Goedemorgen... naja bijna middag! Wowsie wat was ik moe gisteravond! Moesten nog naar de verjaardag van de buurman maar 'k zat echt half te slapen op een gegeven moment. Lekker uitgeslapen en we gaan straks bij m'n schoonouders naar de kerk. @Dreamer, die mutsjes zijn echt super schattig! Whaha... zo lief! Maar klopt idd dat sommige kindjes zo lang nog uit de borst drinken. 'k Vind 1 jr echt 't max. 'k Wil in elk geval een half jaar en ga dan denk ik afbouwen. Misschien tot een maand of 8. @Agneta, hier spreken ze altijd over oom- en tantezeggers. Dus gewoon de neefjes en nichtjes die oom of tante tegen jou zeggen. Zijn jullie al vaak tante? Ik nu 5x van m'n man z'n kant, de oudste is 14 en de jongste 4 maanden. Van mijn kant ben ik de eerste denk ik, heb een oudere broer en de rest is jonger en die hebben allemaal nog geen relatie. 'k Weet niet wanneer ik m'n ei heb gehad. Af en toe wel wat steekjes gehad maar niet zoals anders. 'k Wacht wel tot 12 april, mn langste cyclus is nl. 31 dagen. @Linda, fijn dat ze allemaal zo leuk reageerden! @Suus, sterkte met de drukte! Lekker ja dat je meer uren hebt gekregen! @kristel, hopelijk zijn de klachten snel weg! Veel plezier vandaag! @Bos en Stephanie, hopelijk zijn jullie snel wat minder moe! Ik ga pannenkoeken bakken
@agneta: haha muts @red: ik ben helemaal nog geen tante..mijn zus is nog kinderloos en de broer van mijn vriend is ook nog kinderloos (en zijn beide stukje ouder als ons maar goed komt vanzelf... borstvoeding..ik ben al lang blij als ik het de eerste 3 maanden vol houd...laat staan langer als een jaar pff moet er niet aan denken...
Daan was gister te ziek om te werken, hij had bloed overgegeven enz. dus hij was weer naar huis gekomen, Vandaag zou hij vroeg klaar zijn en dan zouden we naar zijn oud-tante gaan. Maar hij belde net al op dat hij het niet gaat redden. Dus ik moet even gaan verzinnen wat ik nu dan ga doen. Gister was al zo'n enorm loze dag... De kast gaan we morgen verzetten, dus ik denk dat het uitruimen maar mijn dagtaak van vandaag gaat worden. Misschien nog even naar mijn moeder.
Snachts een man overdag een man... Nog maar 1 nachtje slapen Bos Spannendddddd. Kristel, wil je de goklijst er weer is opzetten? Kunnen we zien wie wat denkt.
oma: jaaa ik ben op van de zenuwen.. ben ook wel benieuwd wat iedereen ook al weer dacht...volgens mij dachten de meeste een jongen...
@ Agneta: gewoon passen hoor meid... @ Debby: Balen dat Daan nu weer zolang moet werken... is hij straks wel wat vaker thuis als de kleine er is? @ Bos: Spannend hoor meis... @ Kim: Veel plezier bij de Leen Bakker... ben benieuwd of het wat is... @ de Rest: Sorry ben het een beetje vergeten... die klok een uur vooruit is niet bevorderlijk voor mijn energieniveau... die zakt nu nog verder omlaag...
@debby: drank maakt meer kapot dan je lief is zeggen ze wel eens toch... hopen dat hij snel inziet dat het anders moet.. @stephanie: gewoon uurtje eerder naar bed vanavond dan heb je je uur ook weer ingehaald...
@ Red: Ik ben nog helemaal geen tante, en ben bang dat ik dat misschien helemaal nooit ga worden... Ik ben enigskind en mijn vriend heeft een broer (is nu 26) maar heeft nog geen vriendin (geen intresse in ook) en ook in onze frummel toont hij totaal geen intresse... overigens heeft hij ook niet eens intresse in zijn eigen broertje hoor, wij wonen sinds Juli 2008 in dit huis en hij is hier 1x geweest en dat was afgelopen kerst (van mij had ie weg mogen blijven maja) en toen heeft ie alleen beneden op de bank gezeten en boven wilde hij niet eens wat zien ofzo...
@ Bos: dat vind ik ook weer zonde van de dag... die gaat ook al zo snel nu de klok verzet is... hihi...
Ik heb 3 nichtjes en 1 neefje*. En dat terwijl mn man en ik beiden de oudste zijn thuis! @Bos: op dit moment denk ik een jongetje bij jou. Maar weet niet wat ik eerder gezegd heb.
Idd Bos.. ik ben ook wel een klein beetje eigenwijs hihi... naja nog 2 volle weekjes werken en dan weer een extra lang weekend (2e paasdag) dan hebben we weer tijd om bij te komen...
ik ga ff douchen en aankleden en wat doen... t is hier lekker weer en wil daar ff van genieten... tot vanavond denk ik... doei doei
ik hoef ook maar 3 dagen te werken deze week...vrijdag lekker dagje sanadome...en dan aftellen tot de vakantie...heb er nu al zin in..een weekje weg en lekker zon, zee, strand en gezelligheid...
5 mei is trouwens geen vrije dag hoor bij ons...en pinksteren valt op maandag dan ben ik standaard vrij schiet niet op dus voor mij...net als pasen....ook op maandag
Ik moet alle dagen werken of het kost me een vakantiedag. 'k Heb 1e paasdag en koninginnedag vrij, volgens mij had ik met pinksteren ook vrij gevraagd. Pasen niet nu ik me dat bedenk, maar ja moet ook een keer vrij zijn he Pannenkoeken waren lekker! 'k Ga me nu maar beetje optutten enzo en dan gaan we er straks vandoor. @Agneta, hopelijk past je bikini! @Stephanie, ik heb vanmorgen lekker uitgeslapen en kruip er vanavond op tijd in, dan heb ik dat uurtje wel weer ingehaald. @Bos, lekker zeg op vakantie! Ook wel zin in.. maar ja wij durven allebei niet te vliegen. 'k Heb zo'n zin in shoppen! Lekker zomerkleren kopen enzo. 'k Heb gister al wat leuks gezien. Fijne dag allemaal!
hoi hoi ik ben 4x tante 2 neefjes en 2 nichtjes. de tijd gaat inderdaad erg snel nu de klok verzet is balen zeg moet ik morgen weer werken. bleh. ik ga ook over 4 weken op vakantie. lekker zon. vanavond ga ik denk ik ook lekker op tijd naar bed maarja dat zeg ik geloof ik elke dag.
@ bos spannend hoor morgen, wij hebben ook de 20 w echo om 3 uur word nu wel zenuwachtig hopelijk is alles in orde
@red: je kan ook op vakantie zonder te vliegen.... 8) @kim: ook spannend dus morgen....hopenlijk gaat de tijd een beetje snel... zo ben net gebeten door mijn konijn..en bedankt he...heb alle was maar ff opgevouwen en vriendlief is de strijk aan het wegwerken...krijg je he als er nog naar je huis komen kijken...moet het opgeruimd zijn...