Ja onwijs leuk Ik ontwerp het en hij maakt het, doet hij wel vaker ik wil graag iets unieks hij heeft ons bed ook gemaakt en wat kastjes en zo ideaal Ik heb een maand of 9 voor mijn vriendin meubels ontworpen ook voor de baby kamer en die zijn klaar was even wezen kijken egt heel gaaf egt iets leuks dat heeft gewoon egt niemand
dat is inderdaad erg leuk ! En uniek Erg handig dat dat zn werk is die van mij vind het ook leuk maar dat gaat niet veel verder dan een kapstok haha
@dunchan coooll dus dan kunnen wij onze ontwerpen ook naar jullie toe sturen! dat heb ik ook het liefst, iets unieks vidn het geweldig! heb een interieur opleiding gedaan en dingen ontwerpen en anders laten maken. ideaal.. dat vind ikh et leukst.. geen gezeur dat ej verder meot kijken.. hop.. klaar en maken maar! @emma ik weet het niet.. zal het dan toch of niet? ben idd geval zenuwachtig.. Emma, niet raar bedoelt maar waar is jou buik? je ziet hem niet zo heel goed! @novmama zoo jij ahd een beste biuk zeg.. die steekt helemaal uit.. je buik llijkt wel een beetje op een zebravachtje (niet gemeen bedoelt hoor!)
matta, ja ik weet het ook niet, hij lijkt wel platter te worden haha misschien kan ik beter savonds een foto maken en dan mn buik even goed uitzetten
@ emma hahah die van mij was ook nooit zo voor thuis wel voor andere maar nu wilde hij dan eindelijk voor de eigen baby kamer gaan beginnen. is wel leuk nou kijken wanner dat wondertje dan komt dan is het helemaal af. @matta ja je mag het mailen hoor hij doet vaak van die klussen want dat vind hij leuk dus als het goed is staat me mail adres in me profiel.
@Emma: Je hebt idd een bescheiden buikje, maar wel mooi hoor @Dunchan: Maakt niet uit hoor, de banner was wel wat verwarrend. Kunnen jullie deze banner zien? Ik krijg de helft van de tijd alleen maar een kruisje Wat leuk dat je vriend zo handig is. Mijn broer maakt ook alles zelf, zijn bed, bureau, ... Gemakkelijk. Of hij een babykamer voor mij wil maken dat betwijfel is
@ Hilli Ja ik zie hem hij is heel duidelijk er kunnen geen misverstanden meer over komen hahaha Nou mocht je een een aparte baby kamer willen laat maar weten me man kan hem zo voor je maken nou ja zo duurt wel even dus niet te lang mee wachten dan hahaha
@dunchan tofff..hahah.. is goed.. als het zover is.. en lief is het daarmee is.. dan hoor je van ons! hihi.. @emma hahah dat moet je doen.. miss moet je meer eten.. of een lagere broek an doen.. ik geloof dat debby ook nog best wel lang een platbuikje had! maar het komt allemaal goed! hihi.. @hilli ik kan je banner ook gewoon zien hoor! Ben je vrij vandaag?
Blegh... ik heb geen zin meer om te werken! Ik ben blij dat we nu al het grootste gedeelte van de verbouwing achter de rug hebben want ik merk nu dat ik echt niet meer zoveel kan hebben. Val bijna in slaap hiero! Ik heb t raam al open gezet voor wat frisse lucht, wie weet helpt het.
ja idd, ik eet eigenlijk nog hetzelfde als voor de tijd, en ik ben lang misselijk geweest, dus misschien moet ik weer even wat erbij eten haha. Zit nu 1 kilo bij. hilli, leuke banner, ik zie hem hoor
nog even volhouden debby. en idd fijn als het straks af is, hoef je niet meer met een dikke toeter aan de klus haha werkse nog! ik ben ervandoor hoor, even tas inpakken nog steeds, en even het centrum in. Fijne dag nog en tot straks denk ik!
@ Matta is goed hoor en ik kan wat foto's tegen die tijd sturen dan weet je hoe het ongeveer er uit ziet wat hij maakt en zo @ Debby Nog even vol houden tot hoe laat moet je? Bijn aweekend. Ik heb egt de meest idiaale baan die er is. Ik zit hele dagen thuis en met dit weer geen last van de kinderen die spelen dan buiten nu liggen ze even te slapen straks wel zwemles mar goed das maar een uurtje en dan op nar huis kids naar hun eigen mama en dan morge egt een dagje vrij heerlijk dat word uitslapen en shoppen
@Debby: Nog eventjes wakker blijven! @Matta: Nee, ik heb geen vrije dag. Ik heb een luxeleven zegt mijn vriend. Ik werk 20 uur per week. Vandaag van 7 tot 8.45 gewerkt. Deze week heb ik de voorschoolse opvang en de rest van de dag ben ik vrij. Morgen daarentegen ben ik van 7 tot 18 uur weg. kHeb een vorming over 'functioneren in team'. Jeuj ... Ik ben tussendoor wel druk bezig voor school hoor daarom dat ik ook maar 20 uur werk. Maar kga maar eens wat anders doen, kmoet nog stofzuigen. Het eten voor vanavond ga ik ook al een beetje klaarmaken. Zelfgemaakte pizza's mmm. Correctie, zelfbelegde pizza's. Pizzabodems maken gaat een beetje te ver
Je lijkt m'n vriend wel die zegt op maandag al 'Tis bijna weekend!' hahaha Maar we zijn over de helft dat is wel weer een positieve gedachte. Ik moet tot 16.00uur. Maar daarna ga ik bij mijn mams eten en nog langs een vriendin. We proberen al heel lang wat af te spreken maar elke keer komt er iets tussen. Misschien gaat ze me wel even masseren. hahaha Ik denk het niet hoor... maar wat zou dat lekker zijn.
hahahah ja als het bij mij idd woensdag wordt denk ohhh bijna weekend Kijk altijd weer naar uit nu hebben het dit weekend wel druk de kinders van me zus komen logeren want ze gaan de voor en achter tuin op knappen Leuk zo'n zus hahaha Joh en bij je vriendin moet je gewoon zo vermoeid binnen komen dat ze het masseren niet eens duft te weigeren hihhi