goede middag hoop dat bij jullie de zon net zo lekker schijnt als hier marco was super leuk! was half 1 thuis! dus heb net ff bijgetankt! net ook ff gedoucht voordat ik naar het ZH moet zucht nog 1m5 uur
Hou er meestal lang last van. Ligt eraan hoelang de auto rit was en hoe warm het is. Maar soms is het pas de volgende dag weer weg (evenwichtsorgaan blijft dan van slag, alsof je de hele dag in een springkussen hebt gezeten zeg maar) Veel plezier bij de echo Knarboor Ik ben zo weg!
ik heb ook een hondje hihi die neem ik graag mee naar het strand vind ze heerlijk of heb ik nou weer half gelezen :S ben aan het koken namelijk tegeijkertijd moet zo werken bah!
@knarboor spannend ben zo benieuwd.. @dreamer heb je wel een van die pilletjes genomen die helpen wel goed, ik ben ook wagenziek maar gelukkig trekt het altijd snel weg en stoppen we altijd ff voor frisse lucht als ik ga vliegen moet ik ook altijd pilletjes innemen al een dag van te voren. andes kots ik het vliegtuig onder (spreekt uit ervaring hihi) hoelang is scheveningen voor jouw?
Heb alles al geprobeerd, maar ik heb een evenwichtsstoornis. Mijn evenwichtsorgaan is stuk zeg maar en daardoor helpen al die dingen niet. Ik kan ook zomaar omvallen. Maar moet nu echt weg. Tot later
bah dreamer je hebt het ookniet mee.. klim terug in je moeder laat je vriend hetzelfde doen en laat je ff over bakken wil je whahaha ennuh kim.. als ik dat doe dan sta ik nhiet meer op en ik moest nog koken daar ben ik net mee klaar en moet over een kwartier al weg dus ik had anders niet gered ookniet het voelt alsof ik er al een hele dag op heb zitten pff en me darmen zijn zooooo onrustig ik word er gewoon wakker van dat is toch niet gezond :S
@nhene vervelend meid, gewoon een paracetamolletje helpt dat misschien? en tegen de moeheid f wat koffie of redbull naar binnen gooien misschein heeft het nut @dreamer oh oke wel vervelend, nou fijne middag doegg. net ff de hondjes uit gelaten die ouwe loopt echt neit meer mee, gaat gewoon op de hoek zitten en dan wachten tot dat ik trg kom van een rondje grasveld hoezo lui.. maar is een 11 jaar oude golden retriever die last heeft van der heupen dus is wel zielig soms als ze er veel last van heeft. ga mijn zoektocht naar een tv maatschappij verder door zetten baal nog steeds dat we hier geen upc kunnen krijgen grrr
Hoi Dameess, hihi gelukkig hebben jullie niet zo heel veel gekletst..haha.. Kreeg net een telefoontje van de Tante van lief.. die zijn tot op vandaag nog nooit bij ons op visite geweest.. Ze voelde zich zo ontzettend schuldig en durfde ons niet te bellen, bang dat ik boos zou zijn of eerder gezegd wij boos zouden zijn. ze moest zo ontzettend huilen!ahhh vond het zoo zielig dat ze zich daar zo druk om heeft gemaakt.. maakt toch helemaal niet uit (dacht ik).. wij zijn ook neit zo.. gelukkig viel het haar allemaal mee en hebben we nog 20 min aan de telefoon gehangen! Adduhh.. Nou zal eens druk bezig met school heb dikke toetsen!en heel wat school werk af te maken! zal zo ook eens even een poging doen voor een fatsoenlijke foto van mij met kort haar..haha.. hoe gaat het verder met iedereen?
ik ben ook wagenziek! als ik ze niet inneem, dan is het drama! toen lief en ik nog niet samen woonde, moest ik altijd 2 uur in de bus zitten.... drama... heb zelfs een keer een uur gewacht omdat ik eerst de pilletjes wou laten inwerken!
@ kim, ik las pasgeleden hier in de lounge dat Red Bull heel slecht is en in sommige landen niet meer verkocht mag worden.. Wij gaan ook ff met de hond wandelen. Ik kan me niet goed concentreren op mijn schoolwerk dus vind het wel lekker om er even tussenuit te zijn..
hoi Nen, hoe gaat het? nog steeds geen Ongi te bekennen? verrot zeg.! lekker wandelen met het hondje!
hey matta, gelukkig hebben jullie lekker kunnen praten sneu is dat he als iemand zich zo druk maakt maar wel heel lief kom jij trouwens 18 april alleen of met je vriend? dan noteer ik dat er ff bij. @nen wandelse ik heb net ziggo gebeld voor te vragen hoe of wat.. kost dus 33 euro per maand als ik dat zelfde wil als wat upc heeft vanaf 16 april is dat ook in limburg te krijgen (tv programma;s opnemen, on demond, videotheek etc) maar moet je dus ook nog 140 euro betalen voor dat kastje en bij upc is het gratis :s vind het wel veel geld. maar bij upc ben je uiteindelijk ook 31 euro kwijt als je dat wil. jullie zeiden dat ziggo niet zo goed was toch?
ik denk dat ik voor tele2 ga dat is dan 35 euro in de maand voor internet en televisie. en dan in de toekomst nemen we dnek ik sport1 en film 1 erbij voor 22,50 dan heb je ook super veel films
Lees ik nu dat het 18 april geworden is? Helaas helaas.. dan kan ik niet. Wij moeten n.l een week eerder op vakantie (ivm vrij krijgen) Volgende keer beter!