Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ debby lastig is dat he. Me ventje en ik hadden zondagavond een date gepland en zijn toen lekker gaan uiteten. Schandalig eigenlijk dat je zoiets moet plannen he..

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Echt hea... Nou hopelijk hebben we snel weer tijd voor elkaar. En ach... tis allemaal voor een goed doel hea!

3. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ debby en ryanne dat is idd schandalig maar het maakt het wel romantisch als je echt een date maakt

Ik ben al blij als we samen ontbijten en ik kan koken in mijn eigen keuken heerlijk heb ik echt gemist

4. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    zo jij hebt even flink bijgelezen!
    Ik had die twijfels ook toen we echt gingen beginnen. Vooral met de studie. Nu denk ik altijd maar zo, wees eerst blij dat je zwanger bent of wordt en dan is er wel een mouw aan te passen. Er zijn genoeg mensen die ongepland zwanger worden en vanaf de buitenkant lijkt het altijd dat zij het ook prima redden. Dus kom op en ga er voor!
    Ik ben de hele dag al vervelend. Heb het alleen maar over babies en wou dat het maandag was, want dan kan ik testen. Heb verder nergens last van alleen van mijn darmen, maar ja of dat ergens van is weet ik niet
    @ dreamer83 wil jij mij op de lijst zetten voor NOD 6 april?
    OW ja en donderdag gaan we lekker 2 dagen naar texel! dit weer hadden wij besteld voor onze vakantie!

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hoi mieden,

Is het bij jullie ook van dat prachtige weer, heb even heerlijk in de tuin gezeten hoor, was echt lekker!

Bij de vk was alles prima, hartje gehoord was geweldig, bloeddruk weer iets aan de hoge kant, maar niet verontrustend, mag morgen een afspraak maken voor de 20 weken echo, dus dat is helemaal geweldig!

6. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    @ sterretje! fijn dat alles goed was, ben benieuwd wanneer je de 20 weken echo hebt, altijd weer spannend!

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hoi dames,

Net thuis van school en nog even een kraamcadeautje geshopt voor mijn vriendinnetje, haar meisje is 7 weken te vroeg geboren!
    Heb bij de H&M soort van Ugg pantoffels gekocht.. tegen de tijd dat ze die aan kan is het wel winter of ergens koud feb. Ze zijn zooo cutte..! Verder nog een leuk vestje en een heerlijke Toblerone blok :d.. waar ik net 3 stukjes van op heb en hem snel ga verstoppen!

hoorde gister dat een soort van vreogere vriendinnetje van mij en haar vriend uit elkaar zijn. zij is ongeveer 24 weken zwanger! heel sneu..

Hier geen ongi te bekennen.. zelfs geen ongi puisten!
    Wel ontzeettende jeuk haren..grr kut roos..

@mik
    gatver zeg wat een gedoe!

@nen
    ij bent helemaal op de hoogte..hahah..

@Ryanne
    hoe gaat het meid?

@de jarige mannen/juffie
    gefeliciteeerdd..!

@hilli
    welkom? hoe is het weer in Antwerpen?

Ik hoop dat hier ook super mooi weer word in het weekend.. ga naar WAssenaar, traingsweekend/toernooi.. groot feest dus!

sorry voor iedereen die ik vergeten ben!

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    tot zo, ben douchen, kleren in de wasmachine stoppen! etc..

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @matta hoop dat het een goed teken is dat je nog niet ongi bent meis, ik duim nog even verder voor je hoor!

@nen maak je er niet al te druk over meis, wie weet loopt het allemaal nog neit zo als je dat je nu denkt
    En logisch dat je nu twijfelt, die stap om naar de gyn te gaan is ook best wel wat toch!
    Maar ik weet zeker dat ej echt wel een geode moeder zult zijn hoor, alles komt echt op zijn pootjes terecht meis!
    Dikke knuf!

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @nen, over uitzending en zwanger zijn..mijn vriend is vorig jaar en het jaar ervoor op uitzending geweest naar uruzgan. Ik vond het best zwaar om zolang alleen te zijn. Ik had toen ook al zwanger willen zijn maar achteraf ben ik blij dat het later was.. omdat ik veel emotioneler werd dan normaal door de hormonen. Lijkt me echt vreselijk om hem nu te moeten missen..en ook mijn vriend had het niet willen missen. Maar ja dat is voor iedereen natuurlijk anders, en is ook niet altijd te plannen natuurlijk. Wil alleen zeggen praat er goed over met elkaar. Maar meid je word echt wel een goede moeder hoor ;) maak je daar maar niet druk om.

@debby, hoop dat jullie een datum kunnen vinden! is idd lastig.. Mijne is nu ook 3 daagjes weg, we gaan van donderdag tot maandag naar antwerpen, echt wel even aan toe :)

@matta, wat leuk die pantoffeltjes :) ik ga ook maar es kijken bij de h&m hihi
    maar jeetje 7 weken te vroeg.. alles wel goed verder nu ?

@sterretje, gelukkig was alles goed!

@Joma, o heerlijk even naar texel, lekker uitwaaien:D

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, mijn vriend is in 2007 ook naar Uruzgan geweest. Ik weet dus inderdaad dat het heel zwaar is. Maar ik zou het ook erg moeilijk vinden als we nu nog een jaar moeten wachten met zwanger worden. Want hij komt pas volgend jaar april terug (als alles goed gaat natuurlijk..) Maar gelukkig kunnen we er goed over praten. Ik weet dat hij een tijdje terug mag komen als ik moet bevallen dus hoef niet alles alleen te doen.

Ik ga even eten!

xx

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @joma: kHoop dat het rommelen van je darmen een goed teken is! Kheb ook zo van die dagen dat ik overal baby's en zwangere vrouwen zie :)

@Emma: Antwerpen en Parijs, erg leuk en ... goed weer! Wij gaan dit weekend, zaterdag en zondag naar Amsterdam. Ben wel benieuwd, ben er nog nooit geweest.

@Debby: Goed dat jullie nog even tijd voor elkaar willen maken, nog even van elkaar genieten. Binnenkort is er iemand bij die jullie aandacht vraagt :D Maar denk niet dat jullie dat erg zullen vinden :)

@Matta: Hier is het goed weer, heerlijk zonnetje. Daarnet op het werk hebben we de stoelen buiten gezet, kinderen buiten laten spelen en wij zonnen. Haha :D Werken noemen ze dat.
    kHoop dat het uitblijven van je ongi iets betekend.

@Nen: Ik denk dat het normaal is dat je gaat twijfelen over zo'n dingen. Maar zoals je al zei, je vriend mag zowiezo een tijdje terug komen als je bevallen bent. Mag hij na een uitzendingeen bepaalde tijd thuisblijven? Of kan het zijn dat hij snel terug opgeroepen wordt?

Hebben jullie ook problemen met de site? Ik kreeg daarnet steeds een Critical Error :s

13. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ nen komt misschien omdat je nu naar de gyn moet en het niet meer alleen voor jouw en je vriend is. Misschien dat dat het is
    Hij mag toch 3 weken trg komen als hij op uitzending moet en dat kan ook nog over 10 jaar zo zijn dus twijfel door al die dingen niet aan jezelf, je word echt wel een goede moeder omdat je alle liefde wil geven aan de kleine
    Kamertje bij leen bakker stond er niet dus we konden ook niet kijken

@ sterretje gelukkig was alles weer goed

De hypotheker heeft gebeld morgen word er niet getekend bij de notaris wel krijgen we de sleutel maar ja is niet zoals we het ons hadden voorgesteld maar probeer positief te blijven het is mooi weer en we kunnen gaan schoonmaken en verven en als we toch meer tijd hebben kunen we ook rustig aan doen en dan een paar daagjes later er slapen

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @mik
    gatver zeg! wat een gedoe..!1 maar gelukkig krijgen jullie wel de sleutel..!

@nen
    ik denk dat elke moeder dat heeft.. Ik kreeg het ook benauwd.. weet ik wel genoeg, doe ik het wel goed, noem maar op.. Net wat Mik zegt.. je geeft het kindje al jullie liefde..Wat wil een kindje nog meer, er zijn genoeg kindjes die hunkeren naar liefde en het niet krijgen.. daar ben je de meeste ouders al een stap voor!

@hilli
    hahaha nou wat wil je nog meer.. hihi.. lekker geld verdienen.. lijkt me ook wel wat. gelukkig kort weekje voor mij..

@emma
    vriend van mijn vriendin is in 2007 ook naar uruzgan gegaan, ik geloof dat hij voor 7 maanden weg was. Hij heeft ook veel dingen van de zwangerschap gemist maar is wel 3 weken thuis geweest.. Toen hij thuis kwam zijn ze gaan trouwen en werd Danielle geboren.. Hij werkt nu ook in Havelte!

@joma
    Heerijk de eilanden, lijkt me ook wel fijn..
    Laatste keer dat ik daar geweest ben, is echt 5 jaar geleden ofzo.. na ja dat was niet eens texel dat was schiermonnikoog.

@sterretje
    ik hoop het ook, maar het zal me niets verbazen, als mijn lichaam me weer voor de gek houd.

15. Nee, die van mij is net een beetje anders en begint ook met de J, maar die van jou is ook mooi :)

Pff wat gaat de tijd langzaam.. ik wil een echo.. ik wil een echo.. wil een hartje zien.

@ zwangeren hadden jullie in het begin van de zwangerschap ook problemen met eten. Ik ben de hele dag al best wel misselijk, en het meeste eten staat me tegen.. krijg niks weg ongeveer. Voel me best wel belabberd :( heb alleen trek in sla en fruit..

@ sterretje fijn dat alles goed gaat!

@ kim spannend morgen de sleutel echt leuk!

@ dreamer ik kan niet langer zwanger zijn, ik testte op 12dpo positief (gisteren) en toen was ie al wel goed te zien, maar nog niet heel donker (zoals die van agneta toen). En heb de cyclus toevallig getempt en vorige keer was ik wel echt ongesteld en de nodige buikkrampen en lage temp.
    Mag ik ook op de lijst trouwens? :) eindelijk roze!

En hoe hebben jullie het je ouders verteld? Ik zoek nog een leuk idee..

16. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    goede avond Meiden

Lekker van het weer :D genoten vadaag?

En hoes het voor de rest mt jullie.

Bedankt voor de verwelkoming allemaal.

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @dunchan

we wouden een terasje pakken, maar vond het toch iets te koud..haha koudkluim ben ik..

hier gaat alles! onder de douch kreeg ik een zere buik.. voelt heel strak.. zal niets wezen, maar is wel even irritant!

Hoe gaat het met jou?

18. @ matta mijn buik doet ook zeer.. steekjes en krampjes vandaag.. ;) jij 4 dagen overtijd? ;)

19. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    @Matta: me mij gaat alles goed ben nerveus voor 15 april uitslagen en veel vragen.

Maar zie dat jij 4 dagen ovetijd ben al getest?

Ja teras was nog wel fris ja

20. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @dunchan
    jep al getest gister en die was negatief! wil na het weekend nog een keer testen!

@desiree
    jep zucht.. kon je je lichaam maar lezen..

Deel Deze Pagina