ja spannend he....begin nu wel zenuwachtig te worden..ben er altijd van uit gegaan dat alles wel goed is maar ja je weet het maar nooit...en het geslacht ja....maakt me niks uit wat of het een jongen of meisje word maar het is zooo makkelijk om te weten met shoppen... verder alles rustig hier..boodschapjes waren optijd in huis en vriendlief heeft gestofzuigd...ik hou me een beetje met de was bezig en verder niks want heb tussen de middag mijn verstandskiezen laten trekken (beide boven) dus zit nog in de verdoving....
zo een hoop vragen voor mij. Ik zelf ben 21, mijn man is 23, we zijn vorig jaar april getrouwd, dus bijna een jaar. Ik hoop over 3 maanden afgestudeerd (HBO-V) te zijn, maar of dat lukt weet ik nog niet. Maar anders wordt het september. Ik werk nu als leerling in het ziekenhuis op de oncologie afdeling We wonen in Overijssel en we hopen over 2,5 maand te verhuizen naar onze mooie nieuwbouw eengezinswoning! echt super blij mee. Verder doe ik veel aan muziek en vind het heerlijk om met babydingen bezig te zijn. Hopen dat het straks legaal mag. Het kletsen hier is wel lastig bij te houden inderdaad, maar we gaan het proberen.
Au! Is echt een standaard iets bij zwangere vrouwen he, de verstandskiezen Heb je zelf een gevoel wat het gaat worden? Of zeg je dat liever niet? Lijkt me echt geweldig om te weten wat het wordt. Je ziet vaak van die leuke jongen of meisjes dingetjes! Lijkt me ook wel eng idd de 20 weken echo. Zeker als je in de tussentijd geen andere echo's hebt gehad. Jullie hebben ook geen combi test gedaan toch? Hoop dat je niet teveel last krijgt van de getrokken kiezen!
@ nhene: Jeetje wat kan jij zingen meid! Stomme vraag misschien maar heb je nooit gedacht mee te doen aan een of ander tv-programma? Ik denk dat je erg ver kunt komen. Ook al is het alleen maar dat mensen je gezicht kennen. Snap je? xxxxxxies
verstandskiezen voel er nu nog niks van want ja die verdoving he haha heb het idee dat 1 kant al een beetje begint uit te werken...begin mijn tong en wang al meer te voelen namelijk maar de andere kant is nog helemaal gevoelloos. hopen dat het meevalt...we zullen zien... zelf denken we (beide) dat het een jongen word maar er zijn er al verschillende die denken dat het een meisje word...heb dus geen idee..heb van de week gedroomd dat het een meisje werd..maar vannacht droomde ik weer dat het een jongen word..schiet ook niet op dus he... ja je kan zoveel leuke dingen kopen maar heel veel dingen zijn toch of voor een jongen of voor een meisje...neutrale dingen zijn er ook genoeg maar vind ik persoonlijk iets minder leuk (vooral kleding). ben blij dat we maandag al om 9.00 uur moeten...hoeven we niet de hele dag in spanning te zitten. we hebben inderdaad geen combitest laten doen en we hebben de laatste echo bij 11.5 weken gehad...al weer ff geleden dus... ik laat het gelijk weten hoor maandag wie er gelijk heeft haha (ben alleen beetje bang dat ze het niet kunnen gaan zien en me nog niet kan uitleven in de winkel )
hey hey spannennnnnd bos! gelijk laten weten he. ik denk een jongen en leon ook haha. we hebben de mutsy slider gekocht de paarse. met alles erop en eraan en het scheelt veel geld vergeleken met de prenatal niet te geloven dus ik raad iedereen aan om naar babypark te gaan! ik heb hem nog niet. pas na me vakantie.
ja heeeel spannend...mijn zwager heeft het ook steeds over zijn neefje haha...en mijn zus kan ook niet wachten tot ze het weet wat ze zag laatst zo'n leuks shirt alleen was hij knalroze..beetje zielig he als het een manneke word oh ben trouwens gewoon op msn hoor alleen staat er offline omdat er iemand is waar ik ff geen zin in heb 8)
kom ff hoi zeggen we zijn een dagje aan het shoppen heb mijn eerste zw truitje gekocht Sterkte kristel en doe maar rustig aan meid
@ all: IK BEN TANTE GEWORDEN! voor de 13e keer Het is een meisje geworden.. Vanavond dus de kleine even gaan bewonderen.. Verder zijn wij vandaag naar de architect geweest en is alles nu doorgesproken voor het huis, de kleurschema's etc. Mijn manlief ziet wel dat mijn kinderwens steeds groter word, hij praat er vaak zelf over @ jOMA, leuk dat je ook net getrouwd bent! Geniet van het "klussen" zoals ze dat hier noemen @ Kristel Gaat het al weer een beetje beter met je? Vervelend dat je lichaam er zo heftig op reageerd. groetjes Nikky
@Bos: ze kunnen het vast wel zien! En anders is het vast een meisje @Agneta: leuke wagen Even een vraagje: waar downloaden jullie films? En is dat met nederlandse ondertiteling? Wij kopen ze namelijk altijd bij iemand, maar volgens mij is zelf downen en branden veel goedkoper. Dus wie heeft er een goeie site voor (nieuwe) films met ondertiteling? (betaald of onbetaald, maakt niet uit)
* Komt net terug van een dagje shoppen.* Sterretje, Hartelijk Gefeliciteerd meis, maak er een mooie dag van! Dreamer, Wij downloaden alles van Nieuwsgroepen.
hey deb ja ik doe wel dingen ermee maar ik durf niet zo goed :S dat is mijn probleem eigelijk maar ik heb mezelf beloofd als er weer een idols ofoz komt dan doe ik mee tenminste hangt wel van de jurie af
Mn man en ik liepen vandaag bij de Prenatal.. Ohh wat kriebelt het dan.... jeetje dinsdag ben ik jarig en hij vroeg wat ik wilde: domme vraag haha! Maja, dat kan niet zo snel he Ik zag wel heel veel van Nijntje Daar ben ik zooo dol op! We hadden het over geslachts echo.. Hij zei dat hij het toch wel zou willen weten Dus als we zwanger worden willen we het ook zeker van tevoren weten! Ik ga mn haar verder blonderen, tot later! Dan kan ik ook vertellen hoe mn kleine tantezeggertje eruit ziet!
Joepie! Ik ben uitgewerkt! Pfff.... 10 dagen en 60 uur verder en slaapgebrek... ik ben moe! @Dreamer, als kindjes nog zolang BV krijgen is dat meestal gewoon aan de borst hoor! 'k Vind 't helemaal niks maar goed ieder z'n ding. @Kristel, als je 't ziet zitten zou ik BV proberen, ga je fles geven kun je idd 't beste hypoallergene voeding geven ivm je allergien. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt! Sterkte met je poes! @Debby, balen zeg dat Daan weer teveel heeft gehad! Kun je er geen afspraken met 'm over maken? @Novmama, sterkte met Elle! @Kim en Sammie, lekker geshopt? Ik heb heel snel even in de winkel gekeken en zo leuke dingen gezien! 'k Wil ook shoppen! Ff wachten of m'n man wordt aangenomen, dan ga ik los! Hihi... 'k Heb wel 2 schattige babymutsjes gekocht, een ecru en lichtgrijze. 'k Ga ff snel verder eten...
juffie gefeliciteerd! alweer tante en voor de 13e keer heb je zoveel broers en zussen? en misschien een rare vraag maar wat is tantezegster?
@nikky gefeliciteerd met het tante worden leuk zeg wij zijn voor een auto wezen kijken voor over 3 maanden. vndn de renault megane heel mooi. maar ben er weer vandoor ga eten maken