Zo ik heb net lekker staan koken. Mn schoonouders komen zo eten.. Ik ben echt een beetje in de war, gister voelde ik krampjes in mn buik.. dacht ohjee moet ongesteld worden heel klein beetje voorbloed op mn wc papier gezien..(met een loep zo ong.) Maar ik zou ongesteld kunnen worden vandaag als mn cyclus niet verstoord zou zijn.. vorige maand moest ik 2 maart ongesteld worden, maar dat werd 10, 11 maart! Nu keek ik net bij de calculator en ik heb 10 maart aangehouden, zou het gisteren/ vandaag innestelingsdag zijn.. pff... vermoeiend! Mn buik zwelt ook weer helemaal op (heb ik altijd als de duivel moet komen..) Welke datum zal ik nu aanhouden voor NOD?
sorry kan je niet helpen als je ms onregelmatig is, laten we hopen dat het een innesteling is en zo niet dan zal of de ongi snel komen als dit een voorbode is. Duim voor je
@bos, das waar! Maar hebben er nu ff geen centjes voor. Spannend de echo, Kim ook al! Hopelijk is alles goed! Benieuwd wat het gaat worden bij jullie Bos! 'k Ga hier zo ff de hond uitlaten. @Juffie, 'k weet 't ook niet. Heb je je ei gevoeld? Innesteling is meestal toch 4 dagen na je ei of heb ik dat mis?
goedenavond dames, hoe gaat alles hier? Hier gaat het goed, eerst nachtje alleen geslapen, nog 13 te gaan en weer een ei door mijn neus geboord..grr..helaas.. nog niet ongi.. zal morgen of vanvond wel komen! Net terug uit Groningen, heb de hele dag gesoftbald, ben kapot, heb geen benen meer over!was zwaar vermoeiend maar heel gezellig, ons zwangere teamgenootje is nog wezen kijken. zij is bijna uitgerekend..! @kristel ehh bah zeg.. Jolie haar lippen zijn helemaal niet mooi.. :S.. Krijg maar snel weer je eigen mooi lippen.. Wat een prachtige naam, heel bijzonder! Heeft yentle ook een betekenis? wil ook wel onze namen vertellen als het een jongetje word..haha.. toch maar even wachten! @Juffie ik heb 1 neefje, hij is 15 nov 2008 geboren.... Ben nog niet heel lang tante .. maar het is een schatje met rossig haar! hihi. ben eigenlijk alles alweer vergeten!
haha matta gezellig he in je eentje... juffie: dat is afwachten dan...als je gewoon van de 10 uit gaat zit je gewoon goed...innesteling is volgens mij meestal week na je NOD maar ja bij de ene is het wat eerder en bij de ander wat later...kan niks anders zeggen dan afwachten...vervelend woord ik weet het...
hey meiden! ben ik ook weer even @kristel, wat balen zeg van je katten hoop dat je alsnog een plekje voor ze vind.. asiel is inderdaad niet ideaal.. Gelukkig helpen de medicijnen, neem maar goed je rust nu. wat een leuke naam hebben jullie! Elize stond bij ons ook hoog in het lijste voor een meisje. Hoe was het bij sanadome? @Debby, is je vriend zo ziek van de drank? Nog een beetje leuke dag gehad? @matta, hoe was het pokeren? nog gewonnen? @Kim, jeetje wat een gedoe.. hoop echt voor je dat het op tijd geregeld is. Maar die eigenaren zullen er ook wel vaart achter zetten , anders zitten ze met een schuld.. Renault mégane hebben wij ook trouwens, een station. bevalt goed! @stephanie, gelukkig past je bikini nu wel goed @Joma87, welkom! @juffie, beterschap en gefeliciteerd met je tantezeggertje! Hoop voor je dat het raak is deze ronde Weet je wanneer de eisprong was? @dreamer, nou dat prikken ging ook lekker dus.. pff zit je weer met blauwe armen. En wat duurt de uitslag lang? Bij ons duurt het een paar dagen meestal. @Linda, leuk dat de familie zo goed reageerde @red, ik ben 1 keer tante mijn zus heeft een dochter, die is augustus 2008 geboren. @Bos, spannend morgen de 20 weken echo! ben benieuwd wat het is. En lekker vroeg heb je hem, scheelt weer wachten Zo ik ben weer helemaal bijgelezen . Gister zijn we de hele dag naar groningen geweest. Even bij de ikea geweest. We hebben een hemeltje gekocht en nog wat babyspulletjes.. Bij de H&M een positiejurkje, weer genoeg geld uitgegeven haha. Vandaag hebben we hele dag op mijn nichtje van 7 maandjes gepast.. ze is echt altijd vrolijk, heel gezellig dus . Morgenvroeg moet ik weer 2 uurtjes autorijden, heb er wel zin in. jullie allemaal leuk weekend gehad verder?
Hoi Emma, Jaaaaaa... ik heb 2 x gewonnen en intotaal 60 euro gewonnen...KATjING.! haha mannen kunnen er gewoon helemaal niets van, we hebben 4 wedstrijdjes gepokerd..hahaha.. toen wouden ze niet meer..gehehe.. GEhehe in groningen valt niets meer te halen dus.. heb ijj allemaal gekocht..haha.. vandaar dat iedereen rond het softbalveld hing..haha.. (ik moest vandaag softballen in groningen) @Bos NEEEEE, helemaal niet leuk in mijn eentje :'(.. Ben je al een beetje zenuwachtig? wouden jullie wel weten wat het ging worden?
@ Dreamer: Op 5 Mei hebben wij geen vrij dit jaar maar wat je zegt idd nog genoeg vrije dagen voor de boeg @ Bos: heerlijk hoor zo'n vakantie in het verschiet... enne lief konijn heb jij haha @ Agneta: jij ook al zo'n lekkere vakantie in het vooruitzicht... lekker hoor enne hier ook nog geen zin om morgen te gaan werken, ben ook bang dat die zin niet gaat komen... @ Kim: Voor jouw ook een spannende dag morgen... ik kom hier morgenavond zeker even spieken want wil echt weten hoe het was bij jullie...(Bos en Kim) @ Juffie: ik kan je ook niet helpen helaas... vervelend die onzekerheid... hoop dat het gewoon hardstikke raak is @ matta: balen dat je vriend weer weg is... en weer in je vruchtbare periode... ik hoop dat hij volgende maand een keertje thuis is en het hardstikke raak is! Net even lekker naar de paardjes geweest, heb er alleen niet heel veel mee gedaan... daarintegen wel lekker de kleine meid (5mnd) van mijn vriendin uit bed gehaald (heerlijke lachebek die ik uit bed haalde) de fles gegeven en toen ik de paardjes had gedaan nog lekker der fruithapje gegeven... t is zo'n vrolijk moppie... heerlijk...
Zo wij hebben lekker even een half uur gewandeld. @Emma, lekker geshopt ja! 'k Wil binnenkort ook weer 's naar Groningen. @Matta, vervelend zeg dat je vriend zolang weg is!
@matta; ja zenuwachtig en ja ik wil graag weten wat het word...kan ik gaan shoppen. @stephanie: gezellige dag gehad dus...
@Bos, dit word de 12e les. Heb nog wel even te gaan dus. Hoeveel lessen had jij nodig? @matta, das lekker verdiend dan , 60 euro doe je goed Ik heb nog wat shirtjes gekocht, jurkje dus en wat babyspulletjes . Mn vriend heeft ook nog nieuwe kleren gekocht. We zaten gister es te kijken maar we hebben het grootste gedeelte eigenlijk al haha. was het softballen leuk?
@ Bos idd gezellig geweest... Daarvoor lekker met vriendlief beetje rondgereden in de buurt... en wat gegeten en gedronken bij een restaurantje met speeltuin en midgetgolfbaan enzo...
ik had zo'n 40 lessen van anderhalf uur gehad in een jaar tijd. eerste keer afrijden ook meteen geslaagd.... had wel vrijstelling voor bijzondere verichtingen omdat ik tussentijdse toets had gedaan.
@stephanie, gezellig dagje dus heb je zelf paarden? Bos, ok ja je kan beter meer lessen hebben en dan in 1 keer slagen toch? Ik wil ook niet te snel afrijden. Tussentijdse toets ga ik niet doen denk ik.
@emma ja softballen was heel leuk.. wedstrijd begon om 12 uur en waren om 5 uur klaar. we hadden wel 20 min pauze.. Ben het helemaal neit meer gewend, met de oude coach speelde ik altijd 1 wedstrijd en nu moest ik 2 wedstrijden spelen... ik ben kapot! hahaha.. @stephanie heerlijk weer is het ook om naar de paardjes te gaan.. als ik wat meer afgevallen ben, begin ik ook weer met paardrijden.. (vind het nu zielig).. @bos ja idd.. lief zeg dat hij het niet wil weten... maarr ikkuhh wel! @redd wanneer weetje man of hij is aangenomen?