Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    net hele dag gewerkt.. van 7.30 tot 20.0.. dus ben heel moe en ga lekker slapen!
    Weltrusten! tot morgen

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

Leuke dingetjes bij de Wibra! Ik moet nog voor 2 babytjes een kraamcadeautje dus ik ga er vanmiddag even kijken.
    Laatst had ik een heel schattig pakje bij zeeman voor nog geen 6 euro. Dat is dan een leuk weggeefertje ;)

Ik moet zo weer werken, pff ben erg moe en heb een hele zere voet.. hoop dat die kiddies een beetje rustig zijn (zal wel niet want ze ruiken zulke dingen!)

Fijne dag voor de kletsers hier!

Tot vanavond/ einde middag.

NIKKY

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen allemaal

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!

Gisteravond naar de boekhouder geweest, we krijgen wat meer ruimte om te ademen. Het is voor Daan nog niet nodig om geld te reserveren voor de omzetbelasting. Wanneer dat nodig is zal de boekhouder het aangeven. Dat betekend eigenlijk dat we 4000,- hebben gespaard en ook een beetje aan de kleine mogen besteden. We hebben wat meer speelruimte. :D
    Mijn belastingaangifte gaat de boekhouder zo snel mogelijk doen, omdat ik hem met mijn stomme hoofd al verstuurd had. :( Helaas miste ik gister nog wat papieren dus die heeft Daan net al bij hem door de bus gegooid. :)

Ik zat behoorlijk te stressen vanmorgen incl hyperventilatie, moest opschieten en nog t een en ander uitdraaien. Gelukkig zit ik nu weer op mijn werk, alle papieren zijn aangeleverd enz. De rust is wedergekeerd.

Strakjes heb ik een korte training. Beheren van t intranet. Eigenlijk geen zin in maar ik doe het samen met m'n collega dus hopelijk wordt t gezellig.

Hoe gaat t met jullie meiden?

Ryanne hoe was de yoga?

xxxxxxxxxxxxxies

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Hoe gaat het hier?

Hier vanochtend beroerd opgestaan...

Heel de nacht warm gehad, wat misselijk en buikpijn.
    Eerst dacht ik aan blinde darm maar als ik daar druk doet het niet pijn.

Verder ga ik er zo vandoor, even wat boodschapjes doen.

Als mijn vriend ook niet mee mag ga ik ook niet mee, want anders kom ik er gewoon niet.

6. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    goeiemorgen

@ juffie ja idd lekker goedkoop

@ debby doe je een beetje kalm. Hyperventilatie das niet goed. Wel fijn dat jullie nu meer speelruimte hebben altijd lekker

@ sammie beterschap meid

Als er zoveel mannen zijn die mee kunnen en willen gaan we dat toch doen. Ik vind het ook leuk om mijn vent mee te nemen mar dacht gewoon dat het misschien te was omdat het voor ons ook de eerste keer is dat we elkaar zien

Dus conclusie meeting is met partner voor degene die tegen zijn kunnen mij
    een pb sturen

Nu ff wat anders heb net de kleine weer gezien lag lekker te slapen met zijn beentjes opgetrokken en alles was goed

Ga nu weer naar huis rijden want ben dit met mijn iPhone aan het typen

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat goed zeg Kim! :) Krijg jij ook altijd zo'n smile van oor tot oor op je gezicht wanneer je je kleine weer hebt gezien? :D

8. Goedemorgen all,

@ Debby yoga ging wel. We hebben geleerd hoe je moet persen haha was wel komisch om dat met geluid zo te oefenen.
    @ Sam volgens mij is er nooit gezegd dat er geen mannen meemogen. Ik heb alleen gezegd dat die van mij niet mee zal gaan omdat ie jullie allemaal niet kent en niet zoals ik de hele dag op dit forum zit. Ook ziet hij het denk ik niet zitten met 10 kakelende kippen ;)
    Maar als jouw man dit leuk vindt moet hij zeker lekker meekomen! (misschien als die van mij hoort dat alle mannen meegaan wil ie wel)

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ linda, balen dat je je eerste spuugbui hebt gehad.. Wel een teken dat er vanalles gaande is natuurlijk, maar het is niet prettig..

@ jolyn, gefeliciteerd met de goede echo meid! Je hebt dus al supervroeg positief getest aangezien de kleine toch jonger is dan je dacht..

@ zondagen voor de meeting, de zondagen komen voor mij niet uit. Dat is eigenlijk altijd de dag dat mijn mannetje en ik lekker samen zijn, omdat we de andere 6 dagen van de week druk zijn met school/werk/huishouden etc en dan leven we langs elkaar heen.

@ plaats voor de meeting, dat maakt me niet zoveel uit. Ik ga toch wel met openbaar vervoer dus kom overal wel. Zal alleen misschien lang reizen zijn.

@ debby, fijn dat jullie financieel een meevaller hebben :)

@ rose, leuk dat je nog een echo hebt gekregen :) En fijn dat alles goed is!

@ all, ik ben echt belabberd opgestaan vanmorgen. Heb koppijn, beetje weeig gevoel in mijn maag en last van mijn bm.. Hoop dat ik niet ziek ga worden. Er heerst vanalles momenteel en op mijn werk loopt ook iedereen al te snotteren. Grote kans dat ik ook aangestoken ben :S

10. @ kim wat heerlijk weer.
    @ debby wat heerlijk zo'n meevaller, wij krijgen ook veel terug. Wodt je helemaal blij van.
    @ nen niet ziek worden meid. Rot dat je je zo naar voelt

11. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ ryanne haha lachen zie het al helemaal voor me. over 2 weken voeg ik me bij je hihi

@ nen en als jouw vriend mee gaat hebben jullie toch ook een leuke dag. Ik ga proberen een zaterdag maar tot nu toe is er maar 1 zaterdag maar dan kan ryanne niet. Maar zal in de lijst zetten dat je liever geen zondag wil
    Misschien ben je toch zwanger ik blijf hoop houden voor je. Ik was ook grieperig en debby ook dus het kan..

@ debby ja echt een heerlijk gevoel was wel maar 30 sec maar toch prachtig om ff te zien :D

Ga nu ff wat eten

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, mijn vriend wil niet mee naar die meeting. Die vind het hele forum al niks en snapt al niet dat ik met jullie wil afspreken. Laat staan dat hij mee gaat. Hahah, tis ook zo'n flapdrol af en toe ;) Maargoed, hij spreekt jullie natuurlijk ook nooit he..

Lief dat je zegt dat debby en jij allebei grieperig waren toen jullie zwanger bleken. Ik schat de kans alleen eeerrrg klein dat ik zwanger ben. Ben gisteren ook begonnen met het slikken van duphaston, want begin het nogal zat te worden. Ik voel van alles, maar krijg geen duidelijkheid. Dan maar zo..

13. Heeft iemand dit berichtje gezien?
    Ik zie dat we in mei nooit allemaal samen op zaterdag of zondag kunnen.
    Ik kan dit weekend allebei de dagen.

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik kan wel hoor eerste weekend van juni :) Er wordt zo hard gekletst dat we denk ik over je berichtje heen hebben gelezen!

15. @ nen dacht ik wel daarom heb ik het nog eens geplaatst ;)

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ryanne,

Had het over die mannen niet tegen jou ;).
    Maar iemand had dat gezegd.

17. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ ryanne sammie, kristel en nog wat andere geloof ik konden niet vanwege vakanties

@ nen dat is om je ms toch op te wekken? Wat als je wel zwanger bent is dat niet gevaarlijk
    Mijn vriend vind het soms ook beetje overdreven dit forum maar hij zal het vast gezellig vinden.

Straks om 1 uur werken tot half 7 ben benieuwd hoe dit kdv is want wil toch het beste voor de kleine

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, ja klopt. Maar wanneer ik zwanger ben, komt er gewoon niks en kan het ook geen kwaad voor de ongeboren vrucht. Daarom heb ik ook dit medicijn gekozen bij de gyn. Ik las in de bijsluiter dat je dit medicijn ook kunt krijgen om een mk tegen te gaan..

19. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    echt dat had ik niet gedacht over dat medicijn, weer wat geleerd.

We worden gewoon slim hier op dit forum :p

Wanneer heb je voor het laatst een test gedaan? Vervelend dat je gewoon zo in onzekerheid zit.

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Euhm ik heb gisteren voor het laatst een test gedaan. Wel 1 van sensitest, want had er nu gratis 3 extra. Blijven lichte streepjes op komen. Al is het nu wel ietsje donkerder geworden. Maar volgens mij is het gewoon vals positief want de laatste keer dat ik een kv 2 voor 5 had gedaan was er niks op te zien...

Deel Deze Pagina