Kim..film 1 is echt een afrader. Wij hebben het 4 maanden gehad maar het is elke keer dezelfde film! Als je een keer ziek bent of een hele zondag films kijkt, hoef je gelijk de hele week niet meer te kijken! Wij vonden het weg gegooit geld en zijn blij dat we ervan af zijn :-D
@mik hangt er eigenijk van af, als ik met iemand mee kan rijden, vanaf zwolle.. dan kom ik zonder vriend. Is dat niet het geval dan kom ik met vriend en die loos ik dan bij mijn zus....gehehe..!
owh shit, neeee 18 april kan ik ook niet! grrrr... dan heb ik familie feest, zie het in mijn agenda staan...grr grrr.. als het goed is hoor.. wil graag de kant van mijn opa leren kennen, kinderen van de neven van mijnv ader enzo.. zijn bezig met organiseren!
het is er 1 ! en het hartje klopt! zxijn zo happy! en we zijn verder dan we dachten zijn nu 7 w en 5 dagen dus ben 31-10 uitgerekend
@knarboor super meid gefeliciteerd nu lekker genieten van het idee dat je 1 wondertje in je buik hebt zul je al je handen vol aan hebben, hoeveel dagen ben je nu verder? @sammie lekker hoor. moet even wat gaan verzinnen voor avond eten. @matta En Jolyn sjonge jonge niet leuk dat jullie niet kunnen zal ik jullie er maar vanaf halen he? mijn hoofdpijn is nog steeds aanwezig word er echt knettergek van en paracetamol mag neit en je mag niks anders toch?
meiden die mee willen doen aan de meeting: 8) 18 april (hoogstwaarschijnlijk) Stephanie Kim met partner Sammie met partner Linda Agneta Nenna met partner Debby Ryanne Suus1987 zonder partner Gaby Kristel met partner Dreamer met partner totaal: 12 mannen: 5 Zaterdag 18 april niet: wel: Linda85, Agneta, Nenna, Debby, kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Ryanne, kristel,Dreamer lijst met plaatsen aan het strand: Noordwijk Scheveningen
Wij hebben afgelopen weekend besloten om lekker met de auto naar Malgrat del mar te rijden ( naast Barcelona) Hebben net de bevestiging binnen! Heb zo'n zin!
Verder is altijd leuker! Ik was 9 dagen minder weg .. maar maakt ook niks uit.. als het maar goed groeit!
@jolyn oh lekker en dan 1 weekje of 2? gaan jullie ook nog in de zomer? ik wil ook, maar kan dit jaar echt neit we gaan gewoon allemaal leuke dingen doen in nederland en belgie @knarboor owke nou lekker meegenomen toch, was je een beetje teleurgesteld dat het er toch maar 1 was of had je dat wel verwacht?