ja dat zou super zijn ik duim me een ongeluk heb vandaag al goed nieuws gehad .. hypotheek advies krijg ik binnenkort en me vriend en ik hebben vandaag afgesproken dat we volgende maand weer samen gaan wonen .. datum geprikt enzo dus heerlijk meiden nu nog een kleintje hihi .. rotopmerking? heb ik iets gemist?
@All: tnx voor alle reacties, ook namens opa (al zei die: ik ben geen opa, ben niet oud! .. ouwe zeur haha) @Bos: wat gaaf dat hij de kleine voelde zeg Ga je mee met de meeting eigenlijk? Want dan wil ik de kleine ook wel voelen hoor! (mits mams dat goed vind natuurlijk ) Altijd met bezoekdagen zijn de kids druk he. Welke leeftijden heb je? Wij hadden een huilbaby op de groep en die had een heel toepasselijke naam .. Janka... @Nhene: leuk dat jullie het weer gaan proberen! Zou wel even een tijdje in een huurhuis proberen ipv meteen kopen @Matta: en is de film leuk? @Sam: heftig! @Ryanne: je bent bijna weer zo oud als ik
@ bos wat leuk dat jullie tegelijk de kleine voelde, mijn vriend nog niet jammer genoeg maar komt vast ook snel want ik voelde hem gister aan de buitenkant maarja dan moet vriendlief maar net toevallig zijn hand erop hebben Ben x factor aan t kijken wat een dozen die 2 van whatever( buurman & buurman ) dat die er nog in zitten zeg
nja voordat we een koopwoning hebben kunnen weg ewoon in mijn huisje waar we afgelopen jaar al samen hebben gewoond. dus niks nieuws alleen opnieuw proberen hihi was wel lekker ff alleen maar ik ben het toch ook wel weer spuugzat hoor ennuh kopen moet eerst advies krijgen dan nog horen of het kan en dannog de perfecte woning zoeken etc etc zijn we wel weer een half jaar verder gok ik
oma; nee denk niet dat ik mee ga met de meeting....mocht ik me nog bedenken dan mag je voelen hoor geen probleem.... ik ga nog ff lezen en dan slapen.
oh oma ik heb de leeftijd van 10 weken tot 2 jaar. en die van vandaag was bijna een jaar maar al dagen ziek en volgens moeder weer beter (hij spuugde niet meer) maar hij zat zo niet lekker in zijn vel vandaag....en dat is soms ook bewerkelijk voor de rest van de kids + moe omdat het eind van de week is. fijne avond alllemaal...
@ Debby: Nu pas een positiebroek aan... En de nederlandse energie maatschappij pfff praat me er niet over.... Wordt er gek van, ze bellen me bijna elke dag op de vaste telefoon, en op mijn mobiel, terwijl ik elke keer (niet vriendelijk) laat weten datt ik totaal GEEN INTRESSE heb.. @ Dreamer: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID... en voor je man natuurlijk ook Hier vandaag lekker wezen shoppen in het zonnetje en vanmiddag lekker de paardjes gedaan... vanavond de boodschapjes weer binnen gehaald dus alleen het huisje nog aan de kant morgen op ons gemakje en natuurlijk van het weer genieten... Vanmiddag de wibra leeggekocht... badjasje, 2 badcapes(lime groen en wit), 2 tutdoekjes (roze en blauw) luierzakjes, schoentjes (roze en blauw) en heb 1 jongens t-shirt gekocht en een tuniekje haha kon het niet laten ook bij de C&A nog leuke gympies (unisex) gekocht een lief pakje, mutsje en slofjes (lime groen) Fleece dekentje... uhm... 2 spaghetti truitjes voor mezelf... lekkere lange, die kunnen nog over mijn buik straks volgens mij nog veel meer maar was nog geen 50 euri kwijt ook de etos doos maar opgehaald in de stad daar hadden ze ze nog volop :S idd de moeite waard
Kim, Je bent niet de enige die zich afvraagt waarom die 2 mutsen er nog inzitten . Doe de pc uit, dus spreekt jullie misschien morgen weer.
onze frummel is trouwens verhuisd... was net ff in de stress omdat ik het niet zo snel kon vinden als normaal.... normaal zet ik het ding erop en heb ik de hartslag meteen te pakken... nu dus niet.... eerst zat hij/zij links van mijn navel (beetje naar beneden natuurlijk) en nu zit hij/zijn recht onder mijn navel.... maar ik weet nu wel zeker dat ik de kleine voel... heb het gefriemel en geplop vanmiddag namelijk op de plek gevoeld waar de kleine nu zit, dacht toen nog, dat kan de kleine niet zijn want die zit daar niet.... mooi wel dus
Mare ik zit hier in mijn eentje te kletsen, ik ga er ook weer vandoor, kan wel wat rust gebruiken... ben weer doodop.... tot morgen dames... Slaap lekker allemaal...
slaap lekker stephanie! @dreamer ik vind de film niet zo heel erg leuk, komt miss ook omdat het een bios opname is..:S.. op een gegeven moment loopt de tekst achter met de lippen.. heel irritant.. ik vond de boeken niet zo leuk, die heb ik weggegeven!wat wel hilarisch is, is die derek smeather van de bank. moet hem nog afkijken, maar heb er nu neit zo veel zin meer in! wou een scene doorspoelen, maar dat lukte me niet! zal nog even een verslag uit printen en dan gaik op bedje! slaap lekker allemaal!
@ Steph... Ik had me positiebroek gister ook weer heel snel uit. Hij zat nog niet lekker. De rand van die spijkerbroek staat nog helemaal naar buiten. Dat moet natuurlijk opgevuld worden met een flinke buik. Ik maak straks gelijk een foto! kun je m'n buikje zie. Volgens mij staat er een enorme kras op m'n buik van t konijn. Ik ga nu maar vast lekker douchen en boodschappen doen. Ik ben toch wakker en nu het zo licht is heb ik geen zin meer om naar bed te gaan. Misschien duik ik ook wel even de zeeman in voor een leuk, zacht eerste pakje voor de kleine. Tot strakjes allemaal over beter gezegd... slaap nog maar even lekker.... sssshhhhht. xxxxxxies
Ik ben ook weer wakker! Stomme man van mij... kreeg stomp in m'n gezicht toen m'n wekker ging. Hij wilde de wekker uitdrukken in z'n slaap... haha. Ben zwaar verkouden Kraamvrouw is al beetje bezorgd dus ben benieuwd. 'k Kan me ook moeilijk ziek melden om verkoudheid. Succes Debby! Benieuwd naar je foto!
Nou m'n foto staat er weer in... ik vind hem niet echt goed gelukt. Dus wie weet maak ik er morgen nog wel een. Even m'n haar doen enz en dan de boodschappen.