Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hoop niet dat ik te laat ben maar Lynn Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Hoop dat je vandaag een leuke dag hebt gehad, en ook vanavond nog een fijne avond zult hebben!

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @red
    hoe was het om je broertje weer te zien?
    Waarom heb jij je broertje zolang niet gezien.. of is dat brutaal om te vragen...(je hoeft het niet te antwoorden hoor).

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Heel leuk! Ook gezellig en hij is echt groot en ouder geworden. 't Was vroeger nog echt zo'n broekje. Hij doet nu werken en leren en leert voor elektromonteur. Hij wil van 't zomer wel bij ons allemaal inbouwstopcontacten maken. Hebben nu van die opbouw.

'k Heb problemen met m'n ouders gekregen toen ik een relatie kreeg met m'n man. Ben 3 jaar geleden bij ze weggegaan en bij m'n schoonouders ingetrokken. 'k Ben al die tijd ook niet meer thuis geweest en heb m'n broertjes en zusje ook niet meer gezien. M'n jongste broertje heb ik pas al gezien die kwam met m'n moeder voor m'n verjaardag.

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @sammie
    aanpakken die bedriegster!

@debby
    ik hoop dat jullie er idd geval uit komen! ook al heeft dat zijn tijd nodig!

@Red
    wij weten eigeniljk niet wat we gaan eten.. zo vervelend... hahaa..denk dat het pizza wordt!

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Suus,

Mooie jurken!

Nen,

Hoop dat de urine test meer duidelijkheid geeft!

Etos pillen,

Bij mij is mijn cyclus iets korter geworden, verder voel en merk ik geen verschil.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Is Lynn jarig? Gefeliciteerd!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ehh even denken wat ik ook alweer gelezen heb :p

@Suus: wij hadden badhanddoeken kado gedaan met daarop een tekst geborduurd en hartjes en de trouwdatum.
    En zakdoeken geborduurd met onze namen, trouwdatum en de functie die degene die hem kreeg had (getuige van de bruid, moeder van de bruid, dat soort dingen)

@Matta: nee nog niet zenuwachtig!

@Sam: nahh wat een (&*&) zeg!
    Hopelijk doet marktplaats er iets mee.
    Wel de mailtjes bewaren, je kan ermee naar de politie namelijk.

@Kristel: lekker bezig geweest dus :D

Wij zijn vandaag naar de baby superstore geweest.
    Geen aanrader!
    Wat een kleine volgepropte winkel met onkundig personeel zeg.
    Maar wel een supermooi kamertje gezien, en zowaar nog goedkoop ook!
    (tenminste, vergeleken met die andere dan :) bijna 1000 euro is niet echt goedkoop natuurlijk :) )
    Alleen jammer dat de kast er niet was (past niet in de winkel, zo klein dus)
    Eens even zoeken of andere winkels in de buurt hem ook verkopen!
    Het is de Bopita Genova.
    En dan de commode met laatjes.
    We moeten alleen even kijken of je het dempsysteem er zelf op kan zetten, want dat willen we toch wel heel graag!

Eet smakelijk allemaal :D

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ow ja, de jurken:
    Suus, die jurken worden vaak in China gemaakt.
    De stoffen zijn van mindere kwaliteit.
    Maar ach, voor 300 euro een trouwjurk, dan maakt dat ook niet uit toch!
    Je draagt m niet elke dag.
    Ik was bijna 2500 euro kwijt ervoor...
    En bij de stomerij issie naar de klote gegaan!
    Kan der nog kwaad om worden!

@Lynn: fijne verjaardag :D

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: ja dat is wel een goeie inderdaad of ik reistabletten mag...heb niet zo'n zin om 4 uur misselijk te zijn want ben al bang dat ik ga kotsen als ik in een busje van het vliegtuig naar het appartement moet met al die hobbelwegen in het buitenland :( thanks voor de tip..
    ga het volgende keer vragen bij de verloskundige

*bos pakt snel een papiertje en schrijft het ff op zodat ze het niet kan vergeten :) *

@suus: beter dat de steekjes weer weg zijn...hopen dat ze ook wegblijven. 2 weken? jee als je dat vol gaat houden vind ik het echt heel knap..kun je die jurk wel op maat laten maken of moet je hem kopen zoals hij nu is?

@stephanie: geen idee wanneer je navel gaat ploppen. heb je er al last van dan? bij mij is hij juist hee ldiep nu.

@nikky: hopenlijk deze ronde meer geluk....

@nen: nog steeds niet ongi :( verwarrend zeg.

ga hier ook ff koken...macaroni

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ alle keukenprinsesjes

Goed, sta ik net mn rollade aan te braden, wordt de croma in de pan weer zwart. Dit is de derde keer deze week al.. Betekent dit dat je koekenpan er geen zin meer in heeft?

Echt dit is zo'n klein keukentje.. Nog 9 of 10 weken en ik kan echt heerlijke maaltijden gaan koken in ons nieuwe huis:D Met een wonderschone keuken:DD:

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @juffie: dan staat je voor te hoog of je gebruikt te weinig croma.
    Volgens mij hoor ;)
    En koekenpannen nooit afwassen met sop he, enkel heet water!

@Bos: als het niet mag moet je even bij een apotheek of drogist vragen voor iets homeopatisch.
    De seaband geloof ik niet zo in ;)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: had het al gezegd maar denk dat je eroverheen gelezen hebt ;) maakt niet uit hoor zeg ik het gewoon nog een keer: mijn navel is nu al een flink stuk ondieper als normaal... dus vandaar mijn vraag :D

Hebben jullie er ook last van dat niet alle tickers het doen op ZP en sommige codes zijn zo lang dat het niet in je onderschift past :( als ik eindelijk een leuke gevonden heb, dan doet ie het niet... :(

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Dreamer, mooi kamertje! Babysuperstore is hier de Gardo. Is idd wat rommelig maar 'k ook juist daar 'het' kamertje gezien.
    'k Denk dat we de rest bij de Babydump halen.

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Meiden, ik ga er vandoor! Net gegeten, maar ga nu ff lekker tv kijken.

Ik ga denk ik dinsdagochtend een urinetest doen bij de ha. Dan is mijn vriend ook vrij dus kan hij tenminste mee..

Fijne avond allemaal!

xxx

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Fijne avond Nen...

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik vind de Gardo ook geen goede winkel, ik erger me kapot aan de rommel. En de mentaliteit van de verkopers... :( Dat zal niet overal zo zijn maar in Utrecht wel. :(

17. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    hoi dames

@ nen het was een martin air vliegtuig was een of andere redendat ze niet de militaire toestellen gebruikt hadden.
    Ach kan iedereen gebeuren denk dat als je je vriend dan weer ziet alles om je heen vervaagd

@ dreamer kreeg je het niet vergoed bij de stomerij ?

@ suus wat leuk zeg al die trouwjurken passen lijkt me echt super

Verder ben ik het ff kwijt

Lekker gebadderd maar heb hele erge pijn in mijn rug word er echt moederloos van

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Gardo is wel een andere winkel, maar zo te horen beetje hetzelfde concept dus.

Nog even een vraagje.
    Wie van de dames die het kamertje al hebben (uitgezocht) er een kast bij gekocht?
    Of hebben de babykamers een inbouwkast?

En doen jullie de box in de kleur van jullie huiskamer meubels?
    Of een andere kleur?

Ik ben er weer vandoor.
    Fijne avond allemaal :D

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Wij hebben inbouwkasten op de babykamer. en de box krijgen we nooit in de kleur van de meubels (gekrijt eiken) dus die wordt een andere kleur maar wel iets wat er mooi bijpast natuurlijk :D

Fijne avond...

ik ga even mijn album opschonen en meteen mijn nieuwe buikfoto erin zetten :D

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij hebben er een losse kast bij die bij de rest hoort.

De box weten we nog niet...

Deel Deze Pagina