Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    zal mijn laatste verslag uit typen en dan ook lekker op bed!

fijne werkdag morgen!
    word er nog wat leuks gedaan dit weekend?

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben er ook vandoor...

slaap lekker allemaal..

toedels...

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ik ben dins.jarig dus ga taarten bakken,naar de arcitect toe voor t huis,manlief gaat kadootjes kopen en uhh verder weet ik nog niet.

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

nou vanmorgen voor de 3e keer getest en weer negatief dus ik ben toch echt niet zwanger ladies ;)

foto in me album :(

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Nhene,

Balen meid! Op naar de volgende ronde? Is het misschien besmettelijk (haha) dat iedereen overtijd is?

Of werkt de calculator hier misschien niet zo goed ;)

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Goedemorgen!

'k Ben nog erg moe zeg... kon er slecht uitkomen. Was gister uiteindelijk ook weer laat voor we gingen slapen.
    'k Denk dat m'n ei er aan zit te komen, af en toe was steekjes. Gister toch nog geklust ;)
    Zat me te bedenken dat als ik nu zwanger ben, we ook een kans hebben op een kerstkindje. Niet dat dat zo nodig hoeft ofzo, liever een 'eigen' verjaardag.
    Wordt dan een drukke maand ;)

@Dreamer, mijn NOD is 10 april.

'k Ga zo weer aant werk, morgen nog en dan gaat er vanaf zondag een collega heen. 10 dagen werken achter elkaar vind ik wel even genoeg.

Fijne dag allemaal!

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden,

Kunnen jullie me opvrolijken?

Net weer gezeik op m'n werk en dat terwijl degene waar t allemaal om draait er niet eens is. Maar ze had een partij werk laten liggen wat enorme haast had. Dat heb ik net dus even weg moeten werken.
    Ze had er gisteren veel eerder aan kunnen beginnen, maar ze was eigenwijs en luisterde niet naar mij of een andere collega. Toen ik gisteren weg ging zei ik nog tegen haar als je het niet red sms me dan even zodat ik niet voor verrassingen kom te staan. Daar kon ik al nooit tegen maar nu ik zwanger ben helemaal niet meer! En raad eens wat... Er lag een briefje dat ik nog maar een paar setjes moest maken. Maar wat ze was vergeten dat alles geperforeerd moest worden. En het gaat per slot van rekening om de jaarrekening, een pakket van hier tot tokio en dat 15x.... Grrrrrrr

Jullie horen al... t gaat eigenlijk om niets, maar ze heeft al zoveel bij me kapot gemaakt dat dit weer eens de druppel is die de emmer doet overlopen.

Ik moet mezelf nu echt rustig zien te krijgen, want dit is niet goed voor de kleine.

Sorry voor mijn vage ego-bericht, ik moest het even kwijt.

@ Red: 10 dagen achter elkaar is zeker genoeg. Is het wel een leuk gezin?

XXXXXXies Debby

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Deb, adem in, adem uit.
    Ze is het niet waard meis!
    Ga lekker perforeren met een leuk muziekje erbij.
    Fluit, het leven lacht je toe!

@Nhene: balen, laat de ongi maar komen dan.

@Red: 10 dagen achter elkaar is wel veel zeg!
    Of hoef je maar een paar uurtjes per dag?

Ik moet vanmiddag bloed prikken.
    Weet wel zeker dat mn ei is geweest, durf alleen niet 100% zeker te zeggen wanneer.
    Ach ja, merk het vanzelf als t niet goed was ;)
    Heb nog wel wat rondes te gaan waarin er dan geprikt kan worden!

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Dreamer: Het is al af gelukkig...! :) En ik had ook al lekker een muziekje opgezet enz. :) Thanx!

Ik ben nu lekker vacatures aan het kijken... hihi :D

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Het lijkt me leuk om secretarieel medewerkster te zijn op een kinderopvang ofzo... :)

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Nou dames het is hier rustig geweest sinds gisteravond...

@ debby: Meid maak je niet te druk, ze is het niet waard... lekker aan jezelf en de kleine denken en wat vandaag niet komt komt maandag wel weer...

Ik snap niet waarom ik terwijl ik echt doodmoe ben... om 8 uur wakker ben en gewoon niet meer kan slapen... Grrr wordt er gek van, zo kan ik toch nooit bijslapen...

Ze zeggen dat je na ongeveer 3 maanden zwangerschap een energieboost moet krijgen, maar die heb ik duidelijk nog niet gehad... volgens mij ben ik meteen in de voorjaarsmoeheid gedoken Pff...

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    En dan gaat zaterdag de klok nog een uur vooruit ook!
    Kan je nóg een uur minder slapen ;)

@Debby: dan zoek je toch of er vacatures zijn daarvoor?
    Of stuur je open sollicitaties tegen die tijd.

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ja idd dreamer das waar ook...

Maja dan is het sávonds wel een uur langer licht, daar krijg ik ook wel een beetje meer energie van...

en het wordt LENTE :D :D
    het weerbericht (van belgië, daar zitten wij niet heel ver vandaan en die is altijd positiever als de nederlander :p) gaf 16 graden aan voor Woensdag :D :D

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ DebbY: Succes met het zoeken van een leuke vacature... ik heb altijd de pech dat er altijd wel 1 dingetje in de vacature staat wat me niet zo aanstaat, maja dat blijf je altijd houden...

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ze kunnen het weer van gisteren nog niet eens voorspellen, dus reken je nog niet rijk :)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    haha niet zo negatief he dreamer :D

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Nhene,

Balen meis!

Dikke knuffel!

Hier niet fijn geslapen, nachtmerrie na nachtmerrie dus ben helemaal gebroken.

Ongi gelukkig wel over.

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    :) mee eens!

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hahaha gekke meiden!

Ik heb het al van me af gezet, ze is het inderdaad niet waard... maar ja, tis gewoonlastig dat je 32 uur per week met haar op een kamer moet zitten.

Ik heb al een aantal leuke vacatures gezien, maar ja... Veel is uitzendwerk met uitzicht op vast. Maar die gaan echt de tijd dat ik met zwangerschapsverlof ben niet betalen. hahaha :D Dus... conclusie... Of ik zoek intern... of na m'n verlof zoals ik al eerder aan heb gegeven. Ik denk dat het dat laatste wordt, want ik ben die ambtenarij gewoon helemaal zat.

M'n behangetje is gister trouwens binnen gekomen! De vloer is ook binnen en maandag gaan we lekker de kast verplaatsen... dus wie weet zijn we na maandag ineens heel erg ver. :D

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Debby,

Super dat alles binnen is, en niks aantrekken van dat wijf.
    Hoop dat je snel met verlof kan en je van haar af bent.

En niet te zwaar tillen hea meis!

Deel Deze Pagina