Romy had ook een plopnavel en toch echt een jongetje Of je navel plopt of niet heeft niks met het geslacht te maken. @Debby: bij mij zitten er een paar ook aan de oppervlakte, ben wel bang dat die gaan doorscheuren als ik zwanger ben. Ik zou voor de zekerheid je piers eruit laten als je dat gevoel hebt. Als je hem al een tijd hebt groeit ie niet snel dicht.
Nou mijn navel is ook al een stuk ondieper geworden dus wie weet haha... Vriendlief is thuis en ga zo lekker naar de paardjes... nog ff lekker van het weer genieten... tot vanavond... doei doei
ja hoop dat het snel begint te groeien! S'avonds is mn buik veel dikker Kinderwagen krijgen we van mn zus, een bugaboo. We hebben het bedje en commode van de ikea, nu nog een mooie kast vinden..Oja en naam waren we meteen al uit voor een jongen, meisje nog niet. En we twijelen nog om 1 of 2 namen te doen..
Wij weten de namen al en zijn nog lang niet zwanger Maar ik wist de namen al jaren en had toen niet eens een kinderwens. Wij doen voor beiden 2 namen. Meestal met 25/26 weken gaan de kleine buikjes hard groeien. Dus nog even wachten en dan kan je er niet meer omheen!
Nee, ik zou een meisje moeten krijgen volgens de chinese kalender. Volgens de hindoestanen een jongetje (die kijken naar de maan), dus dat klopt wel.
twee namen zijn wel heel leuk wij zaten er ook al over na te denken lang voor ik zwanger was. Maakt ook niet uit toch, die baby komt er toch wel
@ Dreamer: Ik heb nog geenlast van mijn piercing... als er spanning op komt te staan, gaat ie er gelijk uit.
Meiden fijne dag nog... Ik ga ervandoor... Elle is wakker eens kijken hoelang ze in de box wil .. Heeft ze zooo'n hekel aan nu ze kan staan en zitten hihi
@stephanie hoe hou je het vol hihi @emma bij mij net omgedraaid s'avonds als ik ga liggen word hij actief bij ons klopte de chinese geslachtskalender ik ben hier helemaal aan het flippen nu, sprak net onze hypotheekadviseur en nu blijkt dus dat er een onderzoek is omdat de vorige bewoners binnen 6 maanden hun huis weer hadden verkocht en nu moet dat dus onderzocht worden en zolang dat niet afgerond is kunnen we de aktepasering niet doen, dus ik baal nu echt als een stekker want er is nu geen zekerheid over of we woensdag de sleutel gaan krijgen of dat het nog wat langer gaat duren grrr ben nu zo pissed, zo e notaris bellen dat die achter de sns zijn kont aan moet gaan zitten.. pffff hebben wij weer
omdat de verkoop ook te maken heeft met de oude bwoners, ze hadden het over abc constructie en als dat onderzoek niet is afgerond kan het huis niet officieel verkocht worden dus ook geen akte pasering ik ga nu naar de sns hier en ga daar iemand spreken over hoe lang zo'n onderzoek kan duren en of iemand me daar kan helpen. doeii
@ Kim: Wat balen! Ik denk dat ze bang zijn dat die mensen het hebben gekocht om eerst te verbouwen en daarna met winst te verkopen. Dat mag niet overal.. Ik hoop dat jullie er woensdag toch in mogen, want jullie horen hier niet de dupe van te zijn. Hey Nhene! Balen dat je ongie is doorgezet. Ik heb helaas nog niet naar je kunnen luisteren op youtube... maar dat ga ik dit weekend zeker doen. xxxx