ja gelukkig wel ga zo even de echofoto's in mijn album en op de babysite vervangen door de ingescande echofoto's.... @ Namen: de jongensnaam staat vast bij ons (tenminste vast tot we weer gaan twijfelen hihi) en de meidennaam zijn we nu ook uit geloof ik... we hadden beide een aantal namen opgeschreven en 1 naam daarvan hadden we allebei opgeschreven het zijn aparte namen maar niet van die onuitspreekbare namen... ons kindje krijgt net als mama 1 naam, danny heeft wel 3 namen maar 2 daarvan zijn doopnamen en ons kindje wordt ook niet gedoopt...
hee meiden jullie hebben flink gekletst zeg! zal ff kijken wat ik heb onthouden, want had er geen kladblok naast.. @ linda, gefeliciteerd met je goeie echo! @ ster, fijn dat je niet meer zo misselijk bent @ sammie, wat een vreselijk verhaal van die kennissen! Wat zullen zij zich rot voelen dat het tijdens het oppassen is gebeurd @ de meiden die ik ben vergeten: sorry! Mijn ongi is ook alweer op zijn retour. Vreemd hoor. Heb gister een paar stolsels verloren, maar als ik er naar terug kijk eigenlijk toch nog redelijk weinig bloedverlies. Nu al de 3e x zo weinig. Ben dan bang dat er niet genoeg bm slijmvlies wordt afgestoten ofzo. Zeker nu zou er toch meer uit moeten komen? (sorry voor mijn vieze praat) Ik ga nu ff de gyn bellen voor een afspraak.. xx
@ Debby: ik moet zo toch nog een keer terug naar boven...(naar de scanner) Grrr... er zijn er 2 mislukt en ik ben er 1 vergeten... hihi niet helemaal gelukt dus...
Je hoeveelheid ongi zegt niks over de dikte van je bm slijmvlies! Ik ben 1 dag een beetje ongi en thats it. Maar mn slijmvlies is toch echt dik genoeg.
hoi suus en nen @suus wat zielig dat die puppy's wondjes hebben @nen wat raar zeg, ik zou ook is even gaan navragen, hoe is het verder? @debby die van ons is ook heel populair hoor hopelijk hebben we niet dezelfde haha, maar ja anders jammer he ik ga me eens even omkleden en de hondjes uitlaten in die rot regen
@ dreamer, okee dat wist ik niet. Maar omdat ik altijd heeeeel veel stolsels verlies en echt heel erg veel bloed vind ik het wel raar dat het nu zo weinig is.. Poe ik kan 23 april pas bij de gyn terecht. Gatver zeg, dat duurt nog een maand! @ kim, hier gaat het wel okee. Kan me af en toe opeens zo verdrietig voelen.. Teleurgesteld. Maarja alles gaat door, dus weinig tijd om erbij stil te staan..
Nen, Bij mij is het ook iedere keer anders. De ene keer verlies ik onwijs veel stolsels, en deze maand ook een stuk minder.
Joehoe.... mijn pakketje is binnen... ben even passen... @ Nen: Balen dat je pas over een maand bij de Gyn terecht kan... enne je kan altijd je hart luchten hier...
@ Kim: Ik heb hem hier al een keer genoemd... misschien weet je het dus al... hihihi En we krijgen allebei een stoer jochie dus als daar dezelfde stoere naam bij hoort geeft t niet toch.
@ nen...je baarmoeder slijmvlies heeft zeker wel te maken met je menstruatie en alles daarom heen! Ik zou dit voor jezelf wel ff opschrijven en bijhouden en dan door geven aan hem of haar (je gyn) ...dan kan ie het nakijken met een echo voor je...alleen via echo is je baarmoeder slijmvlies namelijk te meten!
@ sam, bij mij is het alleen de afgelopen 3 keer (deze meegerekend) anders.. Normaal altijd veel bloed verloren.
@ Nen en Sammie, Ik herken het ook, maar ik ben dan ook pas in dec. gestopt met de pil.. Ik denk dat het daar gewoon mee te maken heeft! Maar je kunt idd als je er een naar gevoel bij hebt toch even de gyn bellen. Wie weet kan hij/ zij je geruststellen. Ik ben druk bezig in het tijdelijke huisje. Het wordt hier toch echt behoorlijk leeg.. We zullen hier ongeveer 6 a 7 weken nog zitten totdat we de sleutel krijgen, dan nog klussen en huppa gaan met die banaan Het zou fijn zijn als de aannemer eens zou doorgeven wanneer en hoe maar goed Nou fijne middag en veel plezier met klessebesse. Nikky
Nou zeg, net vanalles getypt maar het is niet geplaatst! Wat een gedoe he nikky, dat verhuizen. Kan Kim ook over meepraten @ sam, wat apart dat jij het ook hebt de afgelopen 3 mnd... ZOu het in de lucht hangen? haha
Hond zat lief voor het raam, begint het toch ineens te hagelen, ze schrok haar eigen rot. Meteen te piepen omdat het zo hard tegen de ramen komt.
Aww zielig dat ie zo schrok! Hier is het droog nu. Af en toe een dreigende wolk.. Zal eens even op buienradar kijken
Nou mijn bestelling viel dus zwaar tegen... 3 van de 4 dingen gaan retour... de complete bikini dus... broekje zit echt superstrak... dat kan gewoon geen maat 36 zijn, ik laat nu een 38 en een 40 komen even kijken wat daar de pasvorm van is... Bikinitopje was cupmaat te klein (en had al D besteld) en ook de omvang was veel te strak... heb nu een 38 E besteld... ben benieuwd... Tankinitopje was ook kleiner als een doorsnee maat 38.... heb nu maar een 40 besteld... dit alles komt vrijdagmiddag binnen omdat er dan iemand thuis is... ik hoop dat het dan allemaal wel goed zit want verder issie echt superleuk... ben gelijk helemaal pissed.... blegh