@ Steph: gravitamon @ Kim: Nee ze komt niet meer vandaag... Ik ben op vrijdag altijd alleen. @ Kris: Succes meid!
Heeee lady's .. Oefff dit is niet meer bij te houden met een kleintje erbij haha maar daar komen jullie zelf wel achter Is er nog iemand bevallen ? Of euuhh loop ik weer teveel voor
@kristel succes bij de dokter @ryanne oh leuk jah :d hoef ik het zelf al weer neit aan te schaffen he hoelaat wou je wegrijden maandag? of had je dat al ergens gezegd.. heb ik het namelijk zeker gemist. @debby wel lekker rustig, ben je hopelijk maandag weer afgekoeld. suhe is toch al boven de 33 weken?
NOD lijst Maart 27: Dreamer83, 11e ronde 27: Matta1986, 3e ronde April 01: Gaby1986, 10e ronde 02: Juffie2008, 3e ronde 10: Red88, 6e ronde 22: Suus1987, 12e ronde 22: Sammie88, 9e ronde 27: Nen87, 6e ronde Zwangeren 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 van een prinsesje! 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 van een prinsesje! 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 1 augustus 2009 prinsje! 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec Kim3, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 van een prinsje! 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009 12 jan Agneta, 4e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 20 september 2009 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 25 jan Evamariah, 1e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 1 oktober 2009 02 feb Lovelyjolyn1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 oktober 2009 25 feb Knarboor, 2e ronde Clomid ZWANGER, uitgerekend 4 november 2009 Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!
zo dames, ben weer fris en fruitig hihi... @ Kristel: Succes bij de dokter... @ Debby: Gravitamon... zit daar visolie in? daar wordt ik namelijk heel erg misselijk van... straks maar even kijken bij de drogist... Joehoe... mijn eerste buikband past gewoon al ga ik 'm nog niet dragen vind het er altijd zo stom uitzien een buikband als er nog weinig buik te zien is...
die kleine reageerd echt al zo goed op ons echt heel bijzonder. gister avond was die weer wakker en frank legde zijn hand op mijn buik en toen gaf die toch een trap hij had echt een smile van oor tot oor zo lief en daarna ging de kleine helemaal in zijn hand liggen hij voeld hem echt langs zijn vingers gaan omdat hij draaide. hij heeft echt een tijd met zijn ruggetje en kontje tegen zijn hand aangelegen smelt.. was echt heel bijzonder ik ga maandag toch echt even vragen waar mijn placenta nu precies ligt want die ligt dus echt niet onder mijn navel maar meer naar beneden, nu zegt mijn gevoel dat hij een stuk aan de voorkant ligt en onder (volgen julie me nog) dat zou betekenen dat de placenta gedeeltelijk voor de uitgang ligt of helemaal.. dat word dan dus een keizersnee, maar ja ga het maandag eerst maar eens vragen, want helemaal voor ligt die dus echt niet daar voel ik de kleine en niet een placenta :S
@stephanie ik heb baby en mama van daviton ofzow.. zo'n rood pakje doe je 3 maanden mee en is 7 of 9 euro ofzow bij de kruidvat/etos en daar zit alles in verder slik ik nog een capsule visolie per dag van herbalife
Wat leuk zeg Kim dat jullie de kleine al zo goed voelen! Ik hoop niet dat je een keizersnede nodig hebt.
@ Kim en Debby: Bedankt... ga straks wel even kijken... @ Kim: wat lief dat jullie kleine man lekker in papa's hand gaat liggen als je placenta voor ligt krijg je rond de 30 weken een extra echo om te kijken of de placenta niet voor de uitgang ligt om het zo maar te zeggen... ik denk dat ze daar nu nog niet naar kijken kim, want hij kan nog verschuiven...
sorry davitamon geloof ik .. hihi @novmama hoe is het met jouw en de kleine? lekker aan het genieten. @stephanie kan de plancenta nog tot zo laat verschuiven? nou ja we zien wel, ben neit bang voor een keizersnee ofzow.. weet neit wat ik erger vind gewoon bevallen of keizersnee.. maar is ook weer wat he zo'n snee heb er al een van 20 cm tussen mijn borsten (hartoperatie) dus dat word dan een fraai aanzicht whaha
Keizersnee doen ze tegenwoordig net onder de lijn van je bikinibroekje zeg maar dus daar hoef je niet veel van te zien... Collega van mij heeft gister (ze is 33 weken) een extra echo gehad om te kijken waar de placenta ligt (omdat deze in het begin van de zwangerschap voor lag) en volgens mij doen ze dit niet voor niks zo laat mogelijk in de zwangerschap...
@ Ryanne: Ik heb inmiddels mijn zwangerschapspiercings binnen mare hoe heb jij dat gedaan met die dingen... heb jij ze afgeknipt? ga namelijk niet die dingen (ong 4 cm lang) zo in mijn navel stoppen hihi...
@stephanie, ik heb mama&baby van dagravit. @kristel, succes bij de dokter @Kim, wat bijzonder dat jullie het al zo voelde! Ik voel het zelf nu ook aan de buitenkant maar mn vriend heeft nog niks gevoeld. Als hij zijn hand op mn buik doet is ie steeds te laat. @novmama, wat een prachtig meisje hebben jullie @knarboor, balen dat je zo misselijk bent hopelijk gaat het snel over. Heb je het alleen sochtends of de hele dag? Zo ik heb huisje weer aan kant zo even optutten en dan die kant op. Eerst nog even bakje cappucino drinken jummie
Steph, je moet ze afknippen idd Zou er maar 1 verknippen voor nu. Als je straks langere nodig hebt heb je die andere nog liggen! Want zelfs 2x2cm lijkt me wat lang
Gaaf zeg dat je vriend de kleine al zo goed voelt! Mijn vriend voelde Elle heel laat omdat mevrouw elke keer stopte als hij zijn hand op mijn buik legde haha... De boef Verder gaat het met Elle heel goed... Ze heeft gister haar 3e prikken gehad en is nu wat aan het jammeren in bed en had wat verhoging... Iemand nog een leuk idee op een shirt voor haar ?