Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hallo Leeediezz,

hoe gaat alles?
    hier gaat alles goed.. Vind het jammer dat ik mijn ei niet voel.. het is bij ons puur gokken.. gelukkig is lieverd thuis! vanavond niet klussen, moet trainen! Morgen maar even proberen!
    We gaan miss kijken voor een puppie..:D.. we weten nog niet precies wat voor hondje, ik wil het liefst een franse bulldog en LIef een Bullterrier (met die spitse neus)..

mijn collega had haar zeurzak aan.. vreselijk.. Gelukkig was het na de pauze over...Kom echt tijd te kort..

@kristel
    Gelukkig dat Angel weer beter is.. hoe gaat het verder met haar?
    Hoe voel je je?

@Mik
    afscheid nemen is nooit leuk.. mijn vriendinnetje was 3 maanden zwanger toen haar vriend naar afghanistan ging.. Hij is vorig jaar Sept/nov geweest op vrijwillige basis zodat hij in iedergeval de komende 3 jaar niet hoeft...
    Ze hebben samen in de Spits gestaan op de voorpagina! haha..

@nen
    succes morgen bij de HA.. wie weeet...hihi..

@dreamer
    dat klinkt heeel leuk elke maand een echo.. dat lijkt mij ook wel wat! ff checkuh of hier ook iets in de buurt is..

@de rest ben het eigenlijk al weer vergeten, zal eens wat was in de wasmachine gooien, is echt eeen bende in het washok..haha.. we hebben ook weer handdoeken nodig..
    Ga maar even wat er in gooien..!

sorry wie ik vergeten ben!

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    wat we gaan eten, geen idee heb nog niet zo'n trek!
    maar zal nu echt de wasmachine laten draaien!

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wie weet nhene :) We zullen er morgen achterkomen of er een feestje komt hoop ik!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi hoi

@dreamer: klaag maar raak hoor meid...daar zijn wij ook voor...ik hoop dat jij snel met een dikke buik mag rondlopen...

@nen: wanneer ga je weer testen, en als de sensitest negatief is zegt dat niks over het merk he ;) omdat je daarna anders nooit meer sensitest wilt gebruiken...of heb je er een andere reden voor waar ik overheen heb gelezen.

@debby: nog een dagje werken meid dan is het weekend.. heeft het konijn ook een naam eigenlijk

@kim: afscheid nemen is moeilijk he...hopen dat de tijd een beetje snel gaat en dat hij op tijd terug is.

@nhene: wat las ik nou willen jullie misschien gaan samen wonen? leuk joh....al iets op het oog of niet heel actief aan het zoeken?

@suus: shit steeds als je dat zegt voel ik me vervelend dat ik mijn buik loopt te showen terwijl jij anders net zo ver zou zijn...vind het beetje moeilijk hoor..(bedoel niet dat je het niet mag zeggen hoor...bedoel alleen dat ik met je mee leef)

zat net in de auto en ineens voelde ik volgens mij de baby best duidelijk....voelde zo cool.

zo even mijn nieuwe bikini passen die ik in mijn pauze heb gekocht...heb alleen geen zin want dan krijg ik het zo koud :rolleyes: eerst maar even de verwarming goed omhoog gooien..

heb geen zin om te koken dus ga zo soepie opwarmen en stokbrood kruidenboter in de oven gooien....lekker en makkelijk..

nog iemand plannen vanavond?

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh er was vandaag een ouder die vroeg aan mijn collega of ik zwanger ben.. :) het begint dus op te vallen bij mensen die het nog niet weten.... :D

:cry: mijn hotmail doet het niet...surver too busy..bah ik wil mijn mail kijken

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hey bos, haha het is niet omdat de tests negatief zijn ;) Anders blijven er straks weinig merken over voor mij! Ik krijg op die tests steeds lichte streepjes. Als morgen bij de test van de ha blijkt dat ik helemaal niet zwanger ben, dan ga ik geen sensitest meer gebruiken, omdat die mij valse hoop geven.

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ bos.. ja we woonde al samen maar omdat we toen die stress periode hebben gehad .. hadden we besloten om het rustig aan te doen maar nu willen we inderdaad misschien een huisje gaan kopen ik ben al wat aan het rondkijken maar ik wil eerst wat meer zekerheid op me werk voordat ik echt een afspraak wil maken bij een adviseur. ...

dus ja we hebben plannen ! hihi en als we samen kopen is het ook meer zijn huis dan dat het nu was dat hij bij mij woonde

ik heb net gedouched ben nog steeds een beetje moe .. en zit zo te twijfelen wat ik moet eten
    ik heb nog spuitjes staan die ik wel mag opmaken maar niet zo een trek in

ik heb wel beetje trek in roti... maar niet heel erg.. pasta maar niet gewoon spagettie of macaronie.. mhh rijs niet echt trek in... aardappel schotel..
    pff hellp

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Getver, mijn eten heeft me lang niet zo lekker gesmaakt als ik had gehoopt :S

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Nen, hier alles goed hoor! Gaan ons huis eerst wel voor een deel opknappen dan is dat gebeurd als er een kleine komt.

@Matta, leuk zeg een puppie! Alhoewel 'k ben blij dat die van ons nu zindelijk is (op vanmorgen na :p) en niet overal meer aan bijt.

Wij hebben net gegeten. Aardappels, witte bonen in tomatensaus en kipsaucijs.

@Dreamer, 'k ga wel een keer kijken bij de babydump maar wordt denk ik niet eerder dan ik zwanger ben, ligt hier nogal een eindje uit de buurt.

'k zal zo 's gaan afwassen en verkleden en dan straks naar de bouwmarkt.

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: ja dat is vervelend dat die vage streepjes geeft...heb ik nooit gehad met die testen...

@nhene: spannend hoor huis kopen...wel zo leuk dan is het JULLIE huis en niet van jouw of van hem..

@red: zo jullie hebben nogal flinke plannen..dacht dat jullie rustig aan moesten doen met jullie centjes...maar klinkt behoorlijk wild ;)

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Bos, dat geeft mij weer moed ;)

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

wat voor bikinie heb je gekocht bos ?en ga je op vakantie of gewoon vast voor de zomer?

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga 3 april naar sanadome en eind april op vakantie..mijn topje van mijn vorige bikini was te klein geworden...heb er 1 gekocht met ruitje ins de kleuren bruin, groen en rood ...beetje lastig uitleggen maar heb gewoon een goedkope gekocht want anders zal je zien dat ik hem van de zomer niet meer aan kan en dan heb ik straks een dure gekocht en maar een week aangehad...vind ik zonde....maar ben te lui om op te staan en de verwarming hoger te zetten he... :oops:

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, moeten we ook hoor maar hopen dat 't niet te lang duurt dat hij zonder werk zit.
    'k Heb hier nog grondverf en gewone verf dus hoeven alleen muurverf te halen.
    En 'k ben een beetje zat van ons bouwval.

Wat leuk zeg trouwens dat anderen het ook beginnen te zien! Past je bikinie ;)

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha ik heb hem nog niet gepast...moest eerst koken he... ;)

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    is er nog iemand die mij de avond doorhelpt? ben weer alleen vanavond namelijk...

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Na het eten heb je het vast warm :) Dan hoef je de verwarming ook niet hoger te zetten

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ben ook alleen vanavond bos!

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    moet je vriend werken?

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja zoiets.. Hij loopt op dit moment stage voor een opleiding die hij naast zijn werk volgt (VIG) en hij heeft een late dienst

Deel Deze Pagina