Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Ok, dus dan klopt het dat ik mn eisprong dan voel en 16 dagen later ongesteld wordt... Die krampen van vandaag zouden de eisprong toch nog niet zijn he..? :(

Mac, wat dat schema betreft... eerst maar om de dag en rond mn eisprong elke dag, dat gaan we nu iig proberen. Maar ja... wanneer is mn eisprong met een onregelmatige cyclus. Voel hem wel als ie er is, maar dan ist te laat, toch?

Trouwens ik heb ook ergens gelezen dat elke dag ook weer niet zo goed is voor de kwaliteit van het zaad. Die zou nl. het beste zijn als je om de dag klust :(

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Woei, morgen mn boek binnen :D
    En mn andere ovu testen.
    Heb er 12 besteld, dus hoop er 2 rondes mee te kunnen doen (al hoop ik dat ik maar 1 ronde hoef ;) )

@Melody: fijn dat ze zich er niks van aantrekken!
    Kan je lekker blijven kletsen!

@Sterretje: vervelend, maar hoop dat het iets goeds betekend!

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Marietje: gewoon ovu testen gebruiken.
    Weet je het tenminste en ook wanneer je je ongi kan verwachten.

En elke dag is niet slecht voor de kwaliteit enkel voor de kwantiteit.
    Maar aangezien er alsnog miljoenen zaadjs uitkomen en je er maar 1 nodig hebt is dat te verwaarlozen.
    Elke dag geeft je gewoon meer kans.

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik las ergens dat het "onzin" is dat de kwaliteit achteruit gaat.

dus elke dag klussen is geen probleem

xxx

5. Jammie

Jammie Actief lid

17 jul 2008
    198
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vandaag heb ik me aangemeld op zwangerschapspagina. Ik ben in april gestopt met anticonceptie (nuvaring) en ben vrij regelmatig ongesteld. M'n vriend en ik willen heel graag een kindje en gaan vanaf deze maand actief proberen om zwanger te worden.
    Aan familie en vriendinnen ga ik het nog niet vertellen, we gaan eerst maar es afwachten of het allemaal mag en kan lukken... Toch vind ik het wel allemaal heel spannend en hoop ik er hier lekker over te kunnen kletsen. Dus zijn er nog meer meiden die voor het eerst gaan proberen om zwanger te worden en zin hebben om daarover te kletsen? --> hoop dat ik hier met jullie mee mag kletsen...

Groetjes, Jammie

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

tuurlijk mag je hier meekletsen
    gezellie toch

xxx

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    halowwtjes allemaal daar ben ik weer :)
    boodschappen gedaan uitgeruimd :) kleine op bed en lekker pyama aan zalig ;)

hoe is het hier? alles goed :)

ik net me mama blj gemaakt me zusje heeft kindderfeestje volgende week en had tips nodig en dankzij dit super forum is het weer gelukt :)

zo ladies we gaan snel zwanger zijn allemaal !

8. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Haha ok, ik weet iig wel 1 iemand die dat niet erg gaat vinden.... :)

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

hihi

hier is het andersom
    erg he, niet door vertellen hoor

hier ben ik degene die meer zin heeft dan mn man
    maar voor onze toekomst wil mn man echt wel klussen hoor!

xxx

10. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Hoi Jammie, gezellig dat je hier komt kletsen! Ik heb het ook nog niemand verteld en dan is het zeker lekker om hier er over te kunnen kletsen. ;)

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

gaan jullie ook

babyboom op n1 kijken
    begint na de reclame

12. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    haha, Mac, hier is het idd precies het tegenovergestelde! Maar voor onze toekomst wil ik ook wel extra mn best doen hoor!

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    oww goed dat je het zegt dat babyboom komt :) super;)

ga zo kijken doekjes klaar want ik jank elke keer weer :( vorige week bleef ik erin erg he :(

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha en over elke dag klussen ;) doen wij ook rond de ei periode of we zin hebben oof niet :oops: toch doen we het dan even snel :oops:

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@ natassie

tja hormonen he

haha

wat moet dat als we zwanger zijn
    hihi

16. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ik ga zo slapen.. Was boston public kijken maar val steeds in slaap. Ben morgen toch vrij dus denk dat ik even door een avond slaapje doe en vanavond weer mn ding doen..

Toen ik mn vorig bericht tikte viel mijn pc uit. Ik zat op de wc (die krampen zijn af en toe niet te houden) en bemerkte bij t afvegen raar slijmverlies :oops: Het was niet rood en niet bruin, meer een combi van bruin en t gele kwarkachtige wat ik van de week had, leek daardoor een beetje oranje. Maar t was ook veel dunner dan slijm, heel raar.. Alle tekenen wijzen erop dat ik toch ongesteld ga worden. Raar hoor zo vroeg (ik ben sinds mijn 11 ongesteld en vanaf mijn 13e nooit korter dan 27 dagen en nooit langer dan 29 dagen)

17. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Als ik babyboom ga kijken krijg ik commentaar hoor! :D Ik kijk nu eigenlijk naar een interesante docu, dus ga nog maar ff niet zappen

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

truste meisje87

lekker uitrusten
    en onder de wol

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zo babyboom weer afgelopen en ik weer een brok :( pfff heb de hormomen over gehouden aan me zwangerschap(en) zo zielig allemaal en zo mooi sommige dingen :( :)

20. Jammie

Jammie Actief lid

17 jul 2008
    198
    0
    0
    Was idd weer een mooie aflevering van babyboom!

Deel Deze Pagina