Hey Kristel, Lees dat je bekend met met Second life! Mijn computer crashed steeds als ik mijn avator wil maken?! Kan jij me helpen? (misschien even via pb anders gaan we erg offtopic )
hey natassie Hoe is tie er meer weer van de ongi af gelukkig zo te zien? Op naar je volgende ei meis! @dreamer, zet mij ook maar weer op de lijst hoor! Nod op 18 juni, 1e ronde na mk
Kan hem niet quoten uit ons oude topic! Had dat aan het begin van dit topic al geprobeerd, maar door het slotje kan dat dus niet. Vandaar Anders had ik die van jou er gewoon weer opgezet natuurlijk
heey sterretje ja moet nu afwachten hoelang me cyclus zal zijn heb wonderpillen van de etos dus hoop nu een kortere maar hoe is het met jou? al je ei gevonden ik hoop het meis dat je snel dan weer zwanger mag zijn!
NOD lijst Juni 9: Kristel86 5e ronde, 1e na vmk 10: Dreamer83 1e ronde 18: Sterretje08 1e ronde na mk
Nou ikben benieuwd naar die wonder pillen van je hoor, ik duim dat ze werken bij je! Hier nog steeds een beetje twijfelachtig of ik mijn ei nou gehad heb of niet, had 2 posi ovutesten, maar ff mijn FF afwachten wat die zegt, als mijn temp nu omhoog blijft gaan de aankomende dagen, dan heb ik dus echt mijn ei gehad! Zo niet denk ik dat er toch nog een restje hcg verstopt zat Dus ik blijf gewoon doorgaan met de ovu testen en tempen, en dan zal ik hem anders vanzelf ook wel vinden! Maar ik hoop dat het nu al was, dat zou wel heel geweldig zijn geweest! Zo snel al, maar afwachten dus nog ff langer
Mwah mwah. Heb het gevoel dat het niet gelukt is deze maand doordat al mn kwaaltjes al weg zijn en mn temp niet stijgt! Maar goed, kan niet meer doen dan afwachten he Jij zit alweer bijna in je klusperiode he Alles goed verder?
@ dreamer eer dat ik weer echt in me klus perieode zit ben ik 12 dagen verder maar maakt niet uit doe rustig aan ga bijna op vakantie dus lekker klussen op vakantie en hopen op een baby daar dan maken we een turkse baby haha maar ik had bij de eerste ook geen kwaaltjes bij alysia en bij me 2e zwangerschap ook helemaal niet tegendeel zelfs ik wist haast zeker dat ik ongi zou worden dus meid hopelijk zegt het niks... @sterretje hopelijk is het je ei geweest dan.. zal wel mooi zijn dan snel je gewone cyclus weer terug zeg meiden we gaan ervoor een hele roze maand
ja ja meiden, als mijn temp maar in ieder geval 36.7 blijft dan heb ik echt mijn ei gehad! Dat zou zo geweldig zijn, kan niet wachten tot morgen weer te mogen tempen
Vul hem eens in met morgen en overmogen 36.6 Sterretje. Volgens mij moet ie dan alsnog je ei geven. Scheelt weer 0,1 graden en misschien wel een hoop zorgen mocht het zo zijn Ja ik had bij mn vorige zwangerschap ook niet echt klachten vantevoren, maar ja, toen was ik er niet mee bezig. Wel last van mn borsten toen, maar nu dus totaal niet. We wachten geduldig af
Nou mijn zwangerschapstest is ook echt helemaal negatief! Heb hem zelfs helemaal uit elkaar gehaald haha, maar kan echt geen streep ontdekken, zelfs niet in het licht! Dus dat zit wel goed denk ik! Als ik de rest van de dagen achter elkaar tot en emt zondag 36.6 invuld, komt er niets te staan... Maar met alleen morgen een temp van 36.6 komt en daarna 36.7 komt er wel een eisprong op gister nog steeds... Dus ja ik weet het niet hoor
spannend meiden hopelijk zijn jullie snel zwanger en dan lekker met een dikke buik lopen en bevallen rond/in de winter is het beste wat er bestaat hahaha en dan *droom ff verder* heerlijk ervan genieten enz.... *ontwaakt weer* ben ik weer anders ga ik uren door maar meiden mijn duimen draaien voor jullie.... lijkt me super hier een babyboom jonge meiden maand
Jaaa voor het eerst en hopelijk voor het laatst dat ik dit zeg maar: gefeli met je negatieve zwangerschapstest! Hoe voel je je nu de test echt echt echt negatief was? Hmzz nou dan ga ik gewoon maar duimen voor je dat ie 36,7 blijft of hoger wordt het weekend Maar denk dat het wel goed zit Waar ga je heen dit weekend? Fijn dat je test nega was meis, ben echt blij voor je
jaaa ik ben ook zoo blij, nu weet ike cht zeker dat dat goed zit, zelfs als mijn ei nu niet geweest is, ben ik toch blij, want dan denk ik wel dat tie nu gaat komen! Ik hoop ook maar op een hoge temp ja, nou ja anders gaan we gewoon door en vinden we het ei vast snel, maar het liefst maar nu gewoon hoor, lekker snel en we hebben goed ons best gedaan We gaan lekker een weekendje naar de belgische ardennen, lekker ff weg, uitwaaien ontspannen, lekker uit eten, relaxen, lekker gewoon ff niks, hopelijk alleen genieten! Nu trouwens echt maar hopen dat me temp hoog blijft, anders ben ik straks beetje teleurgesteld dat het toch niet zo was, en dan word het straks ook nog eens een baal weekend, dat zou toch zonde zijn! Ei je moet er zijn geweest, en het liefst nog bevrucht nu zijn ook Maar meiden, allemaal baby/voorjaarsbaby's zou wel helemaal geweldig zijn, lekker een hoop jonge mama's, heerlijk toch om zo weg te dromen? Ik zie me al achter de wagen lopen hoor, super!
Ik een oma? Maarre mag ik op de lijst voor 3 juni? Leuke plaatje trouwends! @Kristel86 Ik snap je frustratie,vanaf het moment dat we stopten met de prikpil ben ik er al extreem mee bezig geweest...Zo erg dat ik schijnzwanger ervan werd... Het werd nog erger dat ik echt een week moest janken als ik ongi werd...Voelde echt als rouw... MAAR het is niet de oplossing,ik heb me dus een muur opgebouwt...Als ik ongi ben:Ach we gaan gewoon door! Het ligt echt aan jezelf als je die frustratie wilt behouden,ik heb besloten om die energie toch ergens anders in te stoppen.... Ik hoop dat je toch een soort rust kunt krijgen in je hoofd
NOD lijst Juni 3: Puzzcat24 9: Kristel86 5e ronde, 1e na vmk 10: Dreamer83 1e ronde 18: Sterretje08 1e ronde na mk