Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Sam, dat is lastig ja als je iets krijgt wat je eigenlijk niet wilt. Ik heb 2 jaar geleden iets afzichtelijks gekregen van mijn schoonouders om ergens als decoratie neer te zetten. Het was hartstikke duur geweest maar ik vond het verschrikkelijk. Het staat uit beleefdheid hier in de woonkamer, maar kan niet zeggen dat ik het erg zou vinden als het kapot valt... (zal alleen helaas nooit gebeuren, want het is van metaal...)

2. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ryanne oh leuk marco borsato :D wil daar nog altijd een keer heen

@nen nee haha op een studentenkamer is niks he. maar jongens zijn zowieso anders als meiden van die leeftijd. komen net uit de pubertijd hihi.

@sammie jeetje wel heftig hoor als je dat zo mee hebt gemaakt. heeft je vader nu een man of vriend?

ik heb vorige week ook iets gekregen wat ik absoluut niet mooi vind nu weet ik niet wat ik er mee moet voor in ons nieuwe huisje, ik wou zo'n soort glazen lampion ofzow voor kaarsen met metaal, maar nu heb ik iets gekregen en hetlijkt weel een vogelkooi :D haha

de kleine is weer aan het bewegen echt zo schattig

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kim,

Mijn vader is aan het daten, heeft wel een tijd een vriend gehad.

Hoop dat ik die ervaring ook snel mag hebben dat ik de kleine voel!

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Sam, hoe vond jij dat toen je te horen kreeg dat je vader op mannen valt?

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Heb niet zo'n goede band met mijn vader maar accepteerde het.

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoe zit het eigenlijk met onze meeting? Zou het jammer vinden als het niet doorgaat...

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ryanne ik ga woensdag en heb ook staanplaatsen heb er zin in

@all zo de Ha laten weten dak zwanger ben en gelijk iets gevraagd tegen de misselijkheid, heb dorst en honger maar houd niks binnen,ik heb er alles voor over hor maar me zo beroerd voelen...

zo nog 6 clienten en dan klaar voor vandaag

fijne middag meiden

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ knarboor, wat vervelend dat je zo beroerd bent meid! Nog eventjes en je weet of er 1 of 2 kindjes in je groeien! Wat denk je zelf?

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga er vandoor meiden. Ff hondje uitlaten, eten pakken en dan naar school. Daarna werken :S

Fijne avond!

10. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden, hoe ist hier?
    Ik ben de hele dag al n beetje misselijk, vanochtend mn eerste spuugbui gehad! Vanmiddag lekker vrij, omdat k zaterdag moet werken... Nu ff lekker met n broodje op de bank, ff bijlezen en dan maar eens wat in huis doen, voordat k weer zin krijg om te slapen!

11. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @sammie ik hoop dat jij dat ook snel hebt :D
    lijkt me wel appart als een van mijn ouders nog aan het daten is homo of hetero. maar moet er niet aan denken omdat ik niet beter weet dan dat mijn ouders nog bij elkaar zijn

@nen ja idd ik wil ook wel even weten hoe het zit met onze meeting :D

ik zou het bijhouden maar toen deed opeens iemand anders het en nu hoor ik er niks meer van.
    zal ik anders een nieuw lijstje maken?

@kanrboor vervelend dat je zo misselijk bent, ik word nu wel heel nieuwschierig of het er 1 is of 2 :D

@linda hoi hoi, ken het gevoel wil het liefst nu ook ff mijn ogen dicht doen :D misschien doe ik dat ook wel zo

net lekker mijn zelfgebakken cake op (natuurlijk niet helemaal) :D was lekker

12. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Kim, ik vind idd ook dat we de meeting door moeten zetten! K zal ns ff zoeken of k het vorige lijstje nog kan vinden met data, dan moeten we ook maar stemmen voor een plaats, want daar hing t alleen nog van af geloof ik...

13. @nen werk ze
    @ kim bewaar je me een stukje ;)
    Had je al contact gehad met die yoga vrouw?

14. @ knar nog drie daagjes en dan je echo. Zo spannend!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ben afgehaakt toen besloten werd dat de mannen ook mee gingen... ik vind t namelijk echt een meidending. :D

16. die van mij zal ook wel niet mee wilen denk ik, hij komt hier nooit en kent dus niemand

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat bedoel ik... :(

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Sja, niet iedereen heeft een rijbewijs he ;)

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    :rolleyes:

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390