Ik ga weer ff verder met mijn huiswerk. Het is veel te gezellig hier waardoor het niet erg opschiet Liefs!
@nhene, dank je haha sterkte met je zere keel, maar lekker rustig aan doen en theetjes drinken haha @nen, succes met je huiswerk @Matta, zo jij hebt flink ingeslagen hihi. heb ook zin om te shoppen haha. succes met je sollicitatie. Ik ga ook even wat doen hier, en ik moet nog steeds theorie leren
@ matta ik heb schoenmaat 37 ik heb broek maat 27 .. en truitjes ik neem meestal s soms m ivm lange armen hihi dus als je weer gaat shoppen whaha ik ben niet zo rijk namelijk whahah
hey meiden ben nu op de bso in een ruimte alleen voor kinderen van 10 tot 12 wat een energie hebben die kids,
Goedemiddag, Ben weer thuis, heb globaal gelezen. Want heb onwijze hoofdpijn! Nhene, Gefeliciteerd met je rijbewijs, en balen dat je je zo slecht voelt. Emma, Welkom
@nhene hahaha.. maatje van mijn zus! gehehe.. Ik heb zo'n ontzettend gaaf vestje gekocht van Adidas Original, het komt niet vaak voor dat ze die in mi jn maat hebben, maar dit was een maat 44 en die was helemaal goed! zo vet. hij is roze met paars.. heel tof! Ben er heel blij mee! Jaaa ben al heel flink bezig met school! heb al 3 starr verslagen getypt, al 2 dingen gekopieerd en mijn verslagen afgemaakt! nog veel te doen! HOe gaat het bij jou NEN?
@Mik mijn favoriete doelgroep :d.. heerlijk die eigen meningen. haha.. @sammie hoe gaat het? hihi heb de cd van Lady GAGA gekocht en hij is nog best leuk ook..:d..hihi..heb ook nog een 4cd ding gekocht met allemaal RnB songs.. moeten we nog horen, stonden veel onbekene zangers/zangeressen en bands op..
Medische Malle Molen. Hier gaat het wel goed, alleen hele erge hoofdpijn dus denk niet dat ik online kom straks meer.
2 april krijg ik mijn eerst rij les.. om 2 uur. Sammie verteld je dat aan Edwin, dat hij dan niet in de buurt van NS is..gehehe..!
@ matta, ik studeer volgend jaar pas af. Volgend jaar juni is mijn stage afgelopen en dan hoop ik ook helemaal klaar te zijn. Weet niet echt wanneer mijn diplomauitreiking dan zou zijn.. Wanneer ben jij klaar dan?