Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

me nieuwe ik gaat zich niet meer zo druk maken om mensen . niet meer zo stressen om dingen waar ik niks aan kan doen .. heeft meer plessier in het leven en roept om hulp waar nodig :D
    de nieuwe ik!

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goed zo meid, dan loop je jezelf tenminste niet weer voorbij :) De goeie mensen worden altijd gebruikt

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Nhene, goed zo!

@Nen, spannend zeg! Duim voor je!

@Jolyn, das idd koorts hoor!

@Bos, hopelijk is 't snel over!

'k Kwam er vanavond achter dat ik de huissleutel nog heb van m'n kraamgezin. Dus kan er morgen nog weer heen, ff 50 km en ook weer terug.

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Ik kom ff zeggen dat ik naar bed ga.. er is niet echt veel gekletst hoor :p rustig geweest..

@red: dat is kut.. 100 km rijden voor een sleutel :S kom je ook onze kraamzorg doen :p ;) als ik ooit eens bevallen ben :p

@nhene: klinkt als een goede nieuwe ik ;)

Weltrusten allemaal! :D
    Ik weet niet of ik morgen online kom want moet van kwart over 8 tot 6 uur werken.. dan meteen eten bij gaby en dan meteen sporten :p dus weet niet of ik dan nog de puf heb om te internetten :p ;)

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hoi hoi meiden....

ik ben laat, ik weet het maar we zijn net terug van de dierenarts met poeslief...
    hij is maandagavond gecastreerd en is daar doodsbang van teruggekomen, kruipt in alle hoeken en gaten waar hij niet kruipen kan en blijft daar vervolgens liggen tot 1 van ons hem daar weghaald...
    sinds gisteren komt hij ook niet van zijn plek om te eten en/of te drinken... dinsdagavond heeft hij voor het laatst gegeten...

gisteravond lag hij naast me op de bank (omdat mijn vriend hem daar had neergelegd) en na 10 minuten pist hij ineens uit pure angst de hele bank onder dus mijn vriend pakt hem op en zit hem op de kattenbak (allemaal heel rustig) onderweg pist hij de hele huiskamer nog ff onder en als wij hem (na het schoonmaken van de bank en de vloer) niet uit de kattenbak hadden gehaald dan had hij daar waarschijnlijk nu nog gezeten...

wat het precies is kon de DA ook niet vertellen, hij zei dat het zelden voorkomt dat ze er zo heftig op reageren... hij vond poeslief toch ook wel een beetje levenloos...

al met al gingen we met een kat daar naar toe en kwamen we met een dromedaris terug :p poeslief heeft 5 injecties gehad met fisyologisch zout (vocht) en 2 injecties antibiotica... ook heeft de DA zijn blaas leeggeperst want die zat nokkie vol (de laaste keer dat hij geplast had was gisteravond over de bank) urine zag er verder goed uit en hij had een verhoging van 0,1 graad (39,1 dus) als hij morgen om 15.00 uur nog niks gegeten/gedronken/geplast heeft dan moet ik weer terug en krijgt hij weer vochtinjecties... wel moet ik hem nu gaan dwangvoeren met een spuitje... wish me luck...

ik hou jullie op de hoogte, ga nu lekker mijn bedje opzoeken...

Doei doei

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ red, balen dat je die sleutel helemaal terug moet brengen :S

@ stephanie, jeetje wat heeft jullie kat heftig gereageerd zeg! Hopelijk voelt hij zich snel beter.

@ all, morgenochtend ga ik dus naar de ha voor die test. Ik weet niet of ik daarna gelijk hier kan komen om te vertellen, want we gaan ff laminaat kopen en heb daarna les van 11 tot 12:30.. Maar 's middags maak ik sowieso wel even tijd hoor! Zal jullie niet te lang in spanning houden :) Ik ben eindelijk klaar met mijn schoolwerk. Moest een artikel schrijven over een kunstenaar. Blegh, heb echt het verkeerde keuzemoduul gekozen :S Gelukkig nog maar 4 weken!

Nou meiden, slaap lekker allemaal en tot morgen!

Liefs

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @stephanie: wat erg zeg :S wat vreemd dat hij zo reageerd :S Hopen dat hij weer gewoon gaat eten.. wat zielig voor dat beestje zeg :(

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Nen: als je ei werkelijk op dag 16 is geweest is de kans maar klein dat je zwanger bent.
    Dan hadden de testen op zn minst steeds duidelijker moeten worden.
    En ja, sensitest geeft wel valse lijntjes.
    Ik heb ook wel eens lijntjes gehad erop en lijkt me duidelijk dat dat geen zwangerschap was ;)
    Maar ik hoop natuurlijk dat de test bij de dokter positief is en je wel zwanger bent!
    En anders dat je nu duidelijkheid hebt dat je dus niet zwanger bent geweest alle maanden.

@Red: balen dat je heen en weer moet rijden ervoor zeg!

@Steph: balen dat je poes er zo op reageert zeg :(
    Mijn poes was
    maar heel boos op me, mocht niet in de buurt komen.
    Ik hoop dat ze vandaag nog gaat drinken, eten en plassen!

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

nou nen succes ennuh suus knuff aan je katje
    tja verder weeti k niks te vertellen hihi
    ben bijna klaar nog iets van 3 uurtjes en dan mag ik naar huis joepieeee owwh nee 4 uurtjes mhh :S

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @nhene: je bedoeld denk ik stephanie.. wij hebben geen katten :)

@dreamer: is ook kut als je kat boos op je is.. :p maar wel begrijpelijk eigelijk :p ;) zou ik ook zijn als ik als mannetjes kat gecastreerd werd :p

@all: ik moet om kwart voor 8 aanrijden naar het werk.. en ben al helemaal aangekleed.. ben dus mooi optijd :)

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Nen: Het konijn is een hartstikke leuk beesie,
    maar vind dat konijnen buiten horen. Ik word gek van de stank en de troep.
    Daarbij poept en plast ie nu ineens overal. Gisteren was hij in de knijperbak gaat zitten.
    Ik kan alle knijpers weg gooien. :(

@ Red: Wat goed zeg dat het gezin zo tevreden was.
    Je mag jezelf een schouderklopje geven. :)

@ Nhene: Ik had je berichtje aan Dreamer wel gezien hoor...maar weet niet meer precies waar.

@ Bos: Ja, de eigenaar heeft t konijn Flappie genoemd. Hoe origineel! :(

@ Matta: ben benieuwd wat voor een ras jullie kiezen.

@ Suus: Ik eet wel elke dag m'n fruitje enz hoor... We zijn deze week alleen zo moe
    dat echt koken er niet echt van komt. Gisteren, sajoer boontjes met kip en rijst gegeten.
    Dat is toch wel goed?

@ Suhe: Ik heb er voor gekozen om 4 weken voor de uitgerekende datum met verlof te gaan,
    is dat haalbaar denk je? Moio zeg dat je je nog niet verveeld hebt.

@ Steph: Hopelijk gaat het snel weer wat beter met jullie poes.

@ de werkende: Werkze meiden!

@ de rest: Geniet van je dagje!

xxxxxxxxies

12. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Goedemorgen all!

Wat een prachtig weer! Ik ga me er spontaan beter van voelen. Heb een heerlijke nacht gehad.

Even een vraag aan de zwangere onderons, voelde jullie je ook weleens zo 123 beter? Ik vind het n.l een beetje eng.

@ nen... Succes zo!

13. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ steph.. Wat een verhaal van de poes. Hopen dat ze zich snel beter gaat voelen!

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Stemmingswisselingen! Continu... Het laat je 1...2...3... beter voelen maar kan ook andersom werken natuurlijk.

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen,

@ steph...wat naar dat je kat zo bang is door de operatie! Was het al een bange kat van zich zelf...schikkerig ofzo? Heel veel bij je houden en knuffelen en de kat tijd geven om het te verwerken! TIs ook niet nix dat je zaakie dr af wordt gehaald in eens ;)

@ jolyn...ik heb het ook wel is gehad...zo in eens een goede dag...ik merk nu dat als ik een drukke dag heb gehad de volgende dag een drama is en ik super misselijk ben...dus als jij gister goed hebt gerust kan het misschien bij jou ook zo werken!

Vandaag is taarten bak dag en muffins en een heerlijke lasagna voor vanavond...me vriendjes komen vanavond me birthday vieren...joepie ik ben 24...hihi

Iedereen een mooie zonnige dag toegewenst...liefs Eva

16. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Ik maak me ook veelste bang. Ik had vorige week een zw test gedaan waar de test streep donkerde dan de controle streep was. Net weer een test gedaan en nu issie weer lichter :S kan dit?

17. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Zie net in het boekje van MvM dat die piek in week 10 ligt maar ik denk dan dat ik die al gehad heb ik week 9.. ach als ik maandag een kloppend hartje zie dan is het helemaal goed :-D Dat is al bijna! Eindelijk!

18. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Eva.. ik zie dat je jarig bent! Waar is er taart? In Zwolle? Kom ik ff langs wippen voor een stukkie ;) Van harte gefeliciteerd!

19. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

*inbraak*

GEFELICITEERD eva :) geniet van je dag meid

*uitbraak*

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hihi dank je wel!
    De taart moet nog gebakke worden ;)

En jolyn...maak je geen zorgen...je hebt sowieso een wisselende hormoon spiegel...en de piek is in de 10de week inderdaad....dus geen zorgen...maandag een mooie bewegende beeb en een super kloppend hartje!
    JE bent kots misselijk dus dat is alleen maar goed!

XXX

Deel Deze Pagina