@nen: krijg je eindelijk duidelijkheid.. hoop dat het goed nieuws is ik heb ook met sensitest maar 1 keer positief getest en dat was toen niet vals dus hou hoop @jolyn: wat een leuk shirtje echt schattig.. kan mooi voor allebei inderdaad @debby: je moet wel goed eten dat is wel belangrijk @red: wat een vervelende hond.. zeker flink boos geworden @matta: leuk hoor een franse bulldog is lief zijn wel eigewijs.. wij hebben een engelse bulldog @bos: ik vind het lief dat je het zegt.. ik bedoel het ook niet vervelend dat je het laat zien.. vind ik juist heel leuk maar wel moeilijk tegelijk.. jij kunt er ook niets aan doen @eten: wij hebben net hutspot gegeten.. met een worst.. jammie ! @all: ik ga zo even de was ophangen.. daarna even naar mijn schoonouders.. vriendlief moet zijn diploma zoeken daar.. hij gaat solliciteren bij een ander bedrijf Heeft het niet naar zijn zin op het werk Daarna wil ik eigelijk half 8 thuis zijn want dat komt het programma take me out weer.. en daarna gtst dat wil ik volgen Vanavond is het even een lekker avondje voor pascal en mij
Hi allemaal.. Zo hier droge spagetti en een pannenkoek gegeten... geen combinatie maar het smaakt wel! Kan gewoon geen kruiden verdragen!.. Leuk bikini's ik moet ook nog een nieuwe! Ook straks maar eens zoeken.. gaan pas in Juni op vakantie! Nou het forum helpt jullie de avond wel door dames! Lekker gezellig kletsen :-D
zijn genoeg mensen alleen thuis dus ik kan met een gerust hart de bank op niemand gaat zich vervelen ik ben klaar met de was ophangen dus ben ervandoor nu Fijne avond dames!
Ja het is een vreemde combi maar ik heb iig iets in mijn buik zitten We gaan 2,5 week naar Marbella.. (zuid-Spanje) @ Suus.. fijne avond!
Debby, schiet idd al op. Ik heb er alweer bijna 2 weken verlof op zitten en heb me echt nog geen moment verveeld. Iemand vroeg iets over ziek melden? Ziek is ziek. Je moet alleen geen misbruik gaan maken van je zwangerschap, dat hoor ik ook nog wel eens om me heen. Ik ga even pinoccio kijken.
Ik vroeg dat.. met name dat mensen dat gaan denken.. maar had 8,2 koorts en ben gewoon echt ziek! En heb er een hekel aan om misbruik van situaties te maken!
wat is 8,2 koorts? ik voelde net volgens mij de kleine ook aan de buitenkant van mijn buik...te gek zeg....hopen dat vriendlief het ook snel mag voelen...
Ik had voor de grap net een zwangerschapsbanner gemaakt om te kijken hoe ver ik evt zou kunnen zijn. Als blijkt dat ik zwanger ben, ben ik al 5 weken en 2 dagen!