hahaha ja ben niet goed in leeftijden schatten Mensen vinden mij nooit lief als ze zeggen hoe oud schat je me Das t gevaar van schatten he En ik ben dan niet zo correct sociaal dat ik er een aantal jaar onder ga zitten dan wat ik denk Zeg gewoon wat ik denk Maar nou boeit uiterlijk mij verder ook niet! Mijn man werd ook altijd ouder geschat dan die was, kan me niks schelen. Zolang t innerlijk maar goed zit toch Kom maar op met je foto's
Ik zie een duidelijke 2e streep. Is de streep ook dezelfde kleur als de test streep? Dus dat ie niet grijs is? Hoop echt dat je morgen een knalpositieve test in handen hebt en daarna een duidelijke ZWANGER in beeld hebt
Dan ga je morgen gewoon een positieve test in handen hebben! Ik denk zelfs dat als je nu gaat testen, dat je dan alsnog een positieve test zal krijgen. Die 2e streep is zo duidelijk, daar bestaat geen twijfel over! Je bent gewoon zwanger jij
Nou volgens mij is ie gewoon positief hoor! Goed zo meid gefeliciteerd! En je haren zien er wel leuk uit zo Aaahh nu wil ik ook! Misschien over een weekje!
Denken jullie ECHT? Ohohohohoh....! Ik moet bijna huilen hahaha! Ik kan het echt niet geloven...! Ik voel me zo bevoorrecht! ZWANGER?! IK?! Dan moet ik straks BEVALLEN! Whahaha die bizarre gedachtes gaan erdoor me heen! Maar wij ladies zijn daarvoor gemaakt en we kunnen het O PFFFFF, ik word gek van mezelf! hahah
Dank jullie wel voor al jullie lieve complimentjes! Jullie moesten eens weten! Nog nooit gezien, maar toch vind ik jullie zo lief!