Meiden, (als er nog iemand is) mijn ogen vallen hier haast dicht dus ik ga lekker mijn bedje opzoeken... gelukkig morgen nog maar 1 dagje werken... ga proberen morgen het eea met mijn baas te bespreken, want dit kan zo niet... Slaap lekker allemaal alvast enne fijne avond nog... doei doei
Jeej de verf is eraf Manlief had nog terpentine in de schuur staan. Voel me meteen een stuk schoner zo Verft iedereen zn haar ofso? Bij mij blijft haarverf niet zitten Hoop dus maar dat ik nooit grijs word Pfff de wachtlijsten voor KID lopen maar op en op Nu zelfs al meer dan een jaar Word er echt heel verdrietig van
hoi hoi wij hebben toen straks kussentjes en gordijnen uitgekozen voor de slaap kamer en ook meteen eht behang. en een heel leuk idde op gedaan voor de babykamer @stephanie geloof dat dat wel mee valt je meot alleen opaassen met de amoniak maar in sommige zit dat al niet meer. over je werk, heb je het al aangegeven dat je het te veel vind? ik dnekd at het zijn probleem is en niet de jouwe. je hoort als baas zijnde neit je andere personeel te belasten omdat jij geen nieuw personeel wil aannemen :S oh ja die etos doos is trowuens wel de moeite waard vind ik ik twijfel trouwens of we wel een vaste telefoon moeten nemen misschien neem ik alleen internet en tv @jolyn jij ook al lekker inkopen gedaan leuk he @ryanne oh ik hoor alleen maar slechte verhalen over ziggo maar moet het echt is gaan uitzoeken deze week wat we nou nemen. goed zeg dat je dan ook kunt dat betekend dat we allemaal kunnen tot nu toe dus 18 april staat denk ik wel op numero 1 toch? @kristel toch niet met die cranberry jus erover heen he , jak datis vies @dreamer, hoe kom je aan die info dat het nu op loopt, zou gewoon even afwachten wat ze daar zeggen en daar dan van uit gaan. er word zoveel geroepen dat je het niet meer weet anders en jezelf helemaal gek maakt. goed dat de verf van je handen af is ik ga mijn laptop ook uit zetten ga lekker in bed liggen, had vriendlief nog een massage beloofd slaap lekker allemaal
meiden die mee willen doen aan de meeting: 8) Stephanie Kim Sammie Linda Agneta Nenna Jolyn Debby Ryanne Suus1987 Gaby Matta totaal: 12 __________________________________________________________ Zaterdag 4 april niet: Kim, Stephanie, Ryanne, Matta wel: Linda85, agneta, Nenna, Jolyn, Debby, Sammie, suus1987, Gaby zondag 5 april niet: Kim, Nenna, Linda, Matta wel:Stephanie, suus1987, Gaby ___________________________________________________________ Zaterdag 11 april niet: Kim, Jolyn, Debby, Ryanne wel: Linda85, Agneta, Nenna, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Matta zondag 12 april (pasen) niet: Ryanne, Kim, suus1987, Nenna, Linda, Matta wel: Stephanie, Gaby ___________________________________________________________ Zaterdag 18 april niet: wel: Linda85, Agneta, Nenna, Jolyn, Debby, kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Matta, Ryanne zondag 19 april niet: Nenna, Linda, Matta wel: Kim, Stephanie, suus1987, Gaby __________________________________________________________ Zaterdag 25 april niet: Agneta, Ryanne, Jolyn, suus1987, Gaby wel: Linda85, Nenna, Debby, Kim, Stephanie, Sammie, Matta zondag 26 april niet: suus1987, Nenna, Linda, Matta wel: Kim, Stephanie, Gaby ___________________________________________________________ Zaterdag 2 mei niet: Agneta, Debby, Ryanne, Jolyn wel:Linda85, Nenna, Kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Matta zondag 3 mei niet: Ryanne, Nenna, Linda, Matta wel: Kim, Stephanie, suus1987, Gaby ___________________________________________________________ Zaterdag 9 mei niet: Agneta, Nenna, Ryanne wel: Linda85, Jolyn, Debby, Kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Matta zondag 10 mei niet: suus1987, Nenna, Linda, Matta wel: Ryanne, Kim, stephanie, Gaby ____________________________________________________________ Zaterdag 16 mei niet: Linda85, suus1987, Gaby, Matta wel: Agneta, Nenna, Jolyn, Debby, Kim, Stephanie, Sammie, Ryanne, Matta zondag 17 mei niet: suus1987, Gaby, Nenna, Linda, Matta wel: Ryanne, Kim, Stephanie _____________________________________________________________ Zaterdag 23 mei niet: Linda85, Debby, Stephanie, Ryanne wel: Agneta, Nenna, Jolyn, Kim, Sammie, Gaby, Matta zondag 24 mei niet: suus1987, Nenna, Linda wel: Ryanne, Kim, Stephanie, Gaby, Matta _____________________________________________________________ Zaterdag 30 mei (pinksteren) niet: Linda85, Agneta. Jolyn, Debby, Ryanne, suus1987, Matta wel: Nenna, Kim, Stephanie, Sammie, Gaby zondag 31 mei (pinksteren) niet: Ryanne, suus1987, Nenna, Linda, Matta wel: Kim, Stephanie, Gaby _____________________________________________________________ dit is wat ik tot zover heb, stuur mij even een pb als je mee wil met de datums dat je wel en niet kan. meiden die liever niet op zondag willen: Linda, Nenna lijst met plaatsen aan het strand: Katwijk noordwijk
Wij hebben alleen tv en internet, geen vaste telefoon. Hebben we al dik 5 jaar en gaan dat ook niet veranderen, bevalt prima zo! En hoe ik dat weet. Van een meisje die 1 week voor ons op intake is geweest. En van nog een aantal dames die ook bij het MCK lopen en allemaal afgelopen maand en deze maand hun intake hebben gehad. Dus allemaal wel betrouwbaar. Daarom vind ik het ook zo erg Wat leuk dat jullie met de babykamer bezig zijn geweest Nog maar even en dan kan je beginnen met inrichten
oh oke dat is idd wel betrouwbaar en minder goed nieuws. waarom moet het altijd zo lang duren he als je zo graag iets wil en ervoor moet vechten hoop echt dat de tijd snel voorbij is. @all ik heb 18 april even een andere kleur gegeven dit is namelijk tot nu toe de enige dag dat de 12 meiden kunnen die zich al aangemeld hebben, waarschijnlijk volgen er vast nog wel wat dames maar dat moet ik dan wel snel weten zodat we de datum wel of niet vast zetten. dan kunnen we ons ook gaan richten op de locatie en dat soort dingetjes verheug me er wel op is alleen het 2de weekend in ons nieuwe huisje en het eertste weekend moeten we ook al weg maar ja je meot er wat voor over hebben he weekend daarop kom ik niet uit mijn huis haha nu ga ik echt doegg
Goedemorgen meiden, Ik heb wel terug gelezen maar vrijwel niets onthouden. @ Steph: Hoop dat je baas toch wat voor je kan betekenen. Want stress is niet goed voor de kleine hea?!? Nog even een terugkoppeling over gister: Ik heb met mijn baas gepraat. T was een erg vreemd gesprek, want hij betrok ineens een collega erbij waar ik juist heel erg goed mee kan samenwerken. Ze moest te domiant zijn etc. Heel raar! Ik heb geprobeerd hem duidelijk te maken dat daar het probleem niet ligt. Niemand van het secretariaat kan met de ene samenwerken maar absoluut niet met de ander. Toen heeft hij gezegd dat ik maar naar huis moest gaan en maandag weer even langs moest komen om te praten. Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat thuis blijven voor mij niets oplost, hij zei toen'dat ht hem wat bedenktijd zou geven. Dus ik ben vrij.... Niet dat ik er echt van geniet want ik maak me nog best wel druk om t hele gebeuren maarja, ik probeer me rustig te houden vooral voor die kleine. Gisterochtend zijn mijn zus en ik om mezelf te troosten een babybadje en toebehoren gaan kopen. Ook een lakentje en nog een matrashoes (of hoe heet zo'n ding) meegenomen. 's middags naar mijn mams gegaan, die was helemaal meegezwiept in mijn aankopen en nam me nog even mee naar ed Hema. Nog wat hydrofielluiers, witte lakentjes, aankleedkussenhoesjes gewoon wit, boxspeelspiraal. Ze was behoorlijk op dreef want toen nam ze me nog mee naar een babykleding winkeltje. Het eerste spijkerbroekje van onze kleine hebben we en een polo shirtje en vest. Echt zow stoer! Nou ik ga vanmiddag samen met mijn mams naar mijn opa. We gaan daar even schoonmaken en waarschijnlijk nog even wat boodschapjes doen. Voor die tijd wil ik het hier aan kant hebben. Even stofzuigen, strijken, afwas doen etc... dus moet nog opschieten. Hele fijne dag iedereen! xxxxxxies
Debby, fijn gesprek... Ik zou als ik jou was oppassen met naar huis gaan. Daar kunnen ze later misbruik van maken. Kristel, ik zag dat je al een hormoonstreep op je buik hebt. Leuk! Verder allemaal mooie buikjes hoor! Dreamer, is het niet mogelijk om naar een ander ziekenhuis over te stappen, eventueel in Belgie ofzo? Ik ga zo zwemmen met een vriendin. Daarna poetsen thuis en vanavond uit eten met andere vriendinnen. De tijd vliegt hier voorbij.
Daarom heb ik toen hij dat voorstelde ook heel duidelijk gezegd dat naar huis gaan voor mij niets oplost. Maar hij wilde bedenktijd... Ben ook heel benieuwd of ze me op ziek zetten? Want ik voel me niet ziek hoor, misschien een beetje gestresst maar niet ziek. Je hebt een gezellige dag voor de boeg! Leuk joh! Als ik straks nog tijd heb, ga ik van alle spulletjes foto's maken.
Goedemorgen! * Gaat duimen dat Dreamer snel geholpen word!* Wij hebben ook geen vaste telefonie en ook nog nooit gehad, anders komt het niet goed, hier namelijk een bel verslaafde .
Heej meiden.. Ik las dat sammie zich zorgen maakte over haar temp..? Maar als die 1 zakt dan kan je toch nog steeds zwanger zijn.. toen ik zwanger was is die zelfs een keer met 2 gezakt.. Ik maak me wel zorgen.. had net met afvegen een beetje oud bloed.. Maar vraag me even wat af: is het zo dat als je ongi word dat je temp dan van te voren flink zakt.. dat was wel zo voor mijn mk..? Wie weet hier een antwoord op? @debby: ik hoop dat het snel beter gaat op het werk.. die stress is niet goed voor de kleine
Suus! Niet ongi worden!Is bij iedereen verschillend bij sommige zakt hij pas tijdens ongi, maar kan ook nog oud bloed zijn van een eventuele innesteling! Hier is mijn temp weer gestegen :smile:...
goeiemorgen to all @debby leuk zeg al die spulletjes en schattig he een spijkerbroekje met een stoer vestje dat heb ik ook. veel plezier vandaag en maak je idd maar neit zo druk over dat werk. @suhe gezellige dag vandaag @suus sorry weet ik echt niet @sammy nu hopen dat het wat goeds betekend vandaag nog ff de badkamer en het oud papier weg brenen en dan vanmiddag om half 3 werken op een bso in de stad dus moet met de bus. verder weer hoofdpijn vandaag word er gek van, komt echt door de hormonen.
ik ben ff bij rachel wezen ontbijten.. nu ga ik even plassen en dan een was machine aanzetten.. Daarna laat ik wel weten of de ongi aan het doorzetten is.. @kim: hopen dat de hoofdpijn snel over is.. wel heel leuk op een BSO.. ik moet vanmiddag ook op mijn BSO werken gewoon.. maar eerst van half 2 tot 3 een teamoverleg.. vind ik zo saai!
Goedemorgen! @Debby, hopelijk kom je er samen met je baas uit! Vervelend dat hij je niet goed begreep! @Kim, sterkte met de hoofdpijn! Werkse he! @Dreamer, zo das balen! Hopelijk worden jullie toch eerder geholpen! @Stephanie, duim voor je dat 't gesprek helpt! 'k Ben nog niet gebeld vannacht Wil morgen wel aan't werk.. haha. Vanavond met collega's uiteten, tenminste als ik niet hoef te werken... Onze hond krabt zich helemaal open, word je echt gek van! Manlief zag ook alweer vlooien, bah! Zijn onze katten weg, krijgt ie ze nog. Dinsdag wordt ie weer geknipt, zal 'm vanmiddag met anti vlooienshampoo wassen en anders maar even wat ophalen. Waar hebben jullie goede ervaringen mee? Afgelopen zomer hielp bijna niks bij 'm. 'k Ga ff bij manlief kijken, die wil gaan sauzen.
@suus is ook meestal doodsaai @red pff jeetje vlooien ja wat deed ik daar altijd tegen... denk dat een shampoo idd ook wel goed is, misschien even die druppels kopen bij de dierenwinkel. daar druppel je wat van in zijn nek en als het goed is moet dat ze doden. bij ons werkte het (wel bij de kat dan ) maar is het zelfde merk. ik heb zin in pannekoeken maar heb geen eieren grr en heb geen zin om naar de winkel te gaan
@kim: heb je nu zin in pannenkoeken .. sochtends? is dat ook doordat je zwanger bent? of is het raar dat ik dat raar vind @red: bij ons hondje helpt het ook meestal wel als hij die druppels krijgt.. maar hij heeft niet snel vlooien.. gaan jullie vaak naar het bos met de honden.. daar kan die ze ook krijgen namelijk he.. Verder weet ik niet wat je eraan kan doen.. dat zou je moeten informeren bij de dierenarts of bij een dierenwinkel @all: nog steeds een heel klein beetje oud bloed :S vind het wel raar.. het is wel echt minimaal.. maja .. wacht wel rustig af he
hopelijk is het innestelingbloed of je word toch ongi, wat ik niet hoop voor jouw ik eet pannekoeken altijd sochtends, vroeger aten we het wel eens als avond eten toen ik klein was maar pannekoeken is toch eigenlijk voor in de ochtend hihi
Kim, Lekker pannenkoeken in de ochtend :smile:. * Duimt dat Suus NIET ongi word !* Red, Onze hond heeft ook soms een vlo, wij gebruiken gewoon het goedkoopste wat er is uit de supermarkt, en het helpt hier altijd. Voor dat ze het krijgt de druppels, was ik haar eerste met vlooien shampoo. Onze kat is trouwens een huis kat, en had eerder gister ineens een teek over zich heen lopen, en dat nu al! Of is het al teken tijd? Waarschijnlijk had de hond het mee genomen van buiten.
Kim: samen pannenkoeken bakken? Ik had er ook al zo'n zin in. Ik eet t wel meestal 's avonds maar volgens mij komt t niet echt door de zwangerschap. Zit thuis, heb honger en een pannenkoek met banaan zou er wel in gaan. Jammie! Vlooien: Mijn ma gebruikt ook die druppels voor in Silver haar nek.