Jammer dat het eten niet zo goed smaakte Matta. Was het niet lekker bereid of smaakte het je gewoon niet?
ik zal eens even weer aan het werk heb al 2 uitgetypt nog 5 te gaan! blegh die lasagne is echt niet goed gevallen!
Ohw bleeeeee :S Ik ben ook nog bezig met school. Gelukkig schiet het al heel erg op! Ben bijna klaar denk ik
@ Matta: Jammer dat de lasanga niet smaakte.. ik hoop idd dat het opgelost gaat worden op mijn werk... mijn baas wil niemand aannemen maar hij houdt er volgens mij geen rekening mee dat ik vanaf de 2e week van Julie met verlof ben, en na mijn verlof, half november maar voor 2 dagen terugkom ipv 4, en ook een collega (is 9 dagen korter zwanger als ik) gaat begin augustus met verlof... op maandag en dinsdag mist hij dan ineens 2 assistentes
@ stephanie, zo te horen heeft je baas idd de gevolgen nog niet helemaal voor ogen.. Maar gelukkig hoef jij je daar geen zorgen over te maken. Dat is een probleem wat hij moet oplossen.
@ nen: daar heb je gelijk in, en daar maak ik me ook niet druk om (hoef nog maar 16 weekies te werken ) maar het feit is dat we nu ook al met onderbezetting werken... IK moest er gisteravond in bed achterkomen dat we vandaag met 4 tandartsen en 4 assistentes zouden zijn, terwijl er ook nog 1 aan de balie moet :S IK heb toen een collega moeten bellen die dacht dat ze vrij was, terwijl ze sinds deze week wel is ingeroosterd voor de donderdagen... IK moet het allemaal regelen anders wordt het gewoon NIET geregeld... er wordt ook gewoon totaal niet gecommuniceerd... *Zucht... ik maak me weer te druk*
Het is goed van je dat je er aan denkt en probeert het op te lossen, maar aan de andere kant is dat niet jouw taak. Jij gaat je dan druk maken om iets wat eigenlijk het pakkie an van je baas is. Wanneer blijkt dat er niemand achter de balie zit, heeft hij zich in de vingers gesneden en beseft hij misschien pas dat hij met onderbezetting zit. Doordat jij nu bepaalde taken overneemt of alsnog iets regelt, denkt hij misschien dat alles wel goed loopt. Ik wil natuurlijk niet zeggen dat het slecht is wat je doet. Zo te horen ben je een heel toegewijde medewerker, maar soms moet er iets fout gaan om de ogen van leidinggevenden te openen. En het is niet jouw taak om te zorgen dat de toko goed loopt, daar is je baas voor. Sorry als het er bot uit komt, dat is absoluut niet de bedoeling. Maar jij bent niet degene die zich hier nu druk om moet maken. Dat is niet goed voor jezelf en niet goed voor de baby..
@ Knarboor, Hartelijk gefeliciteerd meid! Wat een goed nieuws dat het hartje klopt! Wat een wondertje.. Ik ga slapen, ben net uiteten geweest en heb denk ik een wijntje te veel op Fijne avond allemaal
@ nen: ik begrijp het allemaal heel goed wat je bedoeld en neem het je ook niet kwalijk hoor alleen is mijn baas heel erg zo van los het maar op... als ik namelijk niet aan de balie zit dan sta ik bij hem aan de stoel en dan zegt hij toch ga jij maar aan de balie die mensen helpen dan doe ik de behandelingen wel even alleen, waarna hij me toch weer komt halen aan de balie om te assisteren... ik blijf dus op en neer lopen... ook blijft er werk liggen aan de balie wat dan sávonds om 18.00 uur nog moet gebeuren... en ik heb geen zin om dan nog langer daar te blijven koekeloeren... ik wou dat ik een stapje terug kon zetten, hopelijk komt er verandering in na het weekend, als het maandagochtend (drukste van de week) helemaal mis gaat...
Wel balen hoor dat jij dan eigenlijk de dupe wordt van het lakse gedrag van je baas.. Ik hoop voor je dat hij het snel oplost! Want anders ben jij straks kapot tegen de tijd dat je je verlof in gaat!
ik ga lekker naar boven, lekker op bed liggen en nog even de angelsound erbi pakken, wilde ik gister al doen, maar was toen echt te moe... (lag om 21.15 uur te pitten... morgen hoop ik lekker uitslapen als de buurvrouw weer geen feest gaat vieren... Sorry voor mijn klaagmodus vanaaf... Fijne avond dames... doei doei
@ Nen: Ik heb het gevoel dat je me nu al kunt opvegen... en dan werken we nog maar een week met onderbezetting.... Naja ben nu echt weg... wil nog even van onze frummel genieten voor ik weer te moe ben... Toedels...
@Hond met wagenziekte: ahhh aai over je bol, ik weet wat het is. Stom he autorijden! @Knarboor: gefeliciteerd Ik denk dat je een prinsje krijgt! @Kristel: zet Knarboor maar op de lijst, ik zeg prinsje! @Bos: nou als een pleister toch is zo helpen he @meeting: ik zou het heel leuk vinden als iemand zn angelsound meeneemt, dan kan ik alle baby hartjes horen En geef van tevoren maar goed aan of je het erg vind als ik aan je buik zit, want ik ben zo'n vervelende buikenaaier Zeker als de kindjes al schoppen, dusse Kristel .. pas maar op Morgen om 11.45 uur heb ik de afspraak. Ben benieuwd!