Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo meiden!

zo eerste dag met medicijnen zit erop en ben gewoon niet misselijk geweest! en alles is erin gebleven(joepie).

bijna echo brrr spannend!

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Fijn dat ze werken knarboor :)

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Kennen jullie het programma Sexeducation? Aflevering 4 ging over zwangerschap, ik ben er van geschrokken! Nu zit ik op uitzendig gemist nog een aflevering te kijken over vruchtbaarheid! Goed om te zien hoor, een aanrader

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Heb je ook een link naar de site?

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Juffie, wat was er dan in die aflevering waar je van geschrokken bent?

6. juffie2008

@ Sammie en Nen

Dat is via: www.rtlgemist.nl dan op vrijdag klikken-- sexeducation..

Ik schrok ervan 1: dat het lichaam na de bevalling nog heel lang moet rusten. 6 weken vloeien en dan nog de vermoeidheid etc. soms wel een half jaar.

2: over het inscheuren en inknippen-- verschrikkelijk!

Verder niet heel veel maar het zette me wel aan het denken over de kinderwens.. heb er minder trek in ;)

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga ff kijken.. :)

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hello ladies, hoe is het hier!

@knarboor, spannend, bijna je echo, heb je er al zin in?
    Fijn dat de meds je helpen joh!

@kristel, wauwa wat een mooi buikje en ketting!
    Herinnert me er aan dat ik straks echt aan manlief moet vragen om nu de eerste foto te maken hoor!

#debby, fijn wat extra centjes1

@ryanne, leuk die yoga, bevalt het een beetje?

@suus lekker dat het sporten zo heerlijk is!

@red balen dat je loon zo;n tegenvaller is joh!

Hier bet ff naar de babykamertjes gekeken, heerlijk!
    Mannetje gaat morgen even uitzoeken hoe lang de levertijd is, dus dan weten we wanneer we eindelijk mogen gaan bestellen!
    Hebben ook even naar de kleuren voor het kamertje gekeken, waarschijnlijk worden het groen tinten :D
    Heb er helemaal zin in om te gaan beginnen zeg!

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hmm niet slim eigenlijk, ben veel te druk *tikt zichzelf op de vingers* Eerst maar even mijn schoolwerk afmaken voordat ik dat ga kijken...

10. @ nen ben je nu nog bezig met je opdracht...
    Net de flat van mn oma gaan leegmaken wat een puinzooi. Nu pyama aan en op de bank helemaal niets meer doen

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja ik ben nog bezig... Waarschijnlijk straks na dansles ook nog wel :S:S

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Mooi buikje hoor, enne zie ik daar een zwangerschapslijn verschijnen? :p

@ Mannen mee naar meeting: Geen probleem :D misschien als die van mij hoort dat er meer mannen meekomen, dat hij het ook gezellig gaat vinden :p

Heb net op het andere forum helaas minder goed nieuws gelezen...

Vrouwtje was zwanger van een 2ling (volgens mij 22/23 weken) helaas is ze Vrijdag 13 Maart (jeps vrijdag de 13e) veel te vroeg bevallen van haar 2 Jongens (Ryan en Steven) die kort na een hele zware bevalling zijn overleden...

ik schrok hier heel erg van en zat met een brok in mijn keel het stukje te lezen...

ik hoop niet dat ik 1 van jullie bang maak met dit verhaal maar wilde het even delen...

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jeetje stephanie, dat zijn heftige verhalen he.... :(

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga mijn mannetje eens even wakker maken. Die is na het eten op bed gaan liggen, zo moe was hij. Maar we hebben zometeen dansles, dus zal hem eens even gaan wekken.... Helaas moet ik na dansles nog even door aan mijn schoolopdracht. Gelukkig niet al te lang, want ik kan behoorlijk luchtkastelen bouwen voor dit verslag en aangezien ik daar heel goed in ben, gaat het typen lekker snel :)

Tot straks misschien!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Ja idd... het valt me alleen op dat ze er zelf op dit moment erg nuchter onder lijkt (voor zover je dat kunt bepalen op een forum) maar ben bang dat de klap voor haar nog moet komen...

Vanmorgen trouwens weer bij de VK geweest en alles was goed :D bloeddruk iets lager als de vorige keren maar nog steeds hartstikke netjes...
    verder weeg ik daar op de weegschaal met kleren 66,5 kilo (volgens die weegschaal ben ik nu dus 4,5 kilo aangekomen)
    Hartritme van ons kindje was ook heel mooi en mijn BM ligt 2 vingers onder mijn navel (al was het moeilijk te voelen volgens de stagaire, door mijn strakke buikspieren :p...

heb al de hele avond kleine plopjes op de plek van mijn BM (de plek waar ik ook altijd het hartje van de kleine hoor) ik weet het ik heb het vaker gevoel maar nu komt het steeds terug... echt leuk :D

16. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    Wat erg om te horen daar moet ik toch niet aan denken zeg pff

Wat leuk dat je waarschijnlijk de kleine voelt :D

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat erg van die tweeling zeg!
    Hoor het de laatste tijd steeds vaker dat tweelingen met dat aantal weken geboren worden en overlijden.
    Echt vreselijk.
    En de klap gaat idd nog komen ja.
    Merkte ik bij mn schoonzusje ook (kindje overleden bij geboorte)
    Pas als alle poespas en aandacht voorbij is komt de klap.

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    goedenavond dames,

ja ik leef nog :p..hahaha
    Helaas heb ik dze maand weer mijn ei gemist.. lief moest weer weg...:s
    is vandaag weer thuis gekomen! Nu moet hij over 2 weken, 2 weken weg..:S.. helemaal niet leuk.. 1 weekje gaat, maar 2..! wordt een drama!

Morgen ga ik mijn haar laten knippen en gaan we ons opgeven voor Zumba lessen!

Hoopelijk wordt ik snel gebeld voor mijn auto rijles..:d..hihi jeeejj.. deze dame gaat weer rijden..
    Mmm Sammie.. waarschuw jij Edwin, dat hij bepaalde dagen moet oppassen..hihi..
    vind het zoo spannend en eigenlijk ook dood eng..

heb het echt mega druk met school..:S..
    2 juni heb k als het goed gaat mijn eind gesprek en hoor ik of ik mijn diploma heb gehaald!

Ik wil wel graag mee, naar onze meet&greet.. hihihi..kan alle zondagen niet, omdat ik dan een softbalwedstrijd heb.
    over het algemeen kunnen alle zaterdagen wel!
    behalve 4 april en pinksterweekenden niet!
    Het maakt mij niet uit, waar we heen gaan.
    Ik moet er hoe dan ook heen met de trein of met een bob?!

hoe gaat het met iedereen?

@kristel
    wat een prachtige buik!

Nou ik ga er ook weer vandoor, ben kapot!
    we kletsen morgen wel verder!

19. juffie2008

Hai Matta,

Jammer dat je hem gemist hebt, en volgende maand misschien ook? Jeetje das ook raar dat het werk het dan zo kan beinvloeden~!

Ik weet niet wanneer mijn ei komt hahah dus het is deze maand helemaal rampzalig.. Vorige maand was ik zodanig wel niet aan het bloeden dat ik het gewoon deze maand ff niet weet. We zien wel ;)

Ik ga me omkleden en naar mn werk. Mn schatje staan straks weer op me te wachten!

Werkse!

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Heej allemaal..

@matta: wat vervelend dat je je ei gemist heb.. 2 weken is inderdaad wel erg lang! Hoop dat het zo voorbij is en dat hij dan voorlopig niet zo lang weg hoeft..

@all: ik zag een heftig verhaal voorbij komen.. Jeetje zeg wat erg.. dat is vreselijk!
    Ik ga zo weer werken tot 17.45.. Op een babygroep :) is wel heel leuk.. daarna lekker een avondje thuis met pascal.. eindelijk weer een keer..! begin het nu weer spannend te worden.. nog een paar dagen tot mijn nod..

Deel Deze Pagina