvd kijken hoor..ben benieuwd...

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nieuwe buikfoto's in mijn album voor de geintreseerde...

7. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Dank je bos.. heb je buikje gezien! Ziet er mooi uit!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    thanks jolijn...vriendlief en ik gaan ff de dvd kijken van mvm misschien kom ik zo nog wel ff kijken....

9. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
  10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rose: Mooi buikje meid, is idd goed gegroeid sinds de laatste foto :D

@ Dreamer: Meid, wat een geweldig nieuws :D tochh fijn dat jullie
    bijna 2 maanden eerder terecht kunnen...

@ Eva: Fijn dat alles goed is hoor... nu lekker genieten...

@ Jolyn: dat komt idd wel heel erg in de buurt met de kleur op onze muur...
    zal morgen proberen om een foto te maken als het nog licht is, dan
    hoeft de flitser niet aan haha...

@ Bos: jij hebt ook een mooi buikje :D
    jouw buik doet me aan die van mij denken haha

Onze kat is nog steeds helemaal uit zijn doen (is maandagavond gecastreerd) de kat is ineens doodsbang, kruipt weg waar hij niet kruipen kan en nu heeft hij vandaag ook al niks gegeten of gedronken....
    als hij morgen nog zo is, dan bel ik de dierenarts weer op...

11. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ Steph.. wat sneu voor de poes.. heeft onze nooit gehad dus lijkt me wel verstandig om even met de dierenarts te bellen..

even in de herhaling vallen, ben jij al eens ziek gemeld sinds je ZW?

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Jolyn: Nee heb me nog niet ziek gemeld tijdens mijn zwangerschap, zou het best wel even kunnen gebruiken, bn helemaal op namelijk...

ja ga idd morgen even contact opnemen met de dierenarts...

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik zeg gister nog tegen een collega, rond de 3 maanden moet je toch een enegyboost krijgen?
    nou die moet ik nog krijgen terwijl ik toch al tegen de 4 maanden zit hahaha...

heb er sávonds gewoon heel erg veel last van, mijn vrije tijd is tot het minimum beperkt... ben rond 18.30 uur thuis van het werk (vanaf s'morgens 8 uur) en dan staat gelukkig het eten voor me klaar, maar eer ik dan rustig op de bank zit is het 19.30 uur... heb dan anderhalf uur vrije tijd want wil echt rond 21.00 uur naar boven :(

ga dus nu ook lekker mijn bed opzoeken...
    fijne avond allemaal meiden...

Doei doei

14. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Ik voel me n.l erg slecht.. dus zit er aan te denken morgen ziek te melden.. voel me echt k*t, moe, misselijk en heb beetje koorts... maar mensen gaan dan zeggen dat je niet ziek bent maar zwanger.. vind ik dus wel vervelend.

15. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Wat is het saai vanavond.. niemand is online :(

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @jolijn: als je ook koorst hebt is dat niet van de zwangerschap hoor...ik ben ook twee dagen doorgelopen met griep omdat ik dacht niet aanstellen je bent zwanger en niet ziek...maar ik ben daarna toch twee dagen thuis gebleven omdat vriendlief vond dat ik gewoon thuis moest blijven en er heerste ook griep...
    wil er maar mee zeggen dat als jij niet in staat bent om te functioneren moet je thuis blijven....beter even uitzieken en dan weer aan de slag als je je fit voelt dan blijven doorkwakkelen daar heb jij niks aan, je baby niks aan en je baas niks aan...oh en beetje koorst bestaat niet he...je hebt of koorts of niet... ;)

ik ga slapen...truste...

17. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ jolyn als je zwanger bent kun je toch best goed ziek zijn of dat nu van het zwanger zijn is of wat anders. Je moet goed voor jezelf zorgen en de kleine
    hoezo vroeg je dat van empiria?

@ stephanie ah wat sneu van je kat die hond van ons moet er binnekort ook aan geloven

@ dreamer thnx ga ik is opzoeken

Hier is het wel gezellig. Zitkamer zit vol met jongeren. Vrienden van mijn broertje
    Morgen om half 6 rijden we naar eindhoven

Fijne avond allemaal

18. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ Kim.. ik ging daar vroeger ook altijd op vakantie met mijn ouders.. en zodra wij weer met de auto op vakantie willen dan gaan we daar ook heen ( Gaan nu naar Marbella.. Zuid Spanje)

@ Ziek.. ga morgen denk ik toch ziek melden en dan dinsdag weer aan het werk..

19. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Ik ga slapen! Trusten iedereen!

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ all thanks girls heb k toch weer een beetje hoop gekregen wie weet zat er wel een superzwemmer bij whaahah
    nou ik ga douchen moet over ene half uur de deur uit en heb 3 uur in bed gelegen met me ogen dicht maar geen minuut geslapen :S fijn zo een eerste nacht hihi
    nou meiden toy toy toy
    good luck voor diegene die vanaaf gaan trainen hehehe :oops: :p
    ennuh beterschap voor alle zieken en ziek voelende .. en slaap lekker voor alle andere ;)

Deel Deze Pagina