Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, omdat ik dan het streepje wat duidelijker op de foto kreeg. Want in het echt is die wel te zien met de test gewoon in elkaar, maar op de foto niet. Vandaar :)
    Vervelend dat je hooikoorts hebt!

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik snap hem....hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit is ook niks.

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Nee idd. Daarom was ik ook maar begonnen met de duphaston. Dat zou mijn ongi op moeten wekken als ik niet zwanger ben..

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

nou meid dat is nog is in onzekerheid zitten. en wat zal die roze veeg dan weer inhouden?mhhusss

nja ik maak mezelf ook gek heb alweer de hele dag steken in me onderbuik.. nu soms ook meer naar rechts maar toch nog steeds voornamelijk dat obstipatie gevoel links...
    ennuh verder heb ik gevoelige tepels mhh maar dat is normaal een paar dagen voor me nod.. wel heb ik een test gehaald en probeer ik mezelf te bedwingen om hem te doen .. wat zal ik doen wel of niet?
    ik weet nameklijk ook niet of me banner klopt of dat het deze maand anders is verlopen aaagrr

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Miss komt die roze veeg wel doordat we vanmorgen hebben geklust....

Wel spannend dus ook voor jou! Ik zou nog even wachten met testen. Straks test je negatief en is het een veel grotere teleurstelling..

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: beetje bloed kan ook een innesteling zijn...
    nog niet opgeven hoor... morgen gewoon naar de HA, die streepjes komen toch ergens vandaan...

@ Novmama: ik juich helemaal nog niet hihi... ik juich pas als ik die kleine in mijn armen heb en dan nog nergens last van heb hihi...

@ Bos: van de grote dingen hoeven we alleen nog maar de badspullen, maar er moeten nog een hele hoop kleine dingen komen...

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ stephanie, ik geef nog niet op :) Normaal heb ik waanzinnige buikkrampen voordat ik bloedverlies heb en dat is nu niet het geval..

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja dat is waar ..mhh lastig joh ik was er zo van overtuigd dat het niet kon .. maar nu pff
    bah bah bha hihi
    nja jij met je 20dgn is veel erger :oops:

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoezo erger? Onzekerheid is voor iedereen erg :)

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb dan nog maar weinig hcg in deze weken van de zwangerschap maar het gene wat ik nog heb wil ik graag even met jullie delen en dan wil ik wel positieve testen zien he ;)

hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Meiden, ik ga even heel hard aan mijn babysite werken... die heeft weer een aardige update nodig... sluit ZP even af en als ik (bijna) klaar ben, kom ik me hier weer melden...

tot straks meiden....

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    *vangt snel HCG van bos*

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

Yessss Ik vang wat HSG!.. probeer het bij me te houden tot de test!.. wat zeg ik tot en met de test hihi

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Meiden ik ga er vandoor. Ff eten en lekker bankhangen..

Ik weet niet of ik morgen nog tijd heb om te laten weten hoe en wat bij de huisarts, want ik moet daarna naar school en 's avonds weer werken tot 22.. Dinsdag begin ik om 8u en heb helaas geen inet op mijn werk.. Dus misschien morgenavond nog snel een berichtje om jullie niet in spanning te houden.

Fijne avond allemaal!

Veel liefs

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jemig moeten we zo lang wachten... :(

16. hallo all,
    Heb niet echt terug gelezen jullie hebben zoveel gekletst!
    Hoe is het met jullie?
    Hier een heerlijk weekend gehad, gaat helaas te snel voorbij.
    Net heerlijk in bad geweest en ga nu beetje bankhangen. Fijne avond

Owja bos (geloof ik) zag dat je kamertje bij prenatal gaat bestellen. Halverwegen april zijn de mama mazzeldagen en dan krijg je overal 20% korting op. Misschien een tip?

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ryanne; ja ik vroeg me af wanneer dat is in april (begin of eind of er tussen in haha) want moet ff vragen wat de levertijd is op het kamertje anders kunnen we niet zo lang wachten want dan is hij er straks niet optijd....zou lullig zijn he.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    *komt ff tussendoor spieken en gaat gauw weer verder*

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bos, eind april zijn de mazzel dagen.
    Je kan ook nu al bestellen en dan komen betalen als het goed is.
    Of iig begin/halverwege april bestellen en dan de bon betalen met de mazzel dagen.
    Heb je geen problemen met de levertijd en wel de korting!

@Nen: spannend!

Ben der weer vandoor!
    Fijne avond dames :D

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh oma wat zou ik toch zonder jouw moeten...was ik zelf niet opgekomen namelijk haha....ik heb ff een mail gestuurd of er levertijd op zit...ben beniewd...

Deel Deze Pagina