Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Heeejj meiden!

Ben wat aan het bijlezen geweest ... Maar euhh ben de helft alweer vergeten.. hihi ...Begin straks maar eens overnieuw ;)

Alles goed verder met iedereen ?

@ Nen .. Spannend zeg! Zou het dan toch ? .... :)

Ik moet dinsdag naar de gyn ... Omdat ik nog steeds niet ongi ben geweest en nog steeds buikpijn heb ... Brr krijg er de kriebels van als ik denk aan dinsdag ... Lees ik ook nog een artikel in de ouders van nu over iemand die zwanger was en die daar 22 weken later pas achter kwam en de testen van haar waren negatief... Straks zit er iemand naar me te zwaaien dinsdag op de echo haha... ;)

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dank je stephanie, ik hoop dat ook te gaan horen!

Jij kunt aardig bowlen dus! Leuk is dat he :)

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zo novmama, dat is dan wel spannend ja! Hoe lang ben je nu niet ongi geweest? Je banner doet het niet..

4. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Elle is nu 4 maand en 1 dag... Maar mis het ongi zijn helemaaaaaaaaal niet... Maar wil het stiekem toch wel terug beetje moeilijk zwanger worden anders he ;)

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Ik vind het idd heel erg leuk en vooral gezellig... en ben ook nog een beetje sportief bezig haha...

@ Red: fijn dat je gezin vandaag wat zelfverzekerder was :D altijd fijn op zondag hihi...

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ novmama, ja idd. En het is gewoon de bevestiging dat alles werkt zeg maar..

@ red, fijn dat het lekker ging vandaag :)

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Novmama: wie weet groeit er idd al een klein minimensje in je buikie :D zou wel een verrassing zijn zeker...

8. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Oef.. Stel je voor haha... Scheelt dat Elle nog in 56 zit ;) Ik heb nog niks verkocht of weg hoeven gooien haha .. Naja verwacht het niet hoor... Met Elle was ik echt zooooooo misselijk was al blij dat ik de toilet haalde men o men en dat vond ik echt het ergste van de hele zwangerschap...

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dat is iets waar ik wel tegenop zie. Dat je zo misselijk wordt, dat je bijv in het openbaar moet spugen..

Maar ben sowieso al iemand die een hekel heeft aan misselijk zijn en spugen..

10. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik ging altijd weg met 2 plastic tassen in mn ander tas ;) ... Gelukkig is elke zwangerschap anders maar ik hoop echt dat ik die stomme misselijkheid nooooooooooit meer weer krijg..

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Novmama: Dat kan per zwangerschap heel erg verschillen hoor, dus roep niet te hard :p haha

@ Nen: als je zwanger bent hoef je niet persé misselijk te zijn hé... als ik nu terugkijk en de verhalen van andere meiden hier lees, heb ik echt nergens last van en ook niet gehad...

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    dat begrijp ik! had je er toen lang last van? en geen medicijnen van de ha?

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ stephanie, klopt :) Je bent een mazzelkont ;) Als morgen blijkt dat ik zwanger ben, heb ik er tot nu toe ook niet echt last van gehad! Alleen vrijdag tussen de middag ff heel erg. Kreeg toen maar moeilijk eten weg. Maar na het eten was het ook weer over..

14. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Stephanie... Bofkont! haha ...

Nope geen medicijnen gekregen... Wou ik ook niet voor de kleine .... Pff tot hoelang euhmmzz tot 13 weken rende ik nog elke dag naar de toilet en na 15 weken werd het steeds minder :D

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Gelukkig lees je vaak dat elke zwangerschap anders is, dus misschien krijg je er bij de volgende zwangerschap helemaal geen last van :)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik hoop dat jullie aankomende zwangerschap (of misschien zijn jullie al wel zwanger hoop het echt :D ) ook zo'n fijne zwangerschap wordt als die van mij....

al moet ik wel zeggen dat ik lichamelijk nu wat klachten krijg... maar volgens mij zit er ook een griepje te wringen...
    we zien het wel...

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hopen dat je niet ziek wordt steph!

18. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Lekker zeg dat het zo goed gaat! :D ... Maar euhh juig echt niet te vroeg ;) ... Na mijn misselijkheid ging echt alles perfect! tot week 33 pfff ik was echt op mn rug, banden en ik was zooooo dik ...
    Sokken echt wie dat heeft bedacht! En schoenen die waren alleen maar dicht als mijn vriend thuis was haha

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hmz, had net een roze veeg op mijn toiletpapiertje :rolleyes:

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: lekker vaag zeg...hopen dat je een bloedtest krijgt maar zie ik het nou goed heb je de test open gesloopt? waarom als ik vragen mag?

@kim: weet niet of dat mees was want heb niet gekeken op de link die je liet zien sorry :oops: soms lees ik ff snel bij en sla ik dat soort dingen over omdat ik haastig ben.
    leuk dat frank het ook gevoeld heeft. wat vond hij ervan?

@red; met positiekleding geld eigenlijk hetzelfde als met gewone kleding...je kan het zo duur of goedkoop maken zoals je zelf wilt...je kan merk kleding kopen en je kan merkloos en vaak dus goedkoper halen.
    fijn dat het werk leuk was.

@stephanie: hoef jij alleen nog maar badspullen en de rest heb je al in huis :confused: . mijn hemel zeg jij bent vlot :)

@novmama: haha je zou je ogen uit kijken als er een kleine zat te zwaaien daarbinnen...hoi mama hier ben ik 8)

het is rustig vandaag..geniet iedereen van het mooie weer.. hier hebben vriendlief en ik een actieve bui gehad..hij heeft het hele huis gestofzuigd en ik ben erachter aan gegaan met de dweil en ook gelijk ff de wc's geschropt....begin nu in te kakken zeg...en die hooikoorts...bah ik blijf niezen en heb zo'n jeuk in mijn ogen....

Deel Deze Pagina