@ Nen Nee normaal gesproken niet, maar ik was vorige maand 7 a 9 dagen te laat.. De bloedingen kwamen heel laat op gang het was een rare maand.. Ik weet dus ff niet meer Hoop na half april mn cyclus weer te weten!
Hee meiden ik ben er ook weer... erg moe. 'k Was pas om 18.00u thuis en vannacht te weinig slaap gehad. @Debby, ja was achteraf wel lachen! Je kunt 't wel weer terug sturen hoor bij Esprit als het sale is. Hopelijk gaat 't snel weer wat lekkerder op je werk! @Kristel, lastig zeg zo met je katten, lijkt me erg moeilijk en helemaal om de keus te maken. @Nhene, gefeliciteerd! Balen dat je je niet lekker voelt! Hopelijk word je niet ongi! @Emma, leuk dat je ook meekletst! 'k Zie dat je in Gorredijk woont, dus nog meer Friesland hier! @Dreamer, 'k zal even uitrekenen wanneer ik m'n NOD heb. Vervelend dat je je zo rot voelt! 'k Ben erg moe hier en m'n mannetje wil nog even weg... zucht!
Hmz lastig ja.. Hopelijk krijg je nu weer een normale cyclus zodat je ook weet waar je vanuit moet gaan.
Hee meiden, Willen jullie meedenken met een schoolopdracht? Casus: er is een museum die als standaardcollectie de geschiedenis van stad en streek heeft. Nu heeft dit museum 2x per jaar een grote thematentoonstelling. De bedoeling is om een tentoonstelling te bedenken. Welk thema? De bedoeling is dat het veel bezoekers trekt.. Hoop dat jullie een creatieve ingeving hebben!
hey meiden, @sammie, vervelend die hoofdpijn Maar lekker vroeg op bed gaan dan. @matta, spannend eerste les! Ik ben zelf ook net begonnen, heb nu 10 lessen gehad. Heb je er zin in? @red, kom je ook uit de buurt dan? gezellig haha Zo te horen heb je een lange dag gehad. Vanavond maar lekker bijslapen. Zo ik heb even geslapen haha, we hebben lekker makkelijk broodje en soep gegeten, had geen zin om te koken ..zometeen gaan we nog even winkelen.. fijne avond nog!
@nen, we zouden naar heerenveen maar vriendje wil niet meer helaas . jammer, had zin om te shoppen hihi
@ nen het gast dus om een thema? En iets met musea hmmm lastig hoor... Wat dacht je van alles in een andere tijd vijf 70 of 60's en daar dan alles op aanpassen zoals kleding en ticket verkoop Ik weet het verder ook niet Ik heb helemaal geen zin om te gaan sporten wil life zien vind dat zo'n leuke serie
nhene gefeliciteerd met je rijbewijs! zo hier eindelijk eens puf om de badkamer schoon te maken, ben altijd zo schoon en ruimerig maar momenteel pff de kaarten stromen binnen erg leuk!
hoi hoi nhene gefeliciteerd! Sammie balen van je hoofdpijn emma welkom! hier is het ook heel druk hoor. ik heb eindelijk weekend. ben zo moe. ga zo ff naar de zonnebank. heb ook me bikini binnengekregen dezelfde die ik gister terug heb gestuurd ik hoop dat ie nu wel past.
ik fitniss en zwem daar op de sportschool en ga vanaf maandag zwangerschapsyoga doen en jij? @ agneta ik ga niet meer onder de zonnebank ik had de dag erna allemaal moedervlekken die ik nog niet had, waaronder op mijn oor ben er niet blij mee
kim wat vervelend. kan me voorstellen dat je er niet meer onder gaat. ik ga eigenlijk ook nooit maar omdat ik volgende maand op vakantie ga wil ik ff een ondergrondje en ik denk dat als ik zo naar het strand ga het dan heel rustig word op het strand want dan geef ik licht
Agneta, lekker onder de zonnebank. Ik durf het noet meer aan, ben bang dat ik vlekken krijg. Kim, Ik ging voor ik zwanger werd hardlopen. En ik heb een crosstrainer thuis, dat doe ik nu af en toe en half uurtje. Ik wil ook op zwangerschapsyoga, of zwemmen ofzo.. Hoe lang sport je? krijg je dan geen harde buiken? Ik krijjg dat nu steeds tijdens het sporten, weet eigenlijk niet of het erg is maar vind het een beetje eng idee ofzo.
Hai meiden, Ik was vandaag zo down allemaal rottigheid op het werk joh! Ik heb mezelf net getrakteerd op een nieuw rokje met aan de bovenkant van dat elastische band (mocht ik zwanger raken kan ik hem lang aan!) Ik voel me nu wel beter Een leuke tentoonstelling... pff.. wat voor categorie moet het zijn? Kinderen of ouderen?