Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    goeiemorgen,

ik heb ff lekker wat bijgeslapen.

wie van de zwangere heeft ook net boven je schaambeen af en toe het gevoel dat er een balon zit? bij mij is het elke keer keihard en ook best groot. is dit me blaas? ik heb echt geen idee als ik erop duw dan is het gevoelloos en gewoon hard en rond.

@steph gelukkig gaat het weer beter met de kat

@nen ik duim voor je meid

@eva gefeliciteerd met je verjaardag en bakse vandaag ;)

@kristel wat moesten jullie dan precies doen emt jullie handen om contact te krijgen met de baby?
    ben wel heel nieuwschierig
    veel plezier met de 20 weken echo :D

@lynn goed om te horen dat jullie lekker thuis zijn :D wat een prachtig ventje

ik ga ff de honden uitlaten en dan spring ik onder de douche anders blijf ik me zo down voelen vandaag denk ik

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Jolyn,
    T Bibabad is wel een goede oplossing. Ben zelf ook wel geintresseerd. Had hem alleen goedkoper verwacht. Maarja... het is wel super handig en ook buiten te gebruiken. Lekker voor in de zomer. :)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Nen: Balen meid... wel raar dat je cyclus ineens overhoop is...

@ Kim: Volgens mij is dat je baarmoeder, want als het je blaas zou zijn dan moet je dat voelen alsof je moet plassen als je erop drukt...

Het hartje van onze beeb wordt met de dag duidelijker :D eergisteravond was het echt heel hard en konden we ook goed horen dat die kleine heel erg tegen de angelsound aan schopte en ook de bewegingen konden we goed horen...
    Zo gaaf :D

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Voor 6 duizend euro zou ik het echt niet doen hoor.
    Of vind je een bad echt zoveel geld waard?
    Dat krijg je er met de verkoop niet voor terug iig.
    Wij hebben thuis nooit een bad gehad vroeger en ben goed terecht gekomen hoor ;)
    Dus voor een kindje hoeft dat echt niet.

@Nen: balen dat de testen toch altijd vals posi hebben gegeven, maar je hebt nu wel duidelijkheid.
    Ga je nu zelf je ongi opwekken?

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    ik vind die bibabadjes wel errug duur... een gewoon zwembadje voldoet ook in de tuin en in de badkamer (als wij tegen die tijd nog geen zitbad hebben) gebruik ik wel een tijl ofzo...
    en ook in het babybadje kunnen ze nog een hele tijd zitten gelukkig...

zo'n bibabad is ook uitnodigend voor een kindje om uren in bad te zitten... leuk :D voor een paar keer maar ik heb niet altijd tijd om er ook uren bij te gaan zitten...

6. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

Dec 3, 2008
    513
    0
    0
    Jullie hebben wel gelijk.. Ik ben er wel overeens.. het wordt gewoon een nieuwe w.c pot(is gebroken) en een nieuw rubber voor onder aan de douche deur... denk dat we dan nog geen 3 tientjes kwijt zijn, en dreamer inderdaad wat je zegt.. volgens mij krijgen wij het nooit terug!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Mn nichtje is 2 en zit nog altijd in het babybadje!
    Niet meer op de standaard natuurlijk, maar gewoon op de grond van de douche.
    (ze vind douchen vreselijk, maar in badje heerlijk)
    Zomers hebben we een klein zwembadje.
    We hebben een grotere gehad, maar das een crime om elke keer te vullen.
    Laten staan doe je niet, want het water wordt vies (of je het nu wel of niet afdekt)

Dus voor kindjes gewoon een babybadje om te wassen en voor de zomer buiten een goedkoop opblaasbadje van een paar euro.
    Is echt meer dan genoeg hoor dames!

Ik heb ook nog even een vraagje...
    Nemen jullie een commode met laatjes of met kastjes?

8. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @nen wat balen zeg :( had het zo gehoopt. sterkte meid

@jolyn jeetje wat een prijzen voor een badkamer hoezo zoveel moet er iets omgelegd worden ofzow?
    ik zat vroeger in zo'n wasmandje bij mijn opa en oma onder de douche vond het heerlijk dus er zijn genoeg mogelijkheden.

@steph maar de kleine zit net iets onder mijn navel en dat scheeld zeker 10 cm met de plek waar die harde buld elke keer komt :S ik weet echt niet wat het is

wat leuk dat jullie de kleine zo goed horen :D

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Nog maar een weekje trouwens en dan weten we hopelijk of we aangenomen zijn daar of niet :D
    (banner springt smiddags pas over)
    Ben nog niet zenuwachtig, maar wel heel benieuwd!
    Ik zal blij zijn wanneer we zekerheid hebben.
    En hoop natuurlijk op positief nieuws ;)

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
  11. lovelyjolyn1987

Dec 3, 2008
    513
    0
    0
    @ Dreamer.. ja inderdaad.. een babybadje is prima.. en groot passen ze lang in.. en een opblaasbadje in de zomer is ook prima.. ik heb de keuze al gemaakt nu manlief nog.

@ commode.. wij nemen er een met 3 of 4 lades.. want we kunnen geen kast kwijt in de kleinste kamer en anders moet het beebje direct op de grote kamer maar dat is zo sneu (vind ik) Mijn vriendin heeft ook alleen een commode en kindje is nu twee en dat werkt prima!

12. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ik denk een commode met lades dat vind ik wel handiger

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Petitie is getekend!

Ik ben blij om te horen dat je niet direct eenkast op de kamer nodig hebt. Ik was een beetje bang dat we te weinig opberg ruimte zouden hebben, maar wat niet in de commode past kan gewoon bij papa en mama in de kast natuurlijk! :)

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

M'n beebiesite doet het nog steeds niet goed...:( Hij ziet er nu niet uit omdat ik steeds maar een klein stukje kan aanpassen. Mijn hele computer loopt vast op het moment dat ik de beebiesite open. :(
    Morgen maar even thuis proberen.

15. lovelyjolyn1987

Dec 3, 2008
    513
    0
    0
    het zijn zulke mini kleertjes allemaal.. voordat je daar een hele commode mee gevuld hebt! Dan ben je wel even bezig! Het enige nadeel is dat als je een meisje verwacht kun je jurkjes niet hangen.. maar we nemen een wandpland met een RVS buis daar kunnen wel wat jurkjes aanhangen (als we een meisje verwachten)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Commode: Wij hebben een commode met kastjes (2) en een vak onder het blad zeg maar...

ga zo even een foto maken van de muur en daar staat dan ook de commode op...

wij hebben geen kleding kast omdat we 2 inbouwkasten hebben...

als blijkt dat we te weinig ruimte hebben dan ga ik kijken voor een ladekastje om erbij te zetten...

kamer is toch groot zat :D

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Debby: je wordt vanzelf vindingrijk he als je weinig ruimte hebt ;)
    Een kindje maalt niet om een grote kamer hoor.
    Zolang het kan slapen, kan eten, gewassen wordt en liefde krijgt is het al snel goed hoor.
    Vroeger sliepen ze met zn 14-en in een huis.
    Zijn de mensen ook niks minder van geworden ;)
    Dus niet te druk maken meis!

Ik ben zelf niet zo gek van laatjes, vind dat in huis heel onpraktisch.
    Maar voor een babykamer vraag ik me dus een beetje af wat makkelijker is, laatjes of kastjes.
    Vandaar dat ik het vroeg.

18. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ eva, Gefeliciteerd meid! Ik wens je een knallend jaar toe :D Maar dat gaat vast lukken!

@ dreamer, ik gebruik pas deze maand de testen van sensitest. Toen ik vorig jaar licht posi testte, was het met een kruidvat test 2 voor 5. Ik wacht nog een paar dagen of mijn ongi zelf komt. Heb namelijk wel duphaston liggen, maar daar word ik na 4 dagen al knettermisselijk van dus die gebruik ik liever niet :S

@ sam, ik ben niet zo goed in tempkaartjes lezen, maar het is een goed teken dat je temp zo hoog is toch?

@ stephanie, fijn dat het weer goed gaat met de kat! Is niet leuk om te zien dat je huisdier ziek is...

@ lynn, wat een prachtig ventje! Fijn dat hij thuis is :)

@ Kristel, ik heb niet op alle testen altijd vage streepjes. Maar deze ronde wel op sensitest en vlak na barcelona ook eerst op de kv testen (2 voor 5). Maar op de kv testen krijg ik ze nu niet meer. Dus misschien is er wel iets geweest, maar gaat het binnenkort alsnog mis. Ik zal dat nooit weten, dus het is afwachten tot ik ga bloeden..

@ Kim, volgens mij voel jij je baarmoeder :)

@ commode, ik wil er graag een met boven in 1 of 2 lades en daaronder kastjes..

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Jolyn: in een commode gaan niet zoveel kleertjes hoor ;)
    Bedenk je is in wat een ledikantdeken voor plek inneemt.
    De handdoeken, de hoeslakens, de lakentjes, de slaapzakjes...
    Zit echt zo vol!

20. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @debby mijne werkt wel gewoon (babysite)

ik ben nog steeds op zoek naar een mooie babykamer..

oh ja was ik vergeten te zeggen we krijgen nu de kinderwagen stokke van mijn broertje en mijn ouders en de kinderkamer van mijn schoonouders. (denk rond de 500 euro) daar hadden ze het over en als we iets duurders zien dan leggen we dat zelf bij :D echt lief had nooit verwacht dat we zoveel zouden krijgen :D

kan trouwens niet wachten om in ons huisje in te trekken nog 2,5 week en dan krijgen we de sleutel :D vind eht zo spannend alleen word nu elke keer verdrietig omdat mijn broertje er niet eens bij is..

we waren van plan om vanavond weer naar eindhoven te gaan omdat mijn peetoom na 4,5 maand afghanistan trg komt maar om nou wer naar dezelfde hal te moeten war we gisteren mijn broertje hebben uitgezwaaid pff gister alle mensen huilen en vandaag mensen super blij weet neit of ik daar wel zin in heb :( maar wil ook niet egoistisch zijn. wat zouden jullie doen?

Share This Page