@Bos: Sammie heeft ons op de hoogte gebracht van de geboorte van Jairo En wagenziekte weet ik alles van, maar niet icm zwangerschap Mag toch hopen dat ik tijdens de zwangerschap niet nóg erger last ga krijgen! Dan kan ik alles per fiets gaan doen Wagenziekte komt door je evenwichtsorgaan. Val je misschien nu wat vaker zomaar om? Wij krijgen iets van 1500 euro terug van de belasting. Normaal iets van 500 euro, maar nu extra ziektenpost gedeclareerd. Ik doe de aangiftes altijd zelf en tot nu toe nog altijd goed *klopt af*
Goedemorgen, Bos, Ik heb vanochtend een sms gehad van Romy en man dat de kleine geboren is vandaar. Dreamer, Het is een pakje die haast niet voorkomt, en daarom wou ik het graag hebben.
oke daar heb ik dan overheen gelezen...thanks voor de up date. ja nu je hebt zegt zet ik wel eens een mis stap inderdaad. echt omvallen heb ik nog niet gedaan maar ik ben wel wat wankel af en toe... zo vallen de puzzelstukjes weer op zijn plek he..
Wat vervelend dat je daar nu last van hebt zeg! Weet er helaas alles van, maar ik ben het gewend. Ik val elke dag wel een paar keer zomaar om (altijd leuk, ik vermijd de glasafdelingen in winkels dus maar ) Je zou kunnen kijken of reispilletjes mogen tijdens zwangerschap? Want met vliegen zal je daar dan ook last van hebben waarschijnlijk. En denk niet dat je dan zit te wachten op misselijkheid! @Sam: dubbel balen dan! Hoop dat je het pakje ooit nog weer vind, maar dan wel in goede staat! Heb je anders een foto, dan hou ik mn ogen voor je open namelijk (zoek zelf ook leuke rompertjes met I love papa enz)
Dreamer, Het ging mij erom dat ik hem liever nieuw had, want vond het een leuk eerste pakje. De smeervlekken gaat mijn moeder er proberen uit te wassen. Hier een foto die op mp stond van de adverteerder. Zonder sloffen en zonder mutsje.
Ga nu opzoek naar een andere eerste pakje. Bij ons in Emmen zit ook een winkel die alles zelf borduurt. Dus misschien ga ik daar eens langs om te kijken of ze nog wat kan maken voor ons.
Ja wij willen ook alleen nieuw hoor, dus dat begrijp ik wel. Ik ga mn ogen open houden. Heb m nog nooit eerder gezien idd, dus wel een apart pakje! Het lijkt geborduurd de tekst, maar dat is het dus niet?
Er zijn heel veel (online) winkels die borduren. Ik ben er ook gek op, we hadden voor de bruiloft ook kadootjes gekocht met persoonlijke geborduurde teksten. Echt supermooi! Dames, ik ga ervandoor. Fijne dag allemaal
Dreamer, het is inderdaad geborduurd, maar het stof wat het hoort te zijn is het niet (waarschijnlijk door wassen) want het hoort van dat super zachte babystof te zijn en dit is van badstof.
@debby: wat klote van je zus :S ik zou ook echt niet weten hoe ik daar mee om zou moeten gaan.. MOOI HOOR dat behang @suhe: dat word vermoeiend als je je zo voelt.. hoop dat het snel beter gaat.. @sammie: wat een trut zeg! echt niet normaal.. snap niet dat mensen dat doen :S zo stom! klote dat je het geld niet terug krijgt.. @lynn: gefeliciteerd! geniet van je verjaardag @jolyn: spannend zeg lekker vroeg inderdaad @romy: GEFELICITEERD! met je zoontje.. wil graag foto's van hem zien @red: veel plezier in de kerk @dreamer: dat is wel leuk.. geborduurde dingen op een bruiloft.. maar wat dan bijvoorbeeld laat je dan borduren @belastingaangisfte: ik heb hier geen verstand van en pascal ook niet.. daarom laat ik het altijd aan mijn vader over maar weet niet of hij dat al gedaan heeft @all: de steekjes waren alleen gisterochtend en waren na ongeveer een uur weer helemaal weg :S vind het echt vreemd.. maja.. is weer over dus niks aan de hand
Jij ook mooi kaartje sammie hoe doe je dat.. die kaartjes van alle maanden met alle lijnen door elkaar ik kan amper engels
Suus, Ik had dat gauw gedaan toen ik 5 dagen vip had. Dus kan alleen als je Vip bent, of vip voor een aantal dagen hebt.
@ Romy: ik ken je niet hier van het forum, maar wil je toch even feliciteren met de geboorte van jullie zoon... @ Bos: gelukkig hebben de kids idd lekker geslapen. de jongste had haar laatste voeding rond 18.00 uur gehad en ging rond 20.30 uur naar bed zonder dat ze haar laatste voeding had gehad omdat ze zo moe was van het badderen... ik heb haar om 23.15 uur wakker gemaakt voor de fles en om 0.30 uur lag ze weer heelijk in haar wiegje te slapen... geslaagde avond hihi... en lekker met vriendlief Pirates of the Carribean(?) gekeken... heb net nog even op de weegschaal gestaan en weeg 64 kg (Naakt) dus ik denk dat ik nu ongeveer 4 kilo ben aangekomen... Ff een vraagje wanneer gaat je navel ploppen?
Wou misschien vrijdag testen op de dag van de beginnende astronomische lente :smile:.Als mijn temp dan nog hoog is :smile:.
@ Sammie: idd astronomische lente... teletekst gaf alweer maar 7 graden aan voor vrijdag ik ga in winterslaap denk ik...
ik wil niet zo vroeg testen wil echt minimaal wachten tot volgende week zondag.. Maar het liefst nog langer Ik ben even mij kleren aan doen en dan lekker in de tuin bezig gaan