Ik voel me wel een beetje anders ja. Heb last van mijn onderrug en een raar gevoel bij mijn bm. Af en toe felle steken, af en toe een mini kramp achtig gevoel, maar niet zo heftig als wanneer ik ongi word. Ook beginnen sinds een paar dagen mijn tepels gevoelig te worden en rommelen mijn darmen erg. Maargoed, het zegt helaas zo weinig
ja je lijf kan je helaas ook aardig voor de gek houden maar geen bloed geeft moet en ik blijf voor je duimen.. ik weet wel dat mijn cyclus wel van slag was nadat ik op vakantie geweest was...toen was ik ook ineens twee weken overtijd... terwijl ik vanaf het stoppen met de pil een cuclus had van 28 dagen...en dat zes maanden lang...en ineens was het van slag...
daar ben ik weer mijn broertje smsde nog dat hij veilig is aangekomen in dubai morgen vliegen ze door naar afghanistan als ik het goed begreep. @bos dat is geloof ik een lichte verhoging. @nen dat zijn toch lichte verschijnselen al hihi.. maar pas als je het zeker weet dan kan je ook zeker weten dat het daarvan is. ik had ook al snel pijn aan mijn tepels. ik ga lekker op mij laptop babykamers bekijken.. heb al veel leuke dingen gezien. fijne avond allemaal en bedankt voor alle leive oppepertjes
kim 38,2 is inderdaad verhoging ja dat weet ik wel maar had nooit gehoord van 8,2 koorts...maar het is me nu duidelijk ja schijnt vaker voor te komen na een vakantie zei de verloskundige...wel onwijs lastig...
nee vertel mij wat over testen...ik had ook een vals positieve dus ik snap ook niks van die dingen....hoop dat die van jouw gewoon lekker duidelijk is dit weekend..
Ohja jij had die digi cb toen! Ik ging eerst uit van 35, maar voelde mijn ei op dag 16 dus heb mijn banner aangepast naar 31 dagen..
klopt ja die had ik inderdaad.... dus dan zit je nu al op dag 39...wel erg hoopvol...verschrikkelijk he die onzekerheid...
Ja ik vind het af en toe behoorlijk frustrerend.. Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent en niet van die vage testen dat je uiteindelijk nog geen zekerheid durft te hebben. En ik voel steeds vanalles in mijn lichaam, maar kan het nergens mee in verband brengen
38.2 is gewoon koorts hoor vanaf 37.5 heb je verhoging ennuh beterschap bos @ eten het is aardappel schotel geworden aardappel anders mhhh met snijbonen en een gehaktbal was lekker hihi