Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ knarboor wil jij ook niet mee met de meeting of had ik dat al gevraagd?

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: t was dus erg vroeg voor je vanmorgen. ;)
    Ehm... of mijn mannetje mee gaat. Ik heb het er nog niet met hem over gehad. Hij kan altijd met iedereen overweg en vind t ook leuk om andere mensen te ontmoeten. Maar z'n werk gaat voor!

Ik krijg m'n zus niet te pakken, ze zal het wel weer laat gemaakt hebben. :( Nou ja, straks maar strijken dan. :(
    Straks ga ik even mijn pa bellen en vragen of hij zin heeft om zondag langs te komen. Kunnen we even een plan opstellen om aan t kamertje te beginnen. Nu staan alle spulletjes in de woonkamer, maar als we het kamertje hebben gecreeeerd kan daar ook heel veel staan. :) Misschien krijg ik Daan daarmee om om alvast te beginnen. hihihi :D

Ik heb voor het eerst m'n zwangerschapsbroek aan, ik voel me er wel erg lomp in. :( T zal wel het idee zijn. :)

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Kim, waarschijnlijk gaan Daan en ik binnenkort een weekendje naar Maastricht, zijn oud-tante zal niet lang meer leven en ze wil ons nog een weekendje over de vloer vandaar. Maybe, als je tijd hebt... kunnen we dan ook meeten! :)

4. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ debby nou hopelijk kan hij die dag mee

Jullie moesten een wandje plaatsen toch voordat je aan de kamer kan beginnen

Nog 12 dagen en dan kan ik ook los met inrichten heb er echt zin in

We nemen trouwens heel licht laminaat voor debabykamer. Schoonouders hadden nog wat over dus dat is makkelijk

5. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    oh leuk of ja niet zo leuk dat zijn tante zo slecht is maar laat maar weten hoor kunnen we misschien ff een terrasje pakken ofzo

Weet je waar ik zin in heb met dit weer; wiekse rose maar daar moet ik nog maar ff mee wachten hihi
    Hoe kan het toch dat als je iets niet mag je er deste meer zin in hebt

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Weet iemand wat ik nu moet doen, heb alleen voor vandaag nog etos zwanger worden tabletten.
    Moet ik een nieuw doosje halen of verder gaan met alleen foliumzuur die ik nog in huis heb?
    Omdat je vanaf dag 1 van de menstruatie moet beginnen en het 30 dagen zijn...
    Ben op dag 3 begonnen ;)

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh Wieckse rose was ook mijn drankje vorige zomer! :D

Als ik weet wanneer we gaan hoor je het van me oke?

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

De kast moet naar het midden van de kamer geplaatst worden. Maar het is een hartstikke zware kledingkast. Met schuifdeuren en al... dus dat is nog al een klus. :(
    Bij de babydump heb je een dekbedhoesje, klamboe etc met olifantjes er op... wat vinden jullie daar van? Daan vind t hartstikke leuk en mijn moeder ook, maar ik niet zo.... :( Ik zal kijken of ik een plaatje kan vinden.
    Ik had al het hele kamertje in mijn hoofd zitten wilde Daan gister bijna die klamboe kopen...

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

10. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ sammie weet je dat ik precies hetzelfde had toen ik zwanger bleek te zijn. Ik kwam 2 pillen te kort voor mijn bod en toen wou ik nieuwe halen maar toen stond er iemand achter de balie die het niet mocht zien dus dacht ik oh doe ik van de week wel misschien zijn ze dan hopelijk niet meer nodig 2 dagen later haalde ik tabletten voor mama & baby :D
    Dus hopelijk heb jij het zelfde ik zou gewoon even 2 dagen wachten is toch weer 8 euro

@ debby ja is goed hoor :D

Ben lekker broodjes uit de oven aan het eten mmm

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goed idee Kim.
    Ik loop gelijk even naar de winkel, moet toch nog brood halen voor morgen.
    Dan ga ik zo echt aan de strijk....
    Ik was omgepraat om over te stappen naar de Nederlandse Energie Maatschappij, maar hoorde laatst dat Natasja Froger zich zelfs in de maling genomen voelde dus net belde er weer zo'n verkoopventje. We hebben ons kapot gelachen. Stom natuurlijk, want nu wordt t weer overgezet in RVM (geloof ik) :oops: Maar ja. Het vastrecht is 5,- goedkoper en de energie is maar een honderste cent duurder. ik zal altijd goedkoper uitzijn dan bij de Eneco. toch :oops:

Nou ja maar even niet over nadenken. :(

Ik gaat boodschappies doen, ben ik toch even buiten.... :D

12. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ debby oh oke. Is dit de klamboe die jij mooi vind of die je net niet wil? Ik vind hem persoonlijk te druk ik wil iets heel zachts en rustig maken

Maar denk niet dat deze klamboe bij dat behangetje past die jij zo mooi vond

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen allemaal .. ik ben ontwaakt gaaaaaaaaap

14. Wil je niet met mij meeten :confused:
    ;)

15. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ik ga de badkamer doen en het oud papier weg brengen. Strijk heb ik eergister al gedaan moet alleen nog 1 broek doen van vriendlief, leuk is dat als je alles weg gestreken hebt en dan komt er nog wat de was in wat hoognodig klaar moet zijn

Ik krijg net het contract van essent binnen dat vanaf 1 april in gaat, heb groene stroom doe ik toch nog wat goeds hihi

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh aapie toch ;)

17. @ nhene luiwammes ;)
    Is het bij jullie ook zo'n lekker weer? Jammer dat ik moet werken tot 5

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja het is hier heerlijk weer hihi
    me hond zit lekker in de tuin te zonnen hihi
    ik moet om 1500 beginnen .. tot half 12
    net als gister... maar was gisten nog ff wat gaan drinken bij een vriendin dus vandaar da tik zooo laat ben
    ik word zoals gewoonlijk de afgelopen week
    wakker door het gerommel in me buik word er zo moe van . krampen joh alsof er oorlog is in me buik
    lucht bahbhabah!
    hoe is het met jou? :D

19. dan kun je nog een paar uurtjes genieten van het heerlijke weer.
    Hier gaat alles goed. De weken vliegen voorbij en moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nergens last van heb dus gaat lekker.

Jij alweer bijna teste zie ik. Wat spannend.
    PlAnnen voor het weekend?

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ook met jou Ryanne... ik wilde het nog aanvullen, maar dacht eerst even wachten tot Kim reageert. Sorry sorry soryyyy... Ik wil ook met jou meeten! Gaan we met z'n 3e t terras op! :) Alcoholloos... ;)

Deel Deze Pagina