http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... 17014&SM=0 ik ga deze bestellen, en dan met een gewone top erbij en een tankinitop of hoe noem je zoiets?
hey hey ik ben ook op zoek naar een bikini we gaan volgende maand naar de dominicaanse republiek en ik heb echt geen idee wat ik aan moet trekken. ho eis het verder hier? suus balen van je zware ongi!
hey agneta, gewoon lekker een stoere bikini kopen en lekker showen met die buik van je mooi zwanger is niet lelijk en mag gezien worden hoor dames...
hey bos ja dat is wel zo maar ik heb denk ik zo'n dikke reet (sorry meiden) maarja ik wil toch wel een beetje bruin worden.
je bedoelt een lekker kontje meid je wilt niet weten wat er allemaal rondloopt op zo'n strand...daar val jij echt niet op hoor als je misschien een kilootje te veel op je kont hebt...dus gewoon bikini aan en bruin worden....je hoeft je voor niemand te schamen want leon vind je prachtig zoals je bent vraag maar aan hem...en de rest die kan lekker jaloers zijn op jouw buikkie....(en je kontje )
Wat vinden jullie van de bikini achter de link? Agneta: Lekker gewoon een bikini aantrekken, je moet maar zo denken, daar kent niemand je
haha wat ben je toch ook een lekkere muts! je hebt denk ik ook gelijk. ik moet gewoon genieten. andere doen een moord voor zo'n buik met een beebje erin.
ben persoonlijk niet zo dol op zo'n band maar soms staat iets heel leuk als je het aan hebt...maar jij moet hem mooi vnden niet ik/wij
ik ben het niet geworden jammer genoeg baal wel de reden was dat ik geen ervaring met ouderen heb @ bos is het dus 20% op die 1179 of gaat die 100 euro er wel af +de 20 % Ga weer verder desperet housewives kijken
@kim: balen meid...die 100 euro is omdat je alle tegelijk koopt...met de bestedingskorting bedoelen ze volgens mij de 100 euro die je nu mag besteden aan lakentjes, moltons etc als je het kamertje nu koopt.
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... 17014&SM=0 deze Link agneta en dan met een gewoon topje en een tankinitopje erbij @ Bos: daar heb je gelijk in, maar vind het leuk om te horen dat er meer mensen zijn die het leuk vinden die band vind ik juist wel leuk door de kleur... @ Kim: balen meid, dat je het niet geworden bent...