oohh ik ging net plassen en hadd een soory slijmsliert en gisteren ook al verder nog niet gehad deze maand.. of deze cyclus zal het dan toch... ik hoop het zo.. vanavondd voor het slapen gaan maar ff aan de klus gisteren ook aan de klus geweest us nu voorlopig elke dag ff aan de klus gelukkig komt het weekend eraan haha
ja was een mooie aflevering ik ga nog ff kijken hoe ik morgen naar mn werk moet rijden ivm drukte van de vierdaagse en dan kan ik lekker slapen xxx
succes met klussen allen als mn mannetje wil ga ik hopelijk vanavond ook lekker klussen, heb wel zin, hihi xxx
Over tempen: je kan ook gewoon in je mond tempen hoor. Doe het nu al 3 maanden en de eerste 2 rondes heb ik er gewoon mn ei mee gevonden (3e ei moet nog komen) @nieuwe: welkom Heeft er hier iemand toevallig verstand van digitale spiegelreflex camera's? Wil er 1 kopen, maar heb er dus de ballen verstand van! Mn gewone digi heeft er de brui aan gegeven en met het oog op een kindje wil ik nu een spiegelreflex ivm het vele bewegen.
dreamer mijn vader heeft een spiegelreflex camera en gebuirk ik ook wel eens of het ligt aan die van hem is al wat ouder maar vind ze vrij traag.. zal ik wel heel goed opletten in ieder geval
Ze zouden juist snel moeten zijn. Tenminste, ik wil een spiegelreflex, omdat die afdrukken wat je ziet. En dus niet pas een paar (mili)seconde later. Dan kijkt je baby alweer heel anders natuurlijk. Maar tnx voor de info. Ga denk morgen even info inwinnen bij winkels ofso. Eens kijken wat die zeggen.
ja die camera van me vader valt zwaar tegen mij ddigia camera maakt mooiere fotos maar die van mij vander is nu wel ddacht al 2 jaar oud dus zal vas en zeker nu al beter zijn
Mijn hele ritme in de war. Werd kwart voor 3 wakker in de veronderstelling dat ik een uurtje mn ogen dicht had gedaan Ik had al bergen werk liggen op mn werk maar moet nu een nieuwe collega inwerken, kost veel tijd en energie en stress omdat er enorm veel blijft liggen. Ik houd de administratie van 8 man bij en mijn stapels zijn inmiddels 8x zoveel als wat zij hebben. Over spiegelreflexcamera's, ik raad je de canon eos 400d aan. Heb zelf de 350d, fotografeer ook in opdracht. Wegens de privacy zal ik mijn link niet online zetten maar wie interesse heeft moet maar even vragen naar mijn portfolio voor voorbeeldfoto's. De 400d is net iets nieuwer en meer in de handel, 350d is er inmiddels weer een beetje uit. Maar de kwaliteit van de foto's wordt mede bepaald door de fotograaf en de lens, niet door de body. Al zul je met de 1D nóg veeel fijner fotograferen dan de 400d, maar dan betaal je ook 2500,- meer De 400d is voor de beginnende slr-fotograaf een erg fijn instapmodel (de 350d ook en net een slagje goedkoper)
Goedemorgen, Heb effe bij gelezen... Wij doen het rond mijn ei ook iedere dag of we er nou zin in hebben of niet En over spiegelreflex camera's heb ik het ook niet zo op. Heb zelf een samsung s630 pink. Maakt nog mooiere foto's dan onze prof camera van fujifilm van 500,- euro als ik eerlijk mag zijn.. Verder had ik gister nog iets heel raars.... ik vertelde eerst dat ik wat bruin verloor en buikpijn had. Bruinverlies was weer eenmalig maar toen we sex wouden hebben lukte het gewoon niet... Zo'n pijn mijn baarmoedermond had ik, dus konden we niet verder... Heb toen maar een kruik gepakt en op mijn buik gelegde alleen is het nu nog wel gevoelig. Weet iemand wat dat is? Heb het nog nooit eerder gehad...
innestelingspijn? weet niet of het bestaat maar sommige schijnen er last van te hebben maar goedemorrgen dames haha nou hier gisteren braaf geklust onddaks allebei geen zin maar vriend lief maakt altijd wel zin joepiiejjjj bijna weekend en wat gaan jullie allemaal doen? wij vanavond naar me zus even steunen! en even aanmoedigen dat ze haar behandeling afmaakt ! al ben ik bang van niet... maar positief blijven! en verder het weekend gewoon niet al teveel doen word super slecht weer en winkelen haat ik dus even kijken nog en jullie
Tnx voor de info over de slr's. Ga vandaag in de stad eens verder navragen over wat ik het beste kan nemen. Ik hoef ook geen pricewinning foto's te maken, als ik maar net dat ene lachje of die ene gekke bek kan vangen. En dat lukt vaak niet met een gewone digi (niet met de mijne iig) Ik voel alleen mn bm als ik in mn vruchtbare periode zit. Dan voelt het net alsof ie ertegenaan stoot en dat kan pijn geven. Maar sommige hebben dat als ze ongi moeten worden, dus dat kan het bij jou wel zijn. @Natas: wat voor behandeling dan? Wij gaan vandaag even naar de stad en misschien naar een meubelboulevard. En erder geen idee. Wil naar Noordwijk naar die zandsculpturen, maar dat ligt aan het weer. Als het goed is komen vandaag mn ovu testen en mn boek binnen. Andere boek ook besteld en die komt begin volgende week binnen. Aan mn temp te zien nog geen ei gehad. Gok dat ie na het weekend pas komt (in het weekend mag van mij ook wel )
Nou ik ben er weer even.. moest me bed uit omdat ik geen adem meer kon halen door al dat slijm verder doet me keel pijn van al dat hoesten.. ik dacht misschien kan ik maandag weer werken maar betwijfel het eigenlijk. Blijf me maar rot voelen en me temp zakt ook niet echt.. Natasssie wat doet je zus voor behandeling? Enne goed zo toch geklust. Wij hebben zo nu en dan ook geen zin maar mijn man maakt ook zin dat scheelt wel he Dit weekend ga ik naar ons huis maar ik zal waarschijnlijk niet veel kunnen doen.. We moeten een aantal dingen kopen, met me witte zieke kop de winkels in, maar ja.. Sammie ik had gister ook zo'n pijn aan me bm mond! Stom he echt vreemd.. Canon EOS 400D wordt echt veel verkocht.. die hele serie van Canon. De lens is idd heel belangrijk, daar ben je ook al snel een hoop aan kwijt. Tegenwoordig zijn ze wel snel trouwens.. klik en foto is gelijk gemaakt! Shit gister vergeten babyboom te kijken.. was naar de klote en lag op bed. FF kijken of de aflevering op de site staat..
Is het kriebelhoest Dees? Zo ja, dan moet je even die rode Natterman halen. Daar zit codeine in en dat stopt het kriebelen en dus het hoesten. En bij veel slijm even een extra kussen onder je hoofd doen, dan lig je wat rechterop en krijg je meer lucht. Beterschap ! Hmm al 2x dezelfde camera aangeraden dus Dan moet ie wel goed zijn.
desiree je kan de aflevering ook terug kijken op uitzendinggemist.nl altijd handig en nog steeds ziekjes bleeh meis! hopelijk ben je snel beter dreamer succes in de stad en ga maar een mooie camera halen hopelijk word het een goede mijn zus zit voor behandedling borderline! in een gesloten instelling maar als je volwassen ben mag je weg wanneer je wilt :s en is nu al ded zoveelste keer dat ze er zit maar hopelijk komt er nu eens verandering want anders ben ik bang dat ze de 30 niet haalt klinkt hard maar is helaas wel zo en knap zeg dat jullie je baarmoeder voelen weten wanneer je ei is haha jullie kennen je lichaam goed
O ja ook borderline.. ik heb ook gesloten gezeten maar mocht er echt niet uit. Ja en of ze de 30 haalt.. er kan ineens een omslag komen dat weet ik wel die heb ik ook gehad en ik was echt vreselijk daarvoor Ik hoop dat ze beseft dat ze toch in behandeling moet blijven.. dat ze door moet vechten.. want er is altijd een kans, al denk je van niet. Gelukkig dat jullie haar steunen want dat heeft ze toch wel nodig ook al denkt ze van niet of denkt ze dat het niet zo is
ja er is al zoveel gebeurt met haar... maar in alle instellingen gooien ze of haar eruit omdat ze er niet 100 procent achter staat dan dus haarzelf er niet voor inzet en dan gooien ze je er al uit :s sorry maar dit is toch bekend met borderline dat ze in haar situati snel de moed opgeeft enz! dat ze de ene dag denk dat ze de wereld aan kan en de andere dag niet! beetje raar... maar is al zoveel gebeurt met haar dat we vrezen soms voor haar leven aangezien ze al denk ik rond de 15 keer in het ziekenhuis heeft gelegen met een overdosis aan medicijnen ze slikt de zwaarste medicijnen die er zijn val valium tot anit pedrissie en slaapttabletten enz... en ze blowt enz... echt erg haar geheugen gaat ook achteruit.. pas riep ze naar me moeder mammie mammie kijk eens wat ik ga kopen lekker jammie deze koekjes weet je nog mama van vroeger he mammie... echt in een supermarkt riep ze dat en zo nog wel meer! ook heeft ze veel nare dingen enz over ons allemaal gezegd maar ik blijf haar toch steunen is toch haar ziekte enz!... maar is heel erg allemaal echt al een hoop gebeurt.. daarom hoop ik zo gewoon dat ze er nu blijfT! nu minstens de eerste 2 maandedn zowieso hoop zo dat het ooit allemaal weer goed komt.. best moeilijk in ieder geval...
Ja klopt dat als je niet genoeg laat merken dat je het echt wilt dan vinden ze dat je beter kan gaan.. maar bij specifieke borderline behandelingen is dat meestal anders, maar ja ze vinden dat ze je niet kunnen helpen als je je niet voor 100% inzet. Ik moet zeggen ik was precies hetzelfde als jouw zus nu is deed dezelfde dingen.. gedroeg me ook zo als een kind, had veel medicijnen iedere dag en dan nog drugs erbij en automutilatie enz. Hopelijk blijft ze nu inderdaad, al is het maar dat ze zegt dat ze het wel wil maar dat ze het moeilijk vindt.. dan zijn die behandelaars al heel anders.. tenminste is mijn ervaring. Net boekies gekocht bij bol.com want ik vind mezelf zielig.. hihi.. als ik nog ff ziek ben kan ik tenminste wat lezen
de behandelaars geloven haar niet meer aangezien ze al 21 is en het nu al 10 jaar aan dde gang is instelling in en uit... maar ik blijf hopen.. mijn moeder zegt ook altijd ik heb maar 1 wens en ddat is dat mijn zus dan beter word... ze zegt dat is mijn grootste wens heb er alles voor over! en het is ook een wens van mij... maar boekjes gekocht wat voor boekjes ik ben niet zo lezer heb er nooit zoveel tijd voor haha althans ik maak er nooit tijd voor wil alleen echt goee boeken.. pas het bek vna kluun gelezen van er komt een vrouw bij de dokter echt een grof/zielig boek gewoon... welke boeken hebbie nu?
De 400d is zeker fijn Maar met de kitlens (18-55 f3.5-5.6) is voor gewone snapshots ruim voldoende. In sommige gevallen neem ik zelfs alleen de kitlens mee en laat ik de andere lensen thuis. Als ik je een lensje mag aanraden, de canon 50mm 1.8. Is een primelens (vast brandpunt dus je kan niet zoomen) lichtsterk (ik gebruik deze altijd bij concerten) en je krijgt er ragscherpe portretten mee. Hij is heel klein, heel licht, en kost maar 50,- dus een mooie aanvulling op de kitlens. Oh mijn arme ventje heeft het behoorlijk te verduren zeg.. Ik weet niet of de werkdruk te veel wordt of dat ik zwanger ben, hij denkt t laatste. Maar ik voel me beroerd.. Gisterenavond dus al voor 9 in slaap gevallen, werd om 3 uur wakker, om 4 uur weer ingeslapen tot 10 uur. En ik ben nog gebroken. Ergste is nog: Ik heb al een paar dagen last van een ochtendhumeur. Dit is apart, want ik ben een van die mensen die NOOIT chagreinig is. Maar goed ik moest even op zijn werk zijn om een formulier in te vullen. Gedaan, daarna even mijn mail gecheckt. Komt ie naar me toe, lieverd zou je alsjeblieft eerst dit formulier willen invullen, dat is belangrijker dan je email. Heb je echt alles goed ingevuld? Snauw ik half jankend, jaha! Ik ben geen minderjarige dus ik heb geen toestemming van mn voogd nodig! Kreeg ik een knuffel, barst ik in tranen uit. Noujaa.. En toen ik weer naar mn fiets liep kreeg ik ineens een golf van misselijkheid over mij heen, ik hang nu nog steeds boven de wc maar er wil maar niets uitkomen..