Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Emma: Is je contract niet verlengd omdat je zwanger bent? Wat voor een contract had je? Een jaarcontract?

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    half jaar contract, en idd door zwangerschap. Mn baas draaide er wat omheen, maar ik hoorde van een collega dat dat wel de reden was. Ach ja had het wel verwacht...

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik heb net hetzelfde, ik link borsten ook met iets seksueels, daarom heb ik altijd geroepen dat ik nooit bv zou geven. Maar ik moet toegeven, dat ik een heel klein beetje begin te twijfelen. kHeb gelukkig nog veel tijd om erover na te denken :D

4. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ desiree mooie wagen he die stokke wij hebben hem in creme besteld welke kleur willen jullie? We willen ook nog die limited edition spullen halen

Ga weer verder desperet housewives kijken

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik heb dat ook hoor, heel vreemd idee haha maar ja het is het beste voor het kindje, en bij ons komen allergieen voor. Dan raden ze het ook aan volgens mij. En je hebt het altijd bij je, gratis en je bent sneller weer in vorm hahah. maar ja ik zie wel als het lukt en anders gwoon fv hoor.

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Mmm, ik dacht dat zwanger zijn geen geldige reden was om een contract niet te verlengen. Ten minste, dat is wat mijn collega's zeiden. Ik heb een jaarcontract en dat loopt af in september. Ik heb hier nog niet over gesproken met mijn baas, kvind het nog een beetje te vroeg. Maar ik wil ook niet zonder inkomen vallen.

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ja een bedrijf hoeft dus geen reden op te geven helaas :S Ontslag mag niet tijdens zwangerschap. Achteraf had ik het beter even kunnen verzwijgen tot het verlengd was. Ik zou het dus lekker stil houden als ik jou was.

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Daar heb je allemaal helemaal gelijk in, mare je borsten tellen niet mee, bij dat gedeelte over je lichaam snel weer terug in vorm ;)
    bij ons komen gelukkig helemaal geen allergiën voor (ik heb alleen vroeger koemelkallergie gehad, en was dus zelf bijna dood na BV)

ook zie ik het niet zo zitten om voor elke voeding thuis te blijven en wil zeker niet in het openbaar mijn kindje aan mijn borst leggen...
    Even voor de duidelijkheid, wil niemand tegen het hoofd stoten die wel voor borstvoeding is/zijn ik vind het alleen maar heel knap als je het wel kunt :D

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    mijn (jaar) contract loopt ook af in Juni... ben benieuwd... mijn baas is heel tevreden over mijn werk alleen kan ik helaas niet zo goed samenwerken met mijn nieuwe collega's (fusie met een andere praktijk) zij nemen het namelijk niet zo nauw met het maken van fouten, en ik ben een perfectionist op mijn werk... dat botst nog wel eens en volgens mijn baas heb ik gelijk maar moet ik dat anders brengen...

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    oja iedereen moet het zelf weten vind ik ook :D Ik weet ook niet hoe ik dat ga hebben in het openbaar enzo, denk dat ik me wel ongemakkelijk ga voelen haha. Maar ja misschien went het?
    Dat je borsten er van gaan hangen is een fabeltje hoor ;) Dat komt door de zwangerschaphormonen en niet iedereen heeft daar last van.

11. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ik werk 25 uur in winkel en 20 uur voor mezelf dat blijf ik doen de winkel stop ik mee heerlijk!

ik ga douche en slapen

xx

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    :confused: het rommelt allemaal in mijn buikje :confused:
    net zo'n honger gevoel in je maag, dat heb ik nu over mijn hele buik... herkent iemand dit? voel af en toe wel een plopje er tussen door (dat is de beeb naar mijn idee) maar dat gerommel is dat de beeb die rondzwemt?

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    weltruste knarboor! watvoor werk doe je voor jezelf? ben wel nieuwsgierig haha

Ik ga zo ook op bed, morgen nog hele huis doen en inpakken, dan nog oppassen..

fijne avond nog allemaal!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Slaap lekker Knarboor...

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    jaaa dat heb ik ook stephanie! heel gek he? Soms doet het beetje pijn alsof er iemand aan me trekt van binnenuit ofzo haha of bij mn blaas

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Fijne avond ook voor jou :D

17. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ik zou het ook nog ff voor je houden als je dan alsnog je baan kwijt raakt heb je wel recht op zwangerschapsuitkering ofzo van het cwi ik heb daar geen recht op want haal net geen 6 maanden

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    zit jij ook zonder werk dan Kim?
    Ik red ook net mn verlof niet

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: voel jij je beebje al heel duidelijk?
    ik voel het wel, maar nog niet heel overduidelijk...
    idd... echt dat knorren van je maag, maar dan in mijn buikje en zonder geluid hihi...

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ja haha grappig he. Ik voel af en toe ook schopjes, die voel ik alleen rond mn navel aan de bovenkant als ik rustig zit, maar niet vaak hoor

Deel Deze Pagina