ik ga even eten kopen of koken.. heb een hekel aan koken! grr. vreselijk de katten zijn in de woonkamer en het enige wat ik doe ik op ze letten.. ze zitten overal op.. ze mogen niet op de schouw/tafel, salontafeltjes, tvmeubel, dvdmeubels en wat doen ze! ze gaan ook altijd in het tvmeubel.. ook zo iets stoms!
@ bos en kim wat super dat alles goed is! @ Bos yeah dit is de eerste keer dat ik het goed voorspeld heb @ Matta Onno
@ryanne: haha goed zo meid...lynn had het ook altijd fout zei ze maar die had het nu ook goed....en ik ben ook altijd een held in voorspellen (net als de weg, als ik zeg rechts is het altijd links en andersom haha) maar ik had het nu ook goed... schouderklopje voor ons drieen
ben benieuwd naar de echofotos! Matta, lekker eigenwijse katten heb je haha oja ik heb de baby weer gevoeld eetse allemaal! ik zal ook even wat in elkaar flansen
Hoi allemaal, Nou om maar gelijk met de deur in huis te vallen: IK BEN ZWANGER Weet ook niet hoe het kan, maar heb vandaag 3 positieve testen gehad inclusief 1 digitale..! Voor degenen die mij niet kennen: ben sinds september 2007 bezig met mijn man, hij heeft heel weinig zaad, maar kennelijk was er 1tje.. foto van de test komt straks
wauw wat geweldig desiree! echt super nieuws gefeliciteerd!! nu lekker rustig aan doen he en geniet ervan
jemig mijn mond valt open meid wat ben ik blij voor je...ik heb helemaal kippenvel wat te gek zeg... je man zal ook wel helemaal gelukkig zijn. jemig zeg de wonderen zijn de wereld nog niet uit...BEN HEEL BLIJ VOOR JULLIE....
2 echo foto's staan in mijn album.... @emma: fijn dat je de baby weer gevoeld hebt...weer gerust gesteld dus...
Me eisprong was 18 maart, zou nu 3 weken en 5 dagen zijn.. maar de banner geeft langer aan omdat die met een 28 daagse cyclus rekent. En ja voel me goed, niks raars ofzo, ja alleen me buik voelt vreemd.. daarom deed ik ook een test vanmorgen, voor de grap, verwachtte dat ie negatief zou zijn.. en ineens niet ben met foto bezig
Echt geweldig! M'n gehaktballen waren zooooo lekker! Hihi 'k Moet hier eigenlijk nog ff aan de slag, nog weinig gedaan maar goed niet zoveel zin.
@ desiree gefeliciteerd wat een prachtig nieuws en idd een wonder @ bos jouw beebje heeft geloof ik meer ruimte hihi de mijne lag dicht tegen de wanden Schattig koppie