Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    hey meiden

moeten jullie niet lekker van het mooie weer genieten
    Wat kletsen jullie tog weer een hoop zeg

Zijn er nog hotspot nieuwtjes?

@ konijntje welkom

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

rotweer:O hier schijnt de zon volop!

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

ben je niet zwanger dan? zie banner!

4. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Heee Ik lees dat er weer een zwangere is ! Desiree gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van ! :D En euhh je kan altijd mee doen met mvm alle beetjes helpen :) ... En stinken dat die potten doenn bleghh .. hihi

Zouden jullie misschien op Elle willen stemmen bij baby van de maand ;) ... Elle Louise Megan .. :)

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Nhene: tis de bedoeling dat die banner aftelt, dus nog 1 maand en een klets vooraleer we voor ons eerste kindje gaan :)
    kHeb eigenlijk niet echt een goede andere banner gevonden, vond dit de leukste site daarvoor.

6. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    @ Hilli ... Kan maar je kan hoor .. T kan ook gelijk na de pil... Wat jij wil ;)...

Hmm ik ga daar ook maar weer eens mee beginnen wou eerst mn mensturatie afwachten...

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwwwhh! die banners ken ik helemaal niet hahah
    ik snap het meid.. ik dacht alleen niet zover ik wist niet dat mensen echt 2 maanden van tevoren gingen afspreken om dan te stoppen met de pil.. dacht niet verder dan me eigen situatie eigelijk :oops: zo van ik wil een kleine ik stop direct met de pil en zie wel wanneer het raak is.. na.. mhh 1.5 jaar toch maar is langs de huisarts gelopen .. en owwh ja gelijk begonnen met foliumzuur toen ik stopte met de pil.. tussendoor tijdjes niet en nu aan de etos zwangerworden sinds afgelopen maand

8. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    he het kan geen kwaad hoor om nu al foliumzuur te slikken ik slik het ook al ruim een jaar nu .

Maar op de banner staat dat je al zwanger bent?
    klopt dit wel? als je wel zwanger bent stop dan geliojk met de pil das slecht voor de baby!

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Goedemiddag dames,

wat een heerlijk weeer niet..
    voel me niet zo lekker, vannacht overgegeven!
    Voel me ongi nog steeds aankomen, maar er komt niets!

Mijn oom en tant hebben ook geen kapstok in de gangen, maar die hebben een gangkast.. hun jassen hangen tussen het eten..haha.. ook best grappig om te zien!
    Wij hebben een kapstok in de gang en ook nog een rails boven de wasmachine hangen bij de (hoe heet dat ook alweer, water geiser ding).. die ging er al.. ook een idee! onze wasmachien staat ook in de gang.

@kristel
    vind je buik foto heel mooi!

@mik
    lekker schoonmaken vandaag :p..:D..

@konijnjte
    welkom hier, wat een rot nieuws szeg!

@red
    jeetje ijverig zeg!

@nhene
    vind het ook vreselijk als mijn lief er niet is als ik wakker word.. bah..

@de rest.
    ben alles alweer vergeten! wat erg!

10. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Hee Matta heb je alweer getest ? En op hoeveel dagen stond je banner..

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik zit op t werk... dus zit al achter m'n pc... :( Zou inderdaad liever buiten zijn, maar helaas... na vandaag nog 2 dagen! :D

12. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ matta het is zeker heerlijk weer ben lkkr in detuin bezig geweest plantjes en zo je kent het wel het is weer helemaal fleurig word je altijd weer vrolijk van.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wij hebben trouwens een grote kast gemaakt waar wij alle jassen en schoen in zetten me man is meubelmaker dus idiaal.

13. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ debby werkse meid inderdaad balen voor dat je met dit weer op kantoor zit succes

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

thanx!

15. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @dunchan
    heerlik de tuin er weer mooi bij..ahhaa.. de tuin is voor mijn lief.. de was/wassen en dweilen is voor mij!hebbe geen groene handen.. meubelmaker lijkt me een mooi vak!

@novmama
    de banner staat op 31 dagen.. en ik wacht nog op de test.. ehb ze wel al besteld!
    had al een keer getest die was negatief!

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    debby, fijn dat je even rust hebt op je werk ! even geen ergenissen haha.

matta, spannend hoor! ben heel benieuwd.. wat zegt je gevoel?

zo ik heb het hele huis gepoetst, was gedaan , nu even zitten. Hier is het ook zulk lekker weer, ik ga zo maar even shoppen denk ik.
    Oja mijn kat heeft opeens een dikke lip :( echt heel gek. Maar hij heeft het niet benauwd en hij eet goed, zal ik naar de dierenarts gaan of afwachten of het afzakt?

17. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ matta jadat is zeker mooi beroepd hij maakt meubels op hele grote jachten van die rij lui
    Bootje van 90 meter enzo.
    Hij is vast aan me zelf ontworpen babymeubels begonnen ben heel benieuwd hoe het word.

@Emma ik ben dierenarts assistente geweest je moet het ff in de gaten houden mocht het met een dag of twee niet weg zijn dan even langs gaan bij de dierenarts gaat bloed het of is het open?

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    kHeb mijn banner maar even veranderd, om vergissingen tegen te gaan. Deze is al heel wat duidelijker :D

@Emma: Mss even afwachten? Kan het zijn dat je kat iets verkeerd heeft gegeten? Of komt ze niet buiten?

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hij kwam zo van buiten.. er zit geen wondje en het lijkt ook geen pijn te doen als ik eraan zit. Misschien is ie gestoken ofzo? Ik hou hem nu in elk geval maar binnen, even in de gaten houden.

dunchan, wat leuk dat je vriend zelf de babymeubels maakt!

Oja ik heb een nieuwe buikfoto in mn album..

20. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    @ hilli sorry voor de vergissing

Wel een spannende tijd komt er dan voor jullie
    Al nerveus?