heej.. heb beetje bijgelezen.. ik wil mijn kleine hondje ook wel meenemen als meer mensen de hond meenemen.. ik heb echt een kleine en die is ook gewend om in een tas te zitten Heb ook een bulldog maar die zal ik maar niet meenemen.. ze is wel heel lief maar beetje te lomp en te groot Weltrusten dames
Hier weer fris geknipt, heerlijk! Dreamer, veel succes morgen! Ik duim voor jullie dat je een stuk wijzer en vol goede moed naar huis kunt na het gesprek! Zal een lange ochtend voor jullie worden, wachten en zenuwachtig worden... Succes! Weltrusten allemaal en tot morgen! Liefs Lin
@knarboor, gefeliciteerd met je mooie echo en een goed kloppend hartje! Als mijn eigen berekening klopt lopen we precies gelijk! Heb je een gewone echo gehad, of een inwendige? Kon je t kindje al goed zien? Wij mogen volgende week woensdag, dus ben heel benieuwd wat we dan al kunnen zien! Ga nog ff snel je album checken of er eigenlijk een foto in staat... En dan lekker slapen! Weltrusten!
ik denk echt dat ik wel ongi ga worden.. gister dat oude bloed.. en nu is mijn temp nog verder aan het zakken.. heb vannacht ook wel heel slecht geslapen.. Ik moet vandaag werken van half 8 tot 6 uur.. en daarna gauw broodje eten en dan weer sporten.. Pffffff niet veel zin in vandaag
Hai meiden, Ik moet vandaag een nieuwe telefoon uitzoeken, nog tips welke goed is? Waarom is een lang verhaal, dat vertel ik vanavond nog wel oke? Groetjes Nikky
Hee meiden ik kom ook weer ff langs. Gisteren druk gehad, moest 's middags aan't werk en 's avonds met collega's uiteten. Ga zo weer naar m'n gezin, gelukkig vrij dichtbij. Kindje spuugde alleen gister z'n flesjes uit dus hoop zo dat 't nu goed is gegaan anders ben ik bang dat ik de huisarts erbij moet halen voor uitdroging enzo. Zit een beetje in spanning. @Knarboor, wat super dat alles goed is en je al 4 dagen verder bent! @Dreamer, duim voor je vandaag! Tot vanmiddag!
@linda hij staat nog niet in mn album, geen tijd gehad nog! je zag het wel maar heel erg klein! 12,6 mm maar hartje zag je wel kloppen echt zon wonder!
@ knarboor....super meid dat je een mooi kloppend hartje hebt gehoord! Het was er dus echt 1 voor zover ze konden zien? @ dreamer ik wil je even een super goede dag wensen..en heel veel succes en sterkte! En ik hoop dat je na dit gesprek weer een hele giga stap verder bent op weg naar jullie wenskindje! @ stephanie...heel vervelend van je werk zeg...hoop dat de ogen van je baas geopend gaan worden heel binnekort! @ all...geen idee weet t niet meer...sorry! Liefs Eva
Hey Knarboor! Je hebt t hartje gehoord hea gister? En tis er toch maar 1. hihi Wat goed meid dat alles goed gaat! Hoe voel je je zzelf? @ All: wel geprobeerd terug te lezen maar dat waren iets van 12 blz... beetje rg veel. Tis echt prachtig weer, ik ga strakjes met m'n zus en de hond naar het bos denk ik. Helaas zou Silver niet mee kunnen naar t strand want ze doet de laatste tijd lelijk tegen andere honden Terwijl ze tegen mensen hartstikke lief is. We hebben gisteren een box van opa gekregen! Echt zow lief! Een bopita zonder la, in het ecru. Ik ga maar eens wat doen, want ik wordt een beetje slaperig van het achter de computer hangen. @ Dreamer: Veel succes vandaag meid! enehhh ik neem egenlijk aan dat het niet onbetaald is, ik ben wel ambtenaar hea hihihi
*zenuw zenuw* Goeiemoggelllll @Debby: whaha oke, dan is het idd betaald verlof @Red: succes met je gezin vandaag! Hopen dat het spugen nu wegblijft. @Juffie: ehh ligt er helemaal aan wat je zoekt. Ik wil zelf de samsung l700, goedkoop simpel telefoontje, maar dat is wat ik leuk vind. Ik hoef al die poespas niet (ben ik vast te oud voor ) Nog altijd geen ei, stomme cyclus! Zit al op dag 22 of 23 ofso? Denk wel dat ie vandaag of morgen komt gezien mn bmm, maar ja, ik dacht 10 dagen geleden ook al dat ie zou komen... *zenuw zenuw*
goedemorgen, @ Dreamer succes met je gesprek en kom maar snel langs hier. Ben nieuwsgierig en zal voor je duimen!
@ debby ja heb medi voor de misselijkheid maar heb net toch weer overgegeven, dus snel weer een zetpil ingedaan en hopen dat werkt! op me werk merken ze dat ik wat afwezig ben maar wil nog niks zeggen! zover ze kon zien is het er idd maar 1,zijn we ook super blij mee hor! met jou ook alles goed
Dat je afwezig bent is toch niet zo gek, je zit met je gedachten bij hele andere dingen dan bij je werk. Met mij nog steeds alles goed, nergens geen last van. Ik moet wel wennen aan m'n buik. hihihi Verder kan ik nu ff rustig aan doen, heb lekker vrij en ben lekker de hort op geweest. Woensdag badje gekocht voor de kleine, gister naar m'n opa geweest een box gekregen en straks waarschijnlijk lekker wandelen met m'n zus en de hond. Heb enorm veel zin om aan t kamertje van de kleine te beginnen. Dan hebben we tenminste ook wat opbergruimte voor alle spulletjes die we al hebben.
Goedemorgen! Kon me vanochtend niet inhouden en zoals verwacht dik negatief, dus laat die ongi maar weer komen :sad:... * Duimt dat Dreamer meer gelukt zult hebben! *
Balen Sam Hoop dat de fa iets voor jullie kan betekenen dan! Wel positief dat je weer een kortere cyclus hebt! Heb nou wel zenuwpijntjes in mn buik hoor
goeiemorgen, ik werd vanochtend om 6 uur wakker gemaakt door mijn moeder, mijn vader belde vanuit de bus en zei dat hij dacht dat hij haar fiets had zien stan die 2 weken geleden gestolen was daar voor de deur. dus ze wou perse gaan kijken en ik moest mee... pfff wij daarheen met de auto was het hem dus niet grrr daarna maar weer trg mijn bed in gegaan. @dreamer heel veel succes vandaag bij het gesprek dat je er maar met een goed gevoel weg mag gaan. @linda ik heb het in de lijst neergezet da tje met partner komt als hij toch besluit niet te komen is dat ook geen probleem toch. @stephanie over jouw vriend hoor ik het dan nog wel als hij het zeker weet, tot nu toe zijn het al 6 mannen @suus nou dan kunnen wij 2tjes mischien die 2 kleine hondjes mee nemen balen als je ongi trouwens toch komt @ryanne jouw vriend kwam zowieso niet mee toch? @debby ik heb ook vette zin om aan de stoere kamer te beginnen , komt jouw vriend eigenlijk mee? @eva ga jij niet mee met de meeting, heb jouw er helemaal nog niet opstaan! @sammie balen dat je negaitef getest hebt hopelijk gewoon nog te vroeg. geloof dat ik nu alles gehad heb wat ik wou zeggen
meiden die mee willen doen aan de meeting: 8) 18 april (hoogstwaarschijnlijk) Stephanie partner weet het toch niet Kim met partner Sammie met partner Linda met partner Agneta Nenna met partner Debby Ryanne zonder partner Suus1987 zonder partner Gaby waarschijnlijk zonder partner Kristel met partner Dreamer met partner totaal: 12 mannen: 6 Zaterdag 18 april niet: wel: Linda85, Agneta, Nenna, Debby, kim, Stephanie, Sammie, suus1987, Gaby, Ryanne, kristel,Dreamer lijst met plaatsen aan het strand: Noordwijk Scheveningen