haha lees daar gewoon overheen. 18 april.. balen.. Heb een uitje staan met 3 oud-collega's die dag. Of is deze smiddags?
nog niet zwanger: Suus Gaby Sammie Dreamer Juffie Nen Nhene Red Matta Meisje 87 Wie van ons zal er als eerste zwanger raken?
@ juffie oh echt dat is wel wat zeg hoe kan dat nou gebeuren.. @ meisje goed datje cyclus gewoon regelmatig is en jammer dat je nog steeds niet zwanger bent Meeting staat een beetje bescherven hierboven wat ik schreef aan sammie
@ Kim Het is de hele dag op het nieuws geweest ? of op www.ad.nl in ieder geval te zien. Bij utrecht is de goederetrein omgevallen.. Geen big deal maar jammer dat we nog niet in ons huisje zaten, dan hadden we het kunnen zien Nou ik ga weer lekker filmpje kijken met mn zielige zieke mannetje! Misschien reageer ik via mn mobieltje nog eventjes als ik op de website kan komen... Ciao!
@juffie: fijne avond en zorg maar goed voor je mannetje dan is hij vast weer snel beter....veel fun met film kijken...
@ juffie fijne avond @ meisje denk dat het in de middg is maar er is nog geen tijd afgesproken maar sommige moeten 2,5 uur rijden dus zal sowieso niet voor 12en zijn @ bos oh oke ik ga is ff mijn laptop aanzetten en kijken of we het over dezelfde hebben want dat zou beteken nog maar 800 dat is wel te doen
@ Bos: jullie zijn heel geduldig vergeleken bij ons in ieder geval haha Maar stel dat jullie te horen krijgen dat het een meisje is, gaan jullie dan helemaal geen jongensnaam verzinnen? @ Meeting: ik denk dat het handig is als we even spijkers met koppen gaan slaan idd, datum staat vast? bestemming staat vast? enne wat gaan we doen als het geen weer is om een terrasje te pikken? als we zeker weten dat het lekker weer is, kunnen we ook allemaal een plaid oid meenemen en allemaal iets lekkers maken/kopen en dan een megapicknick houden?
yep 880 euro om precies te zijn....scheelt weer lekker wat centjes he...is wel zonder de wandrekjes die je er bij kan kopen...die zijn volgens mij 60 euro per stuk....
@stephanie: ja stel dat het een meisje word verzinnen we ook wel een jongens naam maar gewoon 1 die we leuk vinden maar dan hoeven we niet ons hoofd er over te breken zeg maar...weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. we vinden het al moeilijk om 1 naam te verzinnen laat staan 2..maar we zullen er altijd wel 1 achter de hand houden voor het geval ze het geslacht fout hebben....
@ Bos: ja idd dat bedoel ik, ze zullen het maar verkeerd hebben en je hebt geen naam... ja ik ben een controlfreak dus ik zou 'm helemaal stressen hihi... vandaar dat ik nu al een hoop in huis enzo maar je hebt nog tijd zat om alle spulletjes te kopen dus lekker in jullie eigen tempo
dames ik ben er vandoor...ga ff lezen in bed en dan slapen. mijn eten van vanavond valt nogal zwaar en ben beetje moe...fijne avond allemaal...
@bos het is idd de zelfde deze foto had ik ervan: maar denk je niet dat als die al 200 euro bijna afgeprijsd is dat er geen aanbiedingen meer op gelden is meestal he.. als al ergens een korting op is
@ Kim en Bos: Mooi kamertje heeft iedereen over mijn berichtje over de meeting heen gelezen? fijne avond Bos...
@ Kim: Vriendlief zegt waarschijnlijk wel mee te komen naar de meeting (die komt wel mee) ik vind het namelijk niks om zo'n end alleen te rijden en hij vind het dan ook niks als ik dat dan toch doe (met zijn auto hihi) dus hij gaat gewoon gezellig mee
ik heb het gelezen, lijkt me ook een heel leuk idee, en als het slecht weer is kunnen we toch ergens binnen wat gaan drinken maar dnek dat we even deze week een tijd moeten afspreken en een tentje om bij een te komen. zodat we daar op elkaar kunnen wachten. ik ga nu tv kijken tot morgen slaap lekker allemaal
Slaap lekker Kim... ik ben er ook vandoor... heb vandaag weer een k*tdag gehad op mijn werk... heb me vandaag eens niet druk gemaakt om alles wat er mis ging maar voelde me gewoon niet lekker en heb even met mijn baas gesproken over een collega die niks van mij aanneemt omdat ik nog geen jaar tandartsassistente ben (maar weet wel alles over hoe onze tandartsen gepland willen worden, en zij niet omdat zij bij de andere praktijk vandaan komt) toen mijn baas zei dat ik mijn werk supergoed doe, maar dat ik mijn collega's ook alles perfect wil laten doen en dat eigenlijk niet moet doen, kon ik wel janken... doe ik het allemaal goed, is het nog niet goed! maja daar heb ik nu dus flinke hoofdpijn van en ben nog steeds niet lekker, kruip dus lekker mijn bedje in... doei doei fijne avond voor jullie allemaal...
@ all thanks for the support was gister toch wel gelijk weer helemaal depri heb letterlijk in me bed gelegen mezelf vol zitten vreten woeps maar ja ik ga naar me werk kiss