Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    @ Matta: spannend hoor ik duim voor je.
    Als ik mag vragen hoe lang zijn jullie al bezig om een kindje te krijgen?

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    dit is de officieele derde rond pas!
    maar ik pis eigenlijk steeds naast de pot, want lief is vaak niet thuis als ik mijn ei heb!

3. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ matta: ohh dat heb ik ook vaak ja mijn man lief werkt ook altijd op dat soort dagen heel irrie maar nu deze kee komt hij maar naar huis er voor

4. @ matta Balen die nega test.. ik hoop dat je eisprong wat later was.. heb je wel een beetje goed geklust met je lief?

@ dunchan, logisch dat je nerveus bent er kan van alles uitkomen waar je je ook niet op kan voorbereiden.. vooral als je al ziekenhuis in en ziekenhuis uit bent gelopen en ze niks specifieks konden vinden. Meid, ik hoop het zo voor je dat je ook snel zwanger mag zijn.. al dat wachten op een zwangerschap, is slopend. dikke knuffel (al ken ik je nog niet zo goed, in de medische molen is het moeilijk)

5. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ desiree: Dat is het hem ook als je een oorzaak kan vinden kun je hem ook weer oplossen. We hopen op goed nieuws.

afwachten maar en duimen

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @desiree

nou 2 dagen voor mijn ei (volgens de banner) ging hij weg, toen hebben we wel geklust.. en toen na een week kwam hij weer thuis!

7. En dan weet je tenminste wat.. nu blijf je je maar afvragen wat het zou zijn.. en als er wat uit komt kunnen ze wat voor jullie doen, anders is het traject nog langer denk ik.. na hoe lang proberen gingen jullie eigenlijk naar het ziekenhuis

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik lag gisteravond in bed.. en het voelde alsof ik adem te weinig had! Voelde ook weer als hart kloppingen. ik dacht nog niet in paniek raken, ging ik midden in de nacht buiten de deur van de slaapkamer lucht te happen..haha echt stom.. mensen moet wel niet gedacht hebben.

Nu heb ik dat weer.. gevoel alsof ik te wenig lucht heb en als ik dan adem haal voel ik dat in mijn zij.. heeel irritant..

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Bedankt voor jullie lieve woorden meiden :)

@ kim, he gatsie wat balen dat de overdracht niet morgen gaat plaatsvinden! Krijgen jullie nu een sleutelcontract? Wij hadden vorig jaar ook ontzettend veel problemen bij het kopen van het huis en voornamelijk het regelen van de hypotheek. Onze hypotheekadviseur deed namelijk zijn werk niet. Wij hebben uiteindelijk eigenlijk alles zelf nog geregeld en hebben net op het nippertje de financiering rond gekregen. Pfoe wat een stress toen. Ik hoop dat je snel mag gaan tekenen en de sleutels officieel in ontvangst nemen!

@ uitzending, mijn vriend mag inderdaad 3 weken thuiskomen dan. En als hij terug is na de uitzending is hij waarschijnlijk wel een aantal weken vrij. Na zijn 1e uitzending kwam hij op 12 nov thuis en moest hij na de kerstvakantie weer beginnen. Na zijn 2e uitzending kwam hij op 23 dec thuis en begon hij rond 4 feb weer. Als ik deze maand zwanger zou raken, ben ik in december uitgerekend en dan moet hij denk ik in januari die kant op. Lijkt me onlogisch als hij eerst voor 1 week naar Afgh. moet. Maar we moeten dat eens even uitzoeken...

10. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    na een 1,5 jaar en nu sinds 2 maanden in nieuw ziekenhuis en die zijn veel sneller met alles gelukkig ben zeer te vrede nu met hoe snel alles gaat we hebben nu gewoon in 2 maanden op nieuw alle standaarts onderzoeken gehad dus ben zeer benieuwd allemaal

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben er ook weer ff.... steeds wel bijgelezen maar was er nog niet aan toegekomen om wat te plaatsen.

@Kim, balen zeg maar fijn dat jullie in elk geval de sleutel krijgen!

@Sterretje, fijn dat alles goed is!

@Desiree, wanneer mag je voor een echo?

@Matta, hopelijk is 't raak voor jullie!

@Rest, sorry ben 't ff kwijt.

hebben hier heerlijk gefietst en even wat gedronken en broodje gehaald.
    Nu even aan de schoonmaak geweest. Zal zo nog even boven bezig denk ik. Vannacht weer wachtdienst, hopelijk bellen ze me niet vannacht, ben eindelijk weer beetje bijgeslapen.

12. @Nen, dat twijfelen over of je het wel aan kan is normaal hoor.. wel moeilijk dat je vriend dan weg moet. Maar als je het gevoel hebt van ik wil het heel graag, dan komt het volgens mij wel goed. Ik heb het gevoel nu ook nog, of het me allemaal wel gaat lukken, maar goed ik wil het hoopje cellen nu niet meer kwijt!

13. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Meiden ik ben er weer vandoor ff wat huishouden doen BAH maar mot gebeuren.
    Fijne avond allemaal en succes allemaal

14. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ nen ja het is dan de sleuteloverdracht en daar gaan we wat over tekenen
    Financiering is verder gewoon rond dus daar ligt het gelukkig niet aan
    Zou het idd even uitzoeken zeker als je binnekort (laten we hopen) zwanger bent en dan de maand weet waarin je gaat bevallen

Ik ben toch wel blij dat we in ieder geval de sleutel hebben en het zo'n mooi weer is en dat de kleine gezond is dus mag niet klagen
    Ben heel dankbaar voor wat wel goed gaat en is

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ desiree, nee snap ik! Het is nu al een wondertje! echt fantastisch zeg.

@ kim, er is nu op BNN een serie "Patrick in Uruzgan" (kun je ook via internet kijken). Misschien iets voor jou? Dan kun je een wat beter beeld vormen van hoe je broertje het heeft..

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    fijne avond meiden

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @nen
    dat heb ik gisteravond ook gezien!

heel leif er was ook een mlitair die ging voor 5 maanden daar heen en die hadden een wensboom (kerstboom) elke dag mag ze en bal uit de boom ahlen en daar zit een briefje in met iets liefs/wens en mag ze ook een cadeautje uitpakken.. vond ik zooo lief!

De vriend van mijn vriendinnetje is ook een keer vrijwillig gegaan zodat hij de komende 4 jaar ofzo niet weer hoeft! is dat niet iets voor jullie!?

18. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ja heb het gister 10 minuten gezien vond het wel boeiend en leuk om te zien

Begin hem echt nu te missen in de zin van nu dat hij er niet is en niet alleen de gedachte je ziet hem een paar maanden niet waardoir je hem mist
    Mischien een beetje vaag hoe ik het uitleg hihi

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik hoop in elk geval dat het niet word verlengd na 2010 :)

matta, spannend! al 4 dagen overtijd, hoop dat je snel posi test

Kim, super dat jullie de sleutel krijgen!

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @hilli: gezellig dat je mee komt kletsen. je bent altijd welkom...

@juffie: van harte met je verjaardag. ik neem graag een stuk gebak aan...mmmm...

@debby: haha met jip en janneke champagne toosten haha jullie zijn druk in de weer geweest dus gister.

@lynn: gefeliciteerd met je vriend/man? (wat is het ook alweer)
    - kamertje :het word kamertje mees van de prenatal maar is nog niet besteld. levertijd is tussen de 2 en 6 weken dus we hebben nog ffies. (eind april zijn de mamamazzeldagen scheelt 20 procent)
    - kinderwagen word waarschijnlijk de rode of zwarte mura 4 van maxi cosi.
    - probeer bv en anders fles. zoiezo fles zodra ik weer ga werken.

wil jij gaan kolven als je weer gaat weken

@suhe: ik duim voor je dat hij wat eerder komt...want jee tien pond...dat is groot genoeg...dus baby niet nog eens twee weken langer blijven zitten aub ;)

@sammie: gefeliciteerd met je vent.

@nhene: balen dat je een maand moet overslaan..waarom kun je hem niet zien dan rond je eisprong?

@sterretje :ze zijn verplicht om een plek te hebben he waar je kan kolven dus als jij dat wilt moeten ze maar zorgen dat er een plekje voor je is..zou zonde zijn als je het zou willen maar niet kan omdat er geen plek is...

@oma: geduldig allemaal? haha. iedereen heeft een echo laten maken voor de 20 weken behalve ster en ik dus zo gedulig is iedereen niet (groot gelijk hoor dames)

@emma: jij hebt een lekker weekend voor de boeg dan. heerlijk..

@nen: heb gelukkig weinig last gehad van verstandskiezen...alleen zaterdag twee paracetamolletjes op en daarna niet meer...geen bloedingen meer gehad en geen pijn dus helemaal goed. thanks voor je compliment over onze zoon (echofoto :) )
    vervelend dat je zo onzeker bent nu...hopen dat het snel weer weg gaat.

@desiree: wij hebben champagne flessen laten bedrukken bij de hema (via internet) met de tekst. ik ben nu nog maar heel klein, maar over zo'n 34 weken zullen jullie mijn opa en oma zijn... dat hadden we ook voor onze broer en zus gedaan met oom en tante...
    jee krampjes is goed dan groeit je baarmoeder :)

jee wat een mooi weer he vandaag. en het word nog mooier deze week. jee 8) ga nu ff mijn pakketje open maken want heb boeken besteld voor als de oma's gaan oppassen..kunnen ze bijhouden hoe het gaat met de kleine en als ze leuke dingen doen kunnen ze dat er in zetten..wel leuk voor als de kleine later groot is kan hij lezen wat hij gedaan heeft bij oma...

Deel Deze Pagina