Hoi allemaal! @ dreamer.. wat jij vertelde klopt inderdaad! @ All.. Ik heb de echo's in mijn album gezet! Goed dat jullie weer bezig zijn met het uitje! Zin in! Hoe is het verder hier?
@kim, ik wilde t ook doorzetten, daarom was k 3 pagina's terug weer met t lijstje begonnen! Snap niet waarom jij nu een ander lijstje moet maken, maar prima, dan hoef ik me er blijkbaar niet meer mee bezig te houden! De plaatsen onderaan mijn lijstje hadden we de vorige keer al besproken, dus laten we daar dan ook meteen op stemmen en als iemand een ander idee heeft moet ze dit maar aan jou doorgeven, anders komt t er nooit van. Ik ga liever niet op zondag, aangezien we al 2 zaterdagen hadden dat volgens mij iedereen kan...
@knarboor, fijn dat je wat tegen je misselijkheid gekregen hebt! Nu maar hopen dat je er gauw van opknapt! Donderdag je echo, spannend! Ik heb t ff gemist, maar waarom denk je dat je misschien wel zwanger bent van een tweeling?
ik had deze ronde clomid 2 eitjes van beide 23 mm dus de kans zit er in, en ik teste al 5 dagen voor nod positief(geen idee of dat er mee te maken heeft hor) maar zijn zelf ook erg benieuwd
@Kim, we moeten dit idd wel doorzetten, maar soms komen meiden een paar dagen niet online en dus kan je niet binnen 1 dag iedereen zn mening erover hebben en dus verdwijnt t lijstje weleens naar een paar pagina's terug... Maar t zal nu wel goed komen!
@Knarboor: Oke, dan is t dus terecht spannend! Heb je je er al goed op voorbereid dat t een tweeling kan zijn? Lijkt me toch wel ff slikken, t is natuurlijk heel mooi, maar wel druk!
nee maar het is super welkom! waar er 3 eten kunnen er ook 4eten toch? en we hebben alles goed op orde dus is geen probleem!
Hee meiden alles goed hier? @Knarboor, fijn dat je wat gekregen hebt tegen de misselijkheid! Hopelijk werkt het! Valt me op dat bijna alle zwangeren hier misselijk zijn... dat beloofd wat! @Dreamer, zo... jullie gesprek schiet ook al mooi op! @Linda, hoeveel dagen ben je minder ver? Mooie echo! 'k Ben hier vanmorgen even aan't verven geweest, 'k moet nog een deur en boven de schuifpui moet 1 deel nog 1x en 1 deel nog 2x. Dus duurt nog even voor 't klaar is. Daarna alles sausen. 'k Ben vanmiddag bij kennis op bezoek geweest en nog bij mn schoonouders en naar de supermarkt. Net gegeten en zal straks even boven aan de schoonmaak. Schiet er nl. beetje bij in.
@ Red, jolyn is minder ver dan ze dacht/hoopte... ik heb mn berekening zelf al met een week bijgesteld, dus hoop niet dat k dat nog een keer naar beneden bij moet stellen! Ik ga ff mn eten afmaken, lekker witlof met ham+kaas uit de oven!
O sorry was Jolyn. 'k ga hier weer even aan de slag... haha ja klopt, maar willen 't graag einde van de week af hebben en donderdag moet ik weer aan't werk. Anders komt ons huis nooit klaar en moeten nog zoveel! En huishouden schiet er beetje bij in als ik aan't verven ben, dus ga ik nu maar 's wat doen.
@Ryanne, sorry! Had niet gezien dat jij niet kon, had nog ff t beeld voor me dat er 2 zaterdagen wel konden... Sorry, wilde niemand passeren! Dan ziet t er naar uit dat t toch een zondag moet worden als ik ook mee wil! K zal straks of morgen eens ff kijken welke zondagen ik kan... Nu echt ff eten! Tot zo/morgen! Xx
Romy, gefeliciteerd! Heb niet alles bijgelezen, kan ook niet zo lang meer achter elkaar achter de computer zitten. Kan iemand mij en Agneta even bijpraten?