Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

2. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @debby staat bij jullie de naam al vast? ik heb er 2 maar we weten het nog niet.. pakken jullie 1 of meerdere namen?

3. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik vind opa Sem wel klinken en bij die andere namen niet, maar die naam is in 2008 meer dan 700 keer gebruikt. Hoe belangrijk is dat? Toch lijkt me het niet leuk als er straks 3 jongens bij hem in de klas zitten die Sem heten. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: de link die je gaf, als je die aanklikt krijg je de homepage van Babywalz...

@ Suhe: ik vind dat ook niet leuk als de naam zo vaak voorkomt...

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wij willen wel 2 namen doen, maar welke daar zijn we nog lang niet uit haha, eerst maar eens zien of we een jongens of meisjes naam moeten gaan verzinnen, die we echt leuk vinden straks!

@dreamer, wat een fantastisch nieuws zeg, echt geweldig voor jullie!
    Heb je dat vandaag te horen gekregen?

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Linda: Spannend hoor dat jullie het vanavond gaan vertellen... zal vast goedkomen... ook hier tranen van geluk hoor :p

7. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ja sommige namen komen heel vaak voor maar ik ken zelf maar 1 kindje die de naam heeft die wij hem willen geven en als een naam stel 1000 keer gegeven word in een jaar is dat nog steeds over een heel land, lijkt me sterk dat er dan 5 van dezelfd in de klas zitten.

en hoeveel tom en tim's ken je of bart, maarten dat zijn namen waar iedereen er wel een van kent en toch worden ze nog gegeven omdat het gewoon namen zijn. er bestaan niet 7 miljoen verschillende namen dus jah je loopt het risico dat je kind met nog een dezelfde in de kals zit. maar ja is dat zo erg?

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Suhe: ik bedoelde niet dat je over 60 jaar nog een leuke naam hebt, maar dat jij zelf die naam nog 60 jaar zal moeten zeggen.
    Dus of je die naam echt leuk vind.
    En heel veel mensen denken van ohhh vorig jaar zovaak gekozen, dan doen wij hem niet!
    Ik zou de naam er niet vanaf laten hangen.
    De namen die wij hebben zijn tegenwoordig ook hippe namen (toendertijd hoorde je de meisjesnaam zelden..)
    Mij boeit dat niet hoor!

@Sterretje: ehh bedoel je dat wel door zijn?
    Nee, dat hebben we vrijdag al gehoord :)
    Last van zw dementie? :)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ga even vechten met de scanner, om de echofoto's in te scannen...

tot zo..

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

De kleine krijgt één naam net zoals zijn paps en mams... :)

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik ben zeker helemaal niet wakker, had je al gefeliciteerd met het grote nieuws ook ja nu ik over denk haha

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Steph: das balen ik bedoel het eerste setje bij de joggingpakjes. 113,- ... :( Vooral met dat mutsje erbij! Zow stoer!

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hahaha ja daarom :)
    Maar toch bedankt hoor :)

Poeh, als ons kindje evenveel namen zou krijgen als mij ... dan mag ik er nog wel een paar bijverzinnen :p

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik had mijn vorige berichtje maar even gewijzigd :p was niet klaar en toen had ik hem perongeluk al verzonden..

Ik ben bijna niet meer ongi.. denk dat morgen de laatste dag is.. gelukkig.. is dat ook weer achter de rug..

Vanmorgen was ik om 6 uur wakker geworden om te tempen.. dus wil daarna nog even slapen.. moest kwart voor 7 op.. maar toen smste rachel :p (zo vroeg al ja) en die bleef smsen.. dus ik maar opgestaan.. heb ik me aangekleed.. honden uitgelaten gegeten.. want ik zou om 8 uur aan moeten rijden.. Was ervan overtuigd dat is van half 9 tot half 12 moest werken..
    Dus ik kijk nog even in mijn agenda welke groep.. hoefde ik pas kwart over 9 te beginnen :S echt kut :p

Wij hebben nu hier tijdelijk 2 puppy's.. die woonde bij mensen in een kraakpand.. maar die mensen werden eruit gezet.. en de honden zouden op straat gezet worden.. dus daarom is rachel ze op gaan halen.. en logeren ze nu hier.. we hebben al 2 baasjes die ze misschien wel willen hebben :)
    1 van de honden zit helemaal onder de bijtwonden.. hele diepe sneeen.. dus ik ga vanavond maar even met ze naar de dierenarts..

Lindsey is hier op visite dus die ligt lekker boven te slapen :p

zo even ego berichtje maar dan zijn jullie weer op de hoogte van mijn drukke leventje :p

Hoe is het met iedereen ?

15. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ik wil er 2 voor de kleine

zelf heb ik een naam en kim is de roepnaam van kimberly. slaat ook nergens op.

dat is ook de reden dat we het neit eens worden over de andere naam.. het is een langere versie die mijn vriend wil en i kdenk dat de korte stoerder en leuker is omdat hij uiteindelijk toch zo word genoemd

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Bij ons ging het heel gek eigenlijk...

Ik had deze naam al op t lijstje staan, maar Daan wilde die eigenlijk niet.
    Toen we op een avond met een vriendin wat gingen eten, kwam ook het onderwerp kindernamen aan de orde.... Zij vond de naam die ik had bedacht ook helemaal stoer en helemaal bij onze kleine passen. Maar Daan was nog niet om.
    Tot het moment dat we haar belde om te vertellen dat we een jongetje krijgen, toen zei ze dan gaat het wel .... heten hea?!? Dat moet gewoon! Toen was Daan om. hahahaha :D Snappen jullie het nog?

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    haha.. wij weten de namen ook al.. maar kan goed dat we nog veranderen.. hadden eerst ook de naam femke maar die vind ik nu te normaal en het kindje van mijn nicht heet zo :p
    en we hebben ook zo veel leuke jongensnamen in ons hoofd :p maar willen echt apartere namen.. femke is veel te gewoon voor ons ;)

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat was nog wel een bezwaar van mezelf eigenlijk... De naam staat geloof ik in de top 10. Maar ik vind t helemaal bij zo'n stoere jongen passen... :D

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo ben er weer... uitgevochten met de scanner :p

@ debby: Idd errug stoer, maar errug duur ja...
    zie dat het van rockstar baby is, bij dat joggingpakje zie je het er niet vanaf, maar die andere kleertjes van rock star baby vind ik echt vreselijk, moet er niet aan denken dat ik mijn kind een zwarte romper aantrek vol met doodskoppen...
    bah bah...

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hahahaha.... nee dat zou ik ook niet willen! :(

En is het gelukt...? met je scanner?

Deel Deze Pagina