Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik kan me voorstellen dat het ook voor hem zwaar was... :( Ik ben benieuwd hoe Daan er dadelijk onder is. Ik denk dat hij overweldigd wordt door de liefde die hij ineens voelt. :)

2. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ja, je hebt dan opeens de verantwoordelijkheid voor zo'n klein afhankelijk hummeltje..

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

ja hea?!? Ik had eerst een andere uitgekozen met ijsblauw... maar daar zaten best veel krulletjes enz op en dat ijsblauw is nog best moeilijk te combineren. Ik bedoel je hebt er haast geen spulletjes van. En dit is super! Ook wat stoerder!
    Ik was nog aan t twijfelen over een zilver of aqua badje, maar ga toch voor de zilvere denk ik. Anders wordt het aqua of turquoase wel erg overheersend.

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ja ik had dat andere behangetje wel gezien :) Maar deze is echt gaaf. Is ook niet perse een 'baby-behang' dus je kunt het er langer op laten zitten!

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik kan zelf niet meekijken op de site. Op m'n werk hebben we nog internet explore 6 en je hebt 7 nodig voor de beebiesite. :D

6. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Vandaar dat ie steeds vast liep!

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

jep inderdaad

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

T komt op een achterkant van eenkast dus als we het zat zijn dan gaat de kast gewoon weer tegen de muur! hahahaha :)

9. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Weet je al of je eerder naar huis kunt? Ik ben ondertussen bezig met huiswerk. Moet vanmiddag nog naar school en vanavond werken van 17 tot 22. Gelukkig dit keer eens niet morgenochtend om 8 uur beginnen. Ik slaap altijd slecht als ik pas om 22u klaar ben en dan moet ik er om 6.30 alweer uit :S

10. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    De beeb kwam toch bij jullie op de kamer? Gebruik je die kast dan als roomdivider? Of hadden jullie wel een aparte babykamer?

11. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Gaaf zeg Debby! Echt mooi!

'k Heb hier net met m'n mannetje nog even geverfd. Ga zo lekker douchen en dan m'n huis maar 's schoonmaken. Vanmiddag bij een kennisje op bezoek en morgen komt mn vriendin met de kleine.

@Nen, klinkt heftig zeg!

'k Spring nu ff onder de douche!

12. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Zo red, wat vroeg al aan het verven! Fanatiek :) Wordt het mooi?

13. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Mijn vriend heeft zaterdag met mijn vader stenen opgehaald bij iemand voor in de tuin. En toen blijkt 'zwanger worden' in de auto ter sprake te zijn gekomen.. Mijn vader had gezegd dat het niet heel verstandig zou zijn als ik nu zwanger zou worden, maar dat ze het niet erg zouden vinden als het zo zou zijn. Nu zou je denken, wat maakt dat uit, maar ik had gedacht dat mijn ouders er heel negatief over zouden doen dat we nog te jong zijn enzo. Dus ik was eigenlijk helemaal verbaasd!

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    @ nen...wat ongelooflijk leuk dat je vader dat heeft gezegd! Waarschijnlijk ziet ie en vind ie dat jullie er wel klaar voor zijn ;)
    Leuk joh!

@ debby...wat een geweldig behangetje...! Ook veel leuke spulletjes!

@ red...douche ze....en weer in een fanatieke bui merk ik al! pffff ik kan zo weer slape.....zzzzzzzz

15. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ja wie weet.. :) Nu is het zo dat mijn broertje homo is, dus ik ben ook zijn enige kans op kleinkinderen..

Hoe gaat het met jou?

16. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    goeiemorgen

@ nen jeetje idd heftig.
    Hoe kwam dat dan ter sprake. Als je eenmaal zwanger bent dan zijn ze dolgelukkig bij mij viel het 200% mee

Ik moet morgen werken op het kdv waar wij onze kleine willen heen brengen ben wel benieuwd.
    En morgen ochtend eerst naar de gyn

17. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ze hadden het over mijn ex, omdat zijn vrouw vorige week ingeleid zou worden. En toen kregen ze het over zwanger worden enzo.. Weet ook niet precies hoe dat verder liep. Mijn vriend is nooit zo breed van stof haha

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Lynn,

Wat een prachtig ventje!

De rest een dikke knuffel!

Hier sinds vannacht menstruatiepijn :(...

19. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    @ nen...ja dan is het wel logisch...wel fijn dat er zo wordt gedacht...en dat ze het jullie dus veel gunnen!
    Met mij gaat t wel redelijk...ben jarig geweest...daardoor erg moe...maar wel leuk gehad op zich!

20. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ sammie, huh wat raar dat je nu menstruatiepijn hebt! Innesteling?

@ eva, heb je leuke cadeaus gehad?

Share This Page