hooi Leediez, Hoe gaat alles, laatste dagje werken zit er weer op.. Net 2 wassen gedraaid en de keuken en gang schoon gemaakt! ben weer flink bezig geweest! Laatste paar dagen flinke vlagen van misselijkheid gehad.. waardoor ik een paar uur later vettte honger kreeg.. gister heerlijk getraind.., heb sinds 2 dagen een mee eter op de rand van mijn lip zitten.. heeel irritant..krijg hem maar niet kapot...grrr... vet irritant.. Van het weekend maar druk met school bezig.. kani k weer mooi een opdracht afronden.. @Lynn wauw wat een pracht zoon.... fijn zeker dat hij lekker huis is! @Nen balen zeg, nu is het wachten op je ongi... het is super irritant als je ongi zo lang weg blijft.. het heeft bij 2x 9 dagen en 1x 41 dagen overtijd.. dat is zwaar kloteee.... Nu is hij gelukkig regelmatig.. Het komt allemaal goed! Ik hoop dat lief wil klussen vanavond..! hihi is onze vruchtbaarste dag.... @baasje van Skittles gelukkig dat het goed gaat met de poes, mijn poes is na de stellirisatie heel erg down geworden.. het was niet het levendige, vrolijke poesje wat ze eerst was... ze leek gewoon heel depresief, ook hoe ze lag.. ze wou niet meer bij mij op de kamer slapen en niet meer op haar kussentje bij mij op bed.. heel zielig.. mistte de oude Nana wel eens..:'(.. nu is ze overleden.. op de dag dat mijn ouders haar mee zouden nemen naar Emmen... tis miss raar maar ik mis haar nog elke dag.! @mik mooi dat je broertje goed is aangekomen in Dubai.. Stinkerd...... hahaha.. heb je al wat leuks gevonden op het internet (kamertje) ? @kris lekker geld uit geven... ik lust wel een setje kipnuggets..hihi.. @red wat ga je verven? @gaby tnxx voor de knuff.. ik wil graag de middelst.. Hoe gaat het verder met je? @all sorry wie ik vergeten ben!
@ stephanie, logisch dat je toch je geld terug wilt voor dat jurkje. Ze hopen vast dat je het vergeet en zij die 40 euro in hun zak kunnen houden @ kristel, bah zeg wat balen dat de echo niet leuk was Hopelijk was dat smoezen gewoon over dingen op de echo in medische termen en hoef je je geen zorgen te maken.. Maar ik begrijp dat je je natuurlijk wel enorm zorgen maakt. @ kim, als ik moet bevallen mag mijn vriend geloof ik voor 3 weken terugkomen zodat hij daar in ieder geval bij kan zijn. Daar zijn wel regelingen voor. Wat dat betreft is defensie een hele loyale werkgever! @ gaby, heey lang niet gezien! @ all, mijn schoonvader is nu met vriendlief laminaat aan het leggen op de overloop. Daar lag eerst donkerrood hoogpolige vloerbedekking, maar met 4 katten is dat natuurlijk niet ideaal...
@nen vreselijk tapijt, hebben wij nu ook.. wil er eigeniljk wel zeil hebben.. maar lief wil niet zo veel geld uitgeven aan dit huis, omdat we niet weten hoelang we hier wonen! @kristel wat is er gebeurd? heb wat gemist of niet goed geleze!
Matta, zeil is niet heel duur hoor. Als je kijkt bij kwantum of Leen bakker. Tis misschien niet de hoogste kwaliteit, maar je hebt wel iets anders liggen dan
Ik hoop dat mijn ongi gauw gaat doorzetten. Nu ik weet dat ik niet zwanger ben, heb ik ook geen zin om daar nog langer op te moeten wachten...
mag je wel brie eten als je zwanger bent? zo ik zit hier een zak nibbits weg te eten mmmmals het maar binnen blijft!
@nen bij mij is hij inmiddels ook al normaal! @knarboor hoe gaat het met je? voel je je goed? @ryanne hoooiii.. hoe is het?
@ brie.. jawel hoor.. alleen mag je geen kazen eten die bereid zijn met niet gepasturiseerde melk.. (rauwe melk) maar in Nederland is dan bijna geen enkele franse kaas.. alleen als je kaas gaat kopen bij een echte kaasboer.. @ Pagina.. was inderdaad alleen op 2370.. irri.. gelukkig is het over! @ Slapen.. lag ik net eindelijk even te pitten op de bank belt mijn moeder me wakker.. wat is aan het doen ben :S:S
@ matta ja nu voel ik me goed maar heb smorgens opstart problemen hahah en hang verschillende keren boven de pot maar heb ook onwijs trek! verder dorst dorst dorst terwijl ik normaal niet veel drink nu liters! droog ik in ieder geval niet uit! Donderdag de echo ik ben zo vreselijk benieuwd! je merkt dat je lijf anders is maar dat er een kindje in mij groeid? echt een groot wonder @ nen balen dat je niet zwanger ben zeg *knuffel*
@knarboor spannend zeg.. hihi.. lijkt me het mooiste gevoel wat er is.... jullie zullen donderdag een prachtig mooi kindje zien!
Meiden, Heb niet alles terug gelezen, maar heb vanochtend het huis gedaan, met de hond wezen wandelen samen met mijn zusje en zwager en collage gemaakt. In mijn album heb ik trouwens foto's gezet van mijn nieuwe kleding :smile:.
@ matta zeker mooie dingen tegen gekomen maar wil me wel aan een budget houden (onder de 700) Lekker actief ben je.. Hoef je deste minder te doen van het weekend @ nen oh echt vroeg dat gister aan mijn vader en die zei alleen bij overlijden maar dan zal die dat andere wel niet weten Over die poeders volgens hem moet dat niet echt een probleem zijn Zit nu in de auto op weg naar eindhoven. Kregen nog een bericht van mijn broertje die vertrekt vanavond pas naar afghanistan dus die heeft een dagje kunnen genieten op het strand in dubai. De bofkont
@ kim, wat een bofkont ja! Dubai is wel mooi Mijn vriend zegt dat hij gewoon thuis mag komen voor de bevalling. Vind ook niet dat ze je dat mogen ontnemen omdat de politiek zonodig oorlog wil voeren...